Skoči na vsebino

Sezona 2 [2008/09]


Recommended Posts

lp vsem

Zaradi težav z grafično sem komi prišel na qual. naredil sem vsega 2 kroga in prišel na 11 mesto, no ja lahko bi peljal še bolje.

race 1 sem dobro štartal it 11 mesta se kmalu prebil do 7 nato pa sem večino časa dihal za vrat eni hondi jo enkrat celo prehitel in nato kmalu naredil manjšo napako in me je prehitel nazaj.Nato sem gledal le se da pridem do konca in vozil svojo dirko.

Race 2 pa groza

Štartam iz drugega mesta, ja moja napaka prehitro sem dal v 1pa se malo preveč zapeljem naprej ustavim in dobim stop & go.

Vseeno štartam, ko je treba in vozim na 2 ali 3 mestu kake 2-3 kroge in grem na postanek, ker pa sem bil še za kak km prehiter in dobim še enega( groza in strah) potem pa sem samo še gonil kolikor sem mogel in prišel na 14mesto

Link to post
  • Odgovori 2,3k
  • Created
  • Zadnji odgovor

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Da se ne bomo sam kregal kdo je kej kriv pa kdo ne... ena "fotozgodba" 3 wide T1 - Mejak cist zmesan po 3h kolesih : Ljubljanske Mlekarne skozi Lesmo 1: Sendvič - Šoster = salama :

Posted Images

Po včerajšnem burnem večeru, ko sta me v obeh dirkah ven zrinila naša vrla nasprotnika sem čisto pozabil na odlično predstavo mojega teammate-a.

Play bravo za dobro prvo in odlično drugo dirko [ok]

Link to post

Še jaz opišem svojo dirko:

Q: Precej sem se bal Jankota, ker sem na dodatnih kvalifikacijah videl kako hiter je. Tam sem dosegel svoj PB, pa je bil vseeno več kot desetinko hitrejši! K sreči je imel veliko kil, ki so ga neverjetno ustavile (več kot sekundo!), tako da sem bil varen na prvem mestu.

R1: Neverjeten štart Maxlja, ki mu bo treba pregledat avto, da nima kake štartne rakete skrite pod ritjo :P K sreči sem ga prehitel že v drugem ovinku, nekaj časa pazil da se mi ne približa preveč, ko sem si nabral nekaj prednosti pa samo še križaril proti cilju.

R2: Zelo sem bil skoncentriran na štart, a sem v preveliki vnemi popolnoma zamoril mašino in padel na 12. mesto. Takrat sem upal da mogoče ujamem kako točko, toda ko sem prehitel nekaj tekmovalcev, po hudem boju (in z malo poštene agresije) šel še mimo Apata na šesto mesto, sem po malem že računal na mogočo zmago. Naslednji je bil Mejak, ki sem ga malo tudi taknil v zadnjem ovinku, ko so mi lockale zavore. Na roko mi je šla nesreča prvih dveh, tako da je ostal samo še Šimenc. Prehitel sem ga že v naslednjem ovinku z (vsaj zame :) ) res hudim manevrom in se odpeljal v sončni zahod [dance]

Link to post

Ale (Kurent)najprej hvala za pohvale!

Udeležil sem se 2x predkvalifikacije samo zato, da sprobam svoj bolid, nastavitve sem imel sorazmerno dobre, pa vseeno sem treniral 80% samo po dežju, in res bore malo po suhem, skupno naredil po suhem cca 60krogov z vsemi treningi in q.

Na zadnjih q, ki so bile ob 20.00h sem šele videl neko realnost in se ustrašil, da bo tako ostalo, nekak mi ni in ni šlo, celo Kurent je imel boljši čas (seveda velke pohvale oz. zato boljši čas, ker je od četrtkove do nedeljne q zbolšal kr za celo sekundo) in me je začela malo grabit panika, kaj je narobe z bolidom..

Kvalifikacije: se nekak borim z kilami, res se pozna, v 2 dirki Publea sm mel 10kil in sem po 3krogih poštudiral avto oz. nastavitve.

V teh q pa mi do zadnjih 15min ni in ni šlo, čas je bil slab, bil sm kr tam nekje od 12 do 15 mesta, nakoncu sem šel hitro do delavnice in nahitro spremenil nastavitve, nism vozil samo 1 hitrega kroga, temveč 3 kroge in rahlo spremenjene nastavitve, se pravi kot koles, wing in napolnjene gume in nahitro se mi je čas rahlo popravil, padem na 2 mesto, nato se mi zdi da q na 4-5 mesto, vem da me v zadni sekundi, še nekdo prehitel, tako se dela [ok]

Race1 do prvega ovinka je še šlo,(enako se meni zdi, da je Vončina, predn smo štartali bil že pred mano, a vseno mi je leteči boljši, ker me zmer prehitijo vsaj 3 je BMW-ji, ja ta moj štart, je pa tudi....), nato pa vidm v špegu Seata modrega (AC Seat, se mi zdi)kako strelja in je rahlo počilo, sicer sploh ne vem ali me je kaj zmotilo ali ne, tako da (za kakšno kazen, sploh ni govora), po parih krogih sem bil na 5 mestu, Glavač-a pa sm gledal in gledal v toto črno oranžno lepo rit, res ni in ni šlo, zelo dobr se nastsvljaš, voziš, si skoncentriran na voznika spredaj in zadej, rešpekt.Pa še jaz sm te en ovinek ruknil, in res oprosti in te tudi nekak počakal, da greš dalje, sory)

A že v 10 krogu mi javijo iz boksov , da imam zelo zrabljene gume, in imel sem res probleme zadni ovinek na ciljno, in 3 ovinek oz. 3, nato dvojni desni, pa vseeno nekak je še šlo.

Race2 soliden štart, že od 3jega kroga dalje, sem se silil , da šparam gume, pa ni in ni šlo, zmer je bil še kdo zamano in ni in ni šlo, da bi malo pobegnil, nekak sem se znebil kolone, ki je bila če imam prav za mano in nato smo kr 5-6 krogov 4je vozili dosti skupaj, ko sta Buri in ne vem še kdo točno naredila napako,sm bil celo prvi [champ] , samo moji živci so pa res majhni, prehiti me sprva Igi, sem ga od daleč gledal, kako se lepo prebija dalje in videl, da ima hitrejši avto (pomoje res dobro nastavitev, Igi koliko si imel kil?) in gre lepo Igi dalje zadnji ovinek na ciljno, res pošten manever, pristanem na 2 mestu in vesel vesel da bom 2, že Buri sika z Hondo za mojo ritjo, tako da ponovim, kar znam, gre še on lepo dalje, ko bi me ti Buri slišal, kako sm po bajti upil, pa vseeno je le dirka in res odličan dirka, vesel sem vsega, vseh točk, q časa, edino za piko na i, mi je falil malo boljši setup dirke, pa vseeno zakon dirki!! :mrgreen:

Pozabil sem le dodati, da je naša ekipa v Francijo dostavila, že dva honda bolida, tako da trening se začne že danes!

Link to post

Ja seveda, in potem kikirikijevo maslo postane predjamski grad... Je ni variante da se vsi normalno pripeljejo en krog, pomojm bi se celo najdu kdo ki bi začel dirkat že kar takoj v tistem formation lapu :P

Link to post
Vidm de sm edn bolj normalnih ljudi tukaj...zame je "bore malo" nekaj krogov pač, ne pa 60. In to je bilo celo kao samo 20% vsega tvojga treninga [Joj] To ni več sprostitev...

Moraš se sm zavedat, da je to skor moj šiht (ker pač skor morm igrat veliko iger, pa raje igram sm wtcc, tako da res v 1 tedni naredit cca 150krogov mi je šala, če se mi le da, če pa ne pa itak pol nabijam vse durgo na ps3,x360,wii itd).Dop do pop prodajam vse za igranje špilov, zvečer pa nabijam... [ok]

Link to post

Vsakmu svoje. ;) Kokr ti paše tok pa furaš :D Včas sm tut jst naredu po 30krogov na dan na nordschliefe še v času GTR2002 :D.

Zdj se mi ne da tok... verjetno ne naredim vec kot 15 krogov pred dirko.

play dobra borba je bla u race1 ja! Sm bil v sendviču med tabo in maxlom... mislim da smo bli usi trije narazen manj kot sekundo ves čas.... +/- 0.400 je blo vec al manj :D Noro dobr. Tist dotik se ni poznal ;)

Link to post

lahko bi vsaj probal... Sicer ne rabimo dva in dva, ampak tko kot je Janko že večkrat predlagal: v koloni eden za drugim.

Sam mislm, da je bolš, če mamo dva leteča štarta. Tako imaš vsaj kakšne šanse, da neki pridobiš po štartu. Če bomo pa v koloni k račke pa nimaš šans karkol pridobit. No lahko se motim, zato pa pravim, da bi blo kul probat.

Link to post
... pristanem na 2 mestu in vesel vesel da bom 2, že Buri sika z Hondo za mojo ritjo, tako da ponovim, kar znam, gre še on lepo dalje, ko bi me ti Buri slišal, kako sm po bajti upil ...

Hehehhe icon_smoke.gif

Ma ja, sej js sm tut čist popizdu na prvi dirki, ko mi je zmrzlo vseskup. Še zdej me neki roka boli, k sm udaru po mizi icon_joj.gif

BTW, kako lahko tako izrabte gume? Od kar imam RACE07 (od januarja), mi je zdej samo enkrat javilo, da imam preveč obrabljene gume. To je blo na Puebli na prvi dirki. Prej nism nikol tega obvestila slišal - sm mislu, da sploh ne obstaja to obveščanje o obrabi gum.

Link to post

BTW, kako lahko tako izrabte gume? Od kar imam RACE07 (od januarja), mi je zdej samo enkrat javilo, da imam preveč obrabljene gume. To je blo na Puebli na prvi dirki. Prej nism nikol tega obvestila slišal - sm mislu, da sploh ne obstaja to obveščanje o obrabi gum.

nastavitev avtomobila je tista ki ti to naredi,

predvsem kvalifikacijski setup uporabljen na dirki (agresivnejši naklon gum, težji avto, ...)

če uporabljaš basic setup in malo tweekov na dampers in wind, diferencial... nič pa toe-in, caster in camber boš težko prišel "do tega opozorila".. edino če je problem pri bremzanju in pospeševanju (lock in spin) :)

Link to post
Guest
Odgovarjanje v tej temi je do nadaljnjega onemogočeno.
  • Temo prebirajo   0 uporabnikov

    Te strani si ne ogleduje noben registriran uporabnik

×
×
  • Ustvari novo...