Skoči na vsebino

Sezona 2 [2008/09]


Recommended Posts

Makselj, sej ravno v tem je pojnt pomoje, da bi se moglo voziti tudi "IN LAP". Ker samo tako je pač realno, če naletiš na promet. Pač moreš paziti kdaj greš iz boksov in ostati "hladnih" živcev če naletiš na koga..

No sicer je pa to samo moje mnenje. [iz]

Link to post
  • Odgovori 2,3k
  • Created
  • Zadnji odgovor

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Da se ne bomo sam kregal kdo je kej kriv pa kdo ne... ena "fotozgodba" 3 wide T1 - Mejak cist zmesan po 3h kolesih : Ljubljanske Mlekarne skozi Lesmo 1: Sendvič - Šoster = salama :

Posted Images

Js se strinjam da mormo bit v boxih na RPM limiter in odidemo vn ko je zelena luč! To sm jst vajen delat ampak ko vidm mnozico ki fura 150 po boxih si rečem: ma nima smisla bom še jst gasiral, če že vsi.

Z "INLAP" se strinjam, če so kvalifikacije 30min. Za krajše pa no way. :P

Glede rumenih zastav se pa trenutno ŠE ne morem strinjat,... Res da je to bolj realno ampak kdo ve kje so te sektorji rumenih zastav in pa kdo bo gledu a je bla rumena pri prehitevanju itd. Se mi zdi da se stvar zakomplicira.

Link to post

Valda da se splača kazen dobit....še posebej na koncu sezone, ko se ti gre za točke :D Voznika, ki je v točkovanju pred tabo boš lepo ruknil, da gre po gobe....ti boš pa tistih par kilc dobil :D

No...zaradi takih for, sem jst že lani predlagal malce strožje kazni....pa smo ostali samo pri 5 in 10 sekundah....in največ 20 kilah.

Jst mislm, da bi morale biti vse kazni za voznike, ki končajo v točkah po vsaj pol minute. Če je nekomu uničil dirko, bi jo moral imeti uničeno tudi on. Pol minute je pri trenutni konkurenci zagotovo dovol da voznika vrže izven točk.

Za tiste, ki pa itak ne bi bili med točkami pa prec 70 kil, da bodo naslednjo dirko zadej.

Link to post

Zdj ste pa mal začel pretiravat. ne vem, a nimate nč druga za delat al pa bi res radi "realno dirkali".

vsi glasni in vse jasno k je treba po forumu pametovat, k bo pa dirka in šlo zares pa noben ne bo razmišlal kaj dosti in bo počel stvari !!kot jih je naučen!! in verjetno čisto nič drugače.

Glede rdeče luči na izhodu iz boksov sem šele včeraj prvič opazil da se je "nekdo" spomnil res stat na njej v celih 2 sezonah dirkanja. sicer ne vem zakaj in čemu, ker se stvar ne spremeni čisto nič, razn da ti morda celo teče čas če počasi spelješ iz boksov. Če je že mogu it "prvi" iz boxov oz takoj ko se practice/qualy začne (pa ura še ne teče) res ne vem kaj pol stoji tm...

Torej, da ti odgovorim na vpašanje, ki si ga imel: ne, načeloma ne stojimo na rdeči luči na izhodih iz boksov, včeraj se je pač nekdo odločil da bo vse po reglcih delal.

Glede 200km/uro po boksih je res mal pretirano in tudi čisto nepotrebno, je pa curitiba (poleg imole, monze, macau) ena izmed redkih prog ki dopušča tako vožnjo (hitrost, tu ne gledam širine boksov) oz. nima na koncu boksov ostrega ovinka (po možnosti z ograjo).

torej, eno z drugim (rdeča + 200kmph) je nesmiselno in se ponavadi vsaj do sedaj ni še nikoli prakticiralo.

Kar se pa tiče prehitevanja ob rumeni zastavi pa sem prepričan, da bi stvar bila izvedljiva, ampak sem še bol prepričan, da bo po dirki prišlo do marsikatere polemike v smislu, on je prej prehiteval/a ni to tud ovinek/itd... zmanjšanje hitrosti in boljša osveščenost kdo je kje pred in za mano (kot voznikom na progi) bi bilo super lepo in prav, a je dokaj velika iluzija vsaj zato, ker imamo vedno nove (in stare) ki temu niso najbol kos.

in lap. ne hvala.

Če se res hočte it realnost začnite vozit v avtu (in cocpit view) ... pa če vam še to ne bo dovolj, bomo pol ostale stvari forsiral...

Kar se pa tiče "bit zadnji" pa... če se ne trenira... se ne bo nikol (dovolj) dobr pelalo.

Morda je bil razlog v zviti pločevini, nevodljivosti avta ali kaj podobnega, morda pa.. naveličanost se monotono vozit 8krogov okrog... kar je žalostno da bi se pol vozlo samo za točke...

Marsikdo vozi progo samo malo pred "dejansko dirko" kar tud ne doprinese k kvaliteti, ampak bo že.

S kakršnimkoli omenjanjem voznikov nism mislu nobenga specifično, nism niti gledal kdo je stal, dirkal, porival ob rumeni. Govorim na splošno, da se nebo spet kdo počutu napadenga itd...

Link to post

... lahko uporabim stare templejte, ker na teh ni orientacijskih/grafičnih pozicij za stranska stekla in ostali textur? V templejtu sta samo dve beli pasici/trakova za sprednje in zadnje steklo, v starih templejtih pa je vključena grafika s texturami ...

Hvala za odgovor!

Vroom!

Pozdravljeni

Sezona 3 je pred vrati, in prav tako smo se zaradi skladnosti prvenstva odločili, da bi se vsi držali nekih smernic, za katere smo z leti ugotovili da so primerne in dobrodošle v prvenstvu kot je naše.

Da ne bo prišlo do nesoglasij in kreganj, sem sestavil neke vrste vodič z napotki kako in kaj do potrjenega skina.

V priponki so template-i za vse avtomobile za to sezono (hvala Marko M. za pomoč).

Stekla na avtomobilih

Na sprednjem in zadnjem steklo morata biti banner za sovoznika moštva obarvana različne barve in velikosti, kot so v templateih.

Sprednje steklo

Lahko ima napis I. Priimek v velikosti 18px.

Stranska stekla

Lahko ima zastavo nad imenom in priimkom in I.Priimek v velikosti do 18px (če je napis daljši zadevo zmanjšajte).

Zadnje steklo

Mora biti brez napisov imena voznikov.

barve stekel morajo biti privzete in brezbarvne ter prosojne kot so po privzeti vrednosti.

Tabljica z logotipom je opcijska, lahko si jo namestite spredaj in zadaj (hvala Marko M. za izvedbo).

Link to post

Lahko, drugače je dimenzija enaka kot v starih.

Vse kar moraš narediti je da podvojiš layer iz te pripete datoteke v svojo datoteko in potem samo ta dva bela trakova pobarvaš poljubno. tako je bilo tudi mišljeno da bi se delalo in mislim da tudi tako piše v priloženih navodilih :D

Link to post

Mark 200kmh+ je bila čista fraza, men je grdo ,da ko grem iz svojega boksa fali malo da me kdo useka, ki mimo piči ja vsaj 100kmh, to me moti, a nato smo že ene 4 treninge stali na rdeči.Na tak način sem jaz mislil!

Vse skup je to samo kultura vseh nas in posledično je še malo taktike, če bi bilo to pravilo nujno, malo več časa zapraviš, malo bolj študiraš kdaj boš šel ven iz boksa itd.

Za rumene zastave niti jaz en vem kaj se sploh da narediti, a se sploh ve točno od kje traja rumena in do kje traja?Od točke do točke, se ne ve?

Tisti krog da pa greš v bokse ,je pa res vseen če je, se odmakneš in stisneš esc.

Vseen v boksih bi bla lahko mal večja kultura, zaradi mene res ni obvezno, lepo pa je!

Link to post
Lahko, drugače je dimenzija enaka kot v starih.

Vse kar moraš narediti je da podvojiš layer iz te pripete datoteke v svojo datoteko in potem samo ta dva bela trakova pobarvaš poljubno. tako je bilo tudi mišljeno da bi se delalo in mislim da tudi tako piše v priloženih navodilih :D

... lepa hvala za odgovor!

Vrooom!

Link to post

Z rumenimi zastavami bi jaz naredu tko, da bi se počasi peljalo mimo mesta nesreče...pol pa gas. Sam ne tko, da tisti, ki je direkt za nesrečo najbolj upočasni, trije za njim pa ravno dovolj, da ga zaradi višje hitrosti prehitijo takoj, ko pridejo mimo nesreče.

To se bo smatralo kot prehitevanje pod rumeno zastavo in se bo kaznovalo (seveda ob prijavi!).

Link to post

Ja pa kaj še!

Kje ste se zdej, par dni pred začetkom sezone spomnil na take stvari. Ljudje, kje ste bli prej s predlogi. icon_jaooo.gif

Še dobr, da se sezona ni začela pred enim mesecom, kot prejšna leta...icon_joj.gif

Itak bo Maxl dokončno povedal kako bo, mislim pa da kakšnih velkih sprememb ne bo. (če sploh bojo kakšne)

Link to post

Ale sam veš da če je rumena velja do naslednje zelene. Se pravi če pred mano nekdo premočno zabremza in ga jst prehitim na ravnini po zeleni zastavi je to regularno ;)

Sam jst v tej igri še nisem videl zelene in je to zelo larifari. Ne vem kaj smo zdej začeli komplicirat s tem. Problem u Curitibi je bil ta da so bili avtomobili po celi cesti in ni bilo potrebno zmanjšati ampak ustaviti ali pa se odpeljati po travi. To pa zato ker se je zgodilo takoj po štartu. Dogajalo se je tudi lani v Curitibi, dogajalo se je u Pauju....

Pomoje da vsak normalen zabremza, da sploh vidi kje bi lahko šel "skozi" in pol skušaš čimprej mimo. Problem je še ta, da tisti ki so bili predhodno udeleženi v nesreči, avtomobile čimprej skušajo spravit na cesto ali pa se takoj obrnt in nadaljevat. Npr. v ponedeljek sem jst že videl kje se da lepo mimo, pa je Gogi speljal direkt pred mene...

Že ne vem koliko krat smo povedali da dirke se ne zmaguje v prvem ovinku prvega kroga.

Link to post

Js sm tudi malce proti striktnemu upoštevanju te rumene zastave. Tko kot je JeZn povedal - sploh ne vidiš kdaj je konc in lahko spet začneš prehitevat. Poleg tega pa ne mislim zdej tok upočasnjevat, da me bojo ostali prehitel. Sej lahko napišem prijavo ... kaj mi to koristi? Še vedno bi lahko ostal pred njim in se boril še za kakšno višje mesto, zdej bo pa trajalo par krogov, da tistega prehitim (če ga sploh).

Tko kot je bilo do sedaj je čisto vredu...

Link to post
Guest
Odgovarjanje v tej temi je do nadaljnjega onemogočeno.
  • Temo prebirajo   0 uporabnikov

    Te strani si ne ogleduje noben registriran uporabnik

×
×
  • Ustvari novo...