Skoči na vsebino

Sezona 1 [2009]


mAxL

Recommended Posts

Za naslednjo polno sezono pa že po malem posodabljam pravila.

V tej sezoni sem malo opazoval katera pravila so se največkrat kršila in katera so bila premalo jasno napisana. Zelo me moti pisanje med kvalifikacijami. In to bo treba drugače rešit kot je bilo do sedaj.

Ne vem kako nekateri ne razumejo,da se v času kvalifikacij ne piše pa čeprav so se šele začele oziroma je preteklo 5-10 sec. Če je tišina pol je tišina za vse!

Pa še je enih par takšnih stvari,ki se bodo do naslednje sezone popravile.

Yelo, mogoče le nasvet oz. predlog, da bi v naslednji sezoni vozili 100% dolge dirke? Vsi na forumu strmijo, k realnosti, vendar se ne upošteva enega najbolj pomembnega "pravila" in sicer ravno dolžino dirke. Sam bi bil za to pravilo izredno zagret, saj je prav v tem čar dirkanja s formulo ena. 45min se z lahkoto obdrži koncentracija, 90min precej težko, in ravno tukaj je čar dirkanja (tako je vsaj moje mišljenje)

p.s I: Če je kdo proti temu zaradi tega ker naj bi bilo zaradi tega več odstopov se nebi strinjal, ker smo vsi videli, da se večina odstopov zgodi v prvih krogih. Prav tako imajo tisti, ki bi si pokvarili štart (njihova, ali krivda drugih), več možnosti, da pridejo nazaj v igro:)

p.s II: To pravilo seveda velja za poletno celotno sezono, in ne za zimsko, kjer pa mogoče lahko vseeno poizkusimo z daljšimi dirkami.

Lep pozdrav!

Link to post
  • Odgovori 3k
  • Created
  • Zadnji odgovor

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

OK...za ljubitelje levice in desnice

Sezona je končana! Zaklepam...

Posted Images

Ta bo pa težka,ker smo se o tem že pred to sezono pogovarjali in ni bilo pravega interesa za 100% dolžino dirke.

Sam sem tudi pristaš 100% dolžine ampak nekaterim oziroma večini se ne da 2 uri sedet za volanom in dirko končat okrog 23h. Vsaj takšni so bili komentarji nekaterih pred prejšnjo sezono. To je bil glavni razlog zakaj smo ostali na 50%.

Link to post

ok..pol pa mogoče usaj 75%?..ker 50% je res malo in je takoj konc dirke :?

Drugače sem dones zvečer mislu nardit server, na katerem bi bil oval, da zadostimo željam nekaterih članov, po dirkanju na ovalih.

Dirkali bi z fsone 2008 modom. Razlog je enostaven in sicer zato, ker ga imamo vsi in dela brez problemov.

Steza bo ena najbolj znanih stez na svetu in sicer Indianapolis oval.

Link: http://www.rfactorcentral.com/detail.cf ... 20Speedway

Ime serverja: Slo-racing F1

Ip serverja: 95.176.163.160 Priporočam da server poiščete s pomočjo ip-ja, ker drugače ga verjetno ne boste videli!

Geslo: Ga ne bo [it]

P.s. Ker je zmogljivost moje linije le 5/1, bi bilo mogoče bolje, da bi server naredil nekdo z boljšo povezavo.

V kolikor se kdo javi, naj se drži te steze in moda, ter obvezno objavi naslov in ip serverja.

Server bom postavil okoli 20.00 ure in bo v primeru, da na serverju ne bo nobenega le do 21.00

Dobrodešlje prijave na forum, da vem če se mi sploh splača matrat [ok]

Lep pozdrav!

Link to post

Jaz bom postavil server, ker bova z vodicarjem probala f1rft 2009 in prav tako f1 rft 2009 track pack IP:93.103.18.165. Server bo pa postavljen toliko časa kolikor se bo meni in vodičarju ljubilo :D.

Link to post

Jah..bračič ok..tut fsone lahko daš prvo krilo 10 zadnje pa 40 pa te ne bo vrtelo brez tcja! Vrjem da ne..če hočeš hitr čas morš pa tvegat, kle se pa napake začnejo in ni več tok simpl.icon_krniki.gif

drgač sm probu trackpack..neprimerjivo boljši kot fsone trackpack!

Suzuka rocks:)

Link to post

Ja sej sm že prvi dan, ko sem probal, napisal, da je pospeševanje bistveno lažje kot pri fsone (vendar se je moje mnenje spremenilo kar se tiče izhodov iz hitrih šikan, kjer je zadek zelo nemiren, kar je tudi prav, saj se je v sezoni 09 bistveno povečalo prekrmarjenje, kar se odraža tudi pri vožnji skozi hitre ovinke), vendar je zaviranje bistveno težje kot pri fsone08, saj ti tukaj gume zablokirajo zelo hitro.

Lp!

Link to post

Meni se pa glih zaviranje zdi lažje kot pri FSONE.

No....odvisno je vse od posameznih nastavitev dirkalnika.

Pa še nekaj sem opazil! Na RFT modu bo treba bit zelo pazljiv z vrtljaji ter odprtinami za hlajenje motorja in zavor. Že na štartu pri čakanju na zeleno se temperatura kar lepo dvigne na kritično točko in že se pojavi dim,ki namiguje na pregrevanje motorja.

Pri zavorah je pa problem isti in kar naenkrat ti lahko odpovejo še sploh proti koncu dirke.

Včeraj sem malo testiral na enem od prostih serverjev in samo na dirkah lahko ugotoviš kako morajo bit odprtine nastavljene oziroma kdaj so odprtine premale.

Link to post

Ja sej to je uredu da kdaj kej crkne, oz d je treba mal pazit na to. Fsone ni nikol crknu, pa sm meu duct zmer 1.

Men je ta mod najboljsi 09 mod trenutno, kar se pa trackpacka tice pa definitivno dalec boljsi kot fsone, saj so u pack zbrali najboljse proge, ki so na voljo(vsaj za moj okus, oz. gledano na realnost stez)

Tako da moj glas gre rft packu v celoti.

Lp!

Link to post

fantje mal majn nakladejte pa gremo po gasuu, pustmo modu svojo veličino (osebno mislim da je trenutno najbolši[f1rft 09]icon_ok.gif

zvečer dejmo eno udart , predlagam kr to , k je v osnovnem packu (HUNGARY), Imamo jo vsi kateri smo instal F1RFT 09, pa probejmo vse off , samo pogled pustmo po želji.

pa nej edn za božjo voljo naredi spremembo zvoka , ker ta kavni mlinček me ubija(CTDP sound je [ok] )

LP

Link to post
Guest
Odgovarjanje v tej temi je do nadaljnjega onemogočeno.
  • Temo prebirajo   0 uporabnikov

    Te strani si ne ogleduje noben registriran uporabnik

×
×
  • Ustvari novo...