Skoči na vsebino

VASC (V8 Supercars)


B_U_R_I

Recommended Posts

Vem,da imajo v V8SC sekvenčne menjalnike ;) Po mojem bi bilo fino,da bi se to vprašanje postavilo na njihovemu twitterju in ni hudič da kdo od dirkačev ne bi odgovoril in nam končno postregel z strokovnim odgovorom. Sedaj sem tudi jaz v precepu,ker sem mislil,da so vmes samo izkušnje. Sicer zelo dvomim,da je vmes tudi razlog možnosti poškodbe menjalnika,ker dvomim,da bi dirkač izzival srečo na dirki in z tem možnost poškodovanja motorja oz menjalniškega sklopa. Murn ti ziher obvladaš angl. v nulo,probaj jim zastaviti vprašanje https://twitter.com/v8supercars

Link to post
  • Odgovori 127
  • Created
  • Zadnji odgovor

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

http://www.youtube.com/watch?v=ZBxnf6N21y4   Poglejte si highlight debitantskega nastopa Volva v V8SC. Če se vam ne da celga pogledat pa poglejte vsaj od 2:25 naprej! 

https://www.youtube.com/watch?v=bbbrX2Zbrag     Če ne spremljate, zdj veste kaj zamujate

To je čist odvisno od stila vožnje voznika imaš tudi take, ki prestavijo navzdol samo 1x (npr. iz 5 direktno v 2 pri h-pattern seq.) in take ki koristijo oba načina downshifting... v teoriji, če so prestavljenja izpeljana natančno ni razlike v obrabi sekvenčnega menjalnika v praksi, če nisi izkušen pa hitro fališ tajming in se zobniki obrabljajo. Prestavljaš lahko pa vsak ročni menjalnik brez sklopke vse je v t.i. "rev matchingu".
 
Oboje pa ima svoje prednosti in slabosti (zato nekateri uporabljajo obe tehniki); pri heel&toe je manj verjetnosti za blokiranje zadnjih koles pri clutchless si pa lahko bolj natančen z zavoro vendar je nekaj tveganja da ne ujameš prestave, do neke meje lahko kompenziraš blokiranje koles z več zavorne sile na prednja kolesa. 
 
Sklopko včasih uporavljano tudi za upšifte predvsem za prestave 2-3 in 4-5 aka cross shifts, če uporavlja H-pattern sekvenčni menjalnik. Nekateri menjalniki imajo pa tudi stikalo ki ob premiku ročke zmanjša dovod goriva ali pa prekine iskro.
 
EDIT: še  video: https://www.youtube.com/watch?v=qdWSyrqEnE4

 

https://www.youtube.com/watch?t=87&v=-jQC_g_3O1E

Uredil - MihAE
Link to post

Včasih so se našli v kakih serijah s predelanimi cestnimi avti... menjava prestav je bila posredna se pravi je bila ročica povezana samo na senzorje in je elektronika upravljala sekvenčni menjalnik.

Link to post

Včasih so se našli v kakih serijah s predelanimi cestnimi avti... menjava prestav je bila posredna se pravi je bila ročica povezana samo na senzorje in je elektronika upravljala sekvenčni menjalnik.

 

O kateri seriji govoriš? Tole se mi zdi malo preveč komplicirano, da bi bilo res, ampak lahko, da se motim. Predvidevam pa, da si mislil navaden H-pattern menjalnik z ''dog ringi''?

 

Edit: Če se motim, bi prosu za kak link, ker tole me pa res zanima :D

 

Da podam mnenje na Murnovo vprašanje; Jst bi se kar strinjal z Mihom. Sem skoraj prepričan, da gre samo za stil vožnje različnih voznikov. Nekateri imajo radi, da je zadek med zaviranjem popolnoma miren in zato uporabljajo sklopko, vozniki, kot sem npr. jaz, pa imajo raje nestabilen zadek, ki ga je lahko ''vreči v ovinke'' (ali pa jih upočasnjevanje zadnjih koles relativno na sprednje ne moti in se mu znajo prilagoditi). Dejstvo je, da če sklopke ne uporabljaš, sunki bodo (to je pač 1+1), voznik jih lahko samo omili z pravim timingom ''blip-a''. Druge razlage razen varčevanja z menjalnikom pa res ne vidim.

Uredil - terga
Link to post

Ahh nič omembe vrednega gledal sem neke dele Hot Version že leta nazaj, Japonci pač.

 

Edit: nekako temu podobno, vendar bolj enostavno in brez obvolanskih stikal.

https://www.youtube.com/watch?v=GBN5OpSP_BU

 

Edit2: bleh tole zgleda bolj kot robotiziran menjalnik...

Uredil - MihAE
Link to post

Hah, ce bi prej rekel, da je to Coulthard, bi ti koj povedal, da je imel on se v formuli ena tri stopalke v kokpitu, ko so csi vozili s samo dvemi. Zato ker se ne more odvadit bremzanja z levo nogo. Simpl.

Link to post
  • 2 weeks later...

Ti jaz povem zakaj se je uporabljal heel&toe tehnika. Največ zaradi tega, da niso padli obrati motorja, ko je moral dirkač spet začeti z pospeševanjem. Malce pa zaradi boljšega, čistejšega pojemka hitrosti pri down shiftanju. Bolj enakomeren pojemek, ko si prestavil v nižnjo in spustil sklopko. Ta se še uporablja, ni še zamrla.

Uredil - Mitja Bonča
Link to post

Mitja, kot sem že 5x napisal - vem zakaj se uporablja Heel&Toe tehnika. Zanimalo me je predvsem zakaj je Fabian Coulthard v V8SC ne uporablja, večina ostalih voznikov pa jo še vedno uporablja. Zanimalo me je kako to, da zaradi tega ni hendikepiran. V V8SC je očitno Heel&toe čisto stvar navade, saj s tem baje ničesar ne pridobijo ali izgubijo.

Link to post
  • 2 months later...

Tale vikend je Bathurst 1000.

Reynolds je dobil kazen $25.000, ker je ženski duo, ki dirka kot wildcard entry, označil za Pussy Wagon :D

Gora je že terjala prve žrtve, kvalifikacije so bile prekinjene. Ne bom spoilal kdo...

 

 

Link to post
  • 4 months later...
  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Odgovori na to temo...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Povezava je bila samodejno vdelana.   Raje prikaži samo povezavo

×   Your previous content has been restored.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Temo prebirajo   0 uporabnikov

    Te strani si ne ogleduje noben registriran uporabnik

×
×
  • Ustvari novo...