skopusnik 1 374 Napisano November 1, 2009 Share Napisano November 1, 2009 kater font pa je to? Link to post
edgeslo 1 162 Napisano November 1, 2009 Share Napisano November 1, 2009 In predvsem kje se ga dobi/najde ? Link to post
mm46 11 Napisano November 1, 2009 Share Napisano November 1, 2009 http://www.dafont.com/electric-toaster.font sam da sm 'a' obrnu Link to post
mm46 11 Napisano November 2, 2009 Share Napisano November 2, 2009 Sem kar sem uploadal skine dokler ne bo skinpacka Link to post
play 502 Napisano November 3, 2009 Share Napisano November 3, 2009 Niso mi jasne dve reči, tudi sam grešim :mrgreen: , zakaj v boksih stojimo na rdeči luči?-če pa se do te rdeče luči vsi peljemo 200kmh+ :mrgreen: , vsi tiščimo na polno po boksih, jaz bi dal kazni!? Druga reč pa, včer sm zapazil na obeh dirkah, kdor je med zadnjimi in če je zadnji, pa da se obrne, gre raje ven iz dirke, kot da je na kocu zadni, obe dirki je bilo enako, vsaj 5kom vas je šlo kr ven, pa tisti za katere si neb mislil, res da je le trening, pa vseen, zakaj nočte bit zadni, vas je sram, škoda pol da vozmo, en je zmer prvi, en zmer zadnji, keč je le en, ko bo uradna dirka bo to folk delal, (jaz pa nočm bit zadni, itak nimam točk....itd).Delajo enako v pravem WTCC-ju, grejo raj v boks, kot da bo 15-ti a ne? Link to post
tifos 1 Napisano November 3, 2009 Share Napisano November 3, 2009 Če se gremo pravila, vsi imate možnost vklopit limitatorje za vožnjo v boksih. Rdeča luč na izhodu iz boksov verjetno nekaj pomeni in če spoštujemo "flag rules" potem je prav, da se držimo tudi pravila v boksih. Verjetno ni težko počakat tistih par sekund, da se lepo odpelješ skozi bokse. To je moje mnenje. Link to post
JeZn 120 Napisano November 3, 2009 Share Napisano November 3, 2009 Se čist strinjam s Playom. Pit limiter čez bokse, čakat na zeleno zastavo, upoštevat zastave, pa tudi ko odpelješ zadnji krog za cajt se odpelješ do boksov, ne pa da prtisneš ESC. In isto velja za na konc, no včerej sem tudi jst šel ker se mi je mudilo, ma med sezono ne bo tako. Link to post
play 502 Napisano November 3, 2009 Share Napisano November 3, 2009 Se čist strinjam s Playom. Pit limiter čez bokse, čakat na zeleno zastavo, upoštevat zastave, pa tudi ko odpelješ zadnji krog za cajt se odpelješ do boksov, ne pa da prtisneš ESC. In isto velja za na konc, no včerej sem tudi jst šel ker se mi je mudilo, ma med sezono ne bo tako. Točno to, še zadni odpeljani krog v kvalifikacijah bi moglo biti tako da moreš iti v bokse, pa dejmo če že peljemo, se trudimo, pa dejmo biti čim bolj realni, ubistvu tukaj je čar igre, ne pa samo nekaj na hitro, biti čim boljši, hitrejši itd, gremo vse tako kot more biti pravilno in bo sigurno celotna kultura še na višjem nivoju. Link to post
Killer_B 87 Napisano November 3, 2009 Share Napisano November 3, 2009 Jst se strinjam z vsem povedanim....AMPAK!!! Če ne bo noben napisal v pravila in zahteval, da se tako res dela, ne bo tega noben počel. Torej....predlagam naslednja pravila: 1. Iz boksov šele ob zeleni luči 2. Pit limiter v boxih, ne glede na trening, kvalifikacije ali dirko 3. Ko delaš hitre kroge moraš zapeljati nazaj v bokse in ne pritisniti ESC, pri tem paziš, da se ne fjakaš 5km/h in motiš ostale voznike (isto imajo na R2P) 4. Ko pride do rumene zastave se ne prehiteva, tako da lahko vsi brez skrbi upočasnimo in ne rinemo kot goveda Evo bolj realistično je lahk samo še, če vsi zaprežemo vsak svojo kosilnico in se dobimo na bližnjem travniku. Vsak kršitev pravila pa bi morali kaznovati...še posebej rumene zastave in tako pridobljena mesta. Zdej je pa samo še odvisno od maxla in komisarjev, če se to da izvest, ker bo treba potem še več stvari pregledat. Link to post
Ale 472 Napisano November 3, 2009 Share Napisano November 3, 2009 Jaz nebi s tem pretiraval...se strinjam glede zastav, boksov, za zadni krog pa...ne vem no, po želji. Sej tut jaz včasih odpeljem naokrog do boksov, ne pa vedno. Še posebej na kvalifikacijah se lahko zgodi, da ti pol zmanjka časa še za kkšen hiter krog. Gregor, sej razumem, da si bil razpizden ampak zaradi tega še ni konc sveta. Kaj boš pa naredu, ko se ti bo to na pravi dirki? Tko se je lani men zgodil v Valenciji. Prvo dirko sem zaključil v prvem krogu v prvem ovinku, drugo pa v prvem ovinku drugega kroga. Pa za nič od tega nisem bil jaz kriv. Sam nisem obupal. Bil sem jezen, da ti ne znam opisat, sam sem to uporabil kot motivacijo za naprej. Link to post
mm46 11 Napisano November 3, 2009 Share Napisano November 3, 2009 Ob rumeni zastavi se ne prehiteva v sektorju v katarem je zastava? Link to post
JeZn 120 Napisano November 3, 2009 Share Napisano November 3, 2009 Evo bolj realistično je lahk samo še, če vsi zaprežemo vsak svojo kosilnico in se dobimo na bližnjem travniku. Sploh ni tko neumna ideja OKQ7G8MaryU Link to post
Ale 472 Napisano November 3, 2009 Share Napisano November 3, 2009 Ob rumeni zastavi se ne prehiteva v sektorju v katarem je zastava? Tako je! Sam to ni tak sektor kot pri časih (trije sektorji). Tukaj je sektor nekako do nasednjega ovinka oz do naslednega sodnika z zastavo. Da ne bo kdo zdej, če bo na štartu crash pol do prvega vmesnega časa vozu. V špilu je še velik težje določit te sektorje kot v resnici. Link to post
mAxL 1 106 Napisano November 3, 2009 Avtor Share Napisano November 3, 2009 Dodaten odpeljan krog po hitrem času je že res približek realnosti, a žal prinese na kratkih dirkališčih samo dodatno zmedo in gnečo (Pau, Oschersleben, Magny Cours) Že tako se kdaj uniči komu hiter krog, z uvedbo le tega pa bi se to še povečalo...tako da odpade. Če se je obneslo v prejšnjih sezonah, se bo pa tudi zdaj, je pa priporočeno da zapleješ v stran in pritisneš ESC. Semafor ob zeleni in vožnja skozi boxi je bila pa že lani (okoli 100km/h naj bi se vozilo). Se pa najdejo izjeme. Bomo kupli pa nove stacionarne radarje Je pa še ena novost v RACE On, da ko kdo zapelje v boxse, se zasliši sirena (kot v resnici) Link to post
Recommended Posts