reno 37 Napisano August 1, 2009 Share Napisano August 1, 2009 Tudi sam sem že iskal ta link na žalost neuspešno. Sicer sem dokument že imel na disku pa sem ga ponesreči odstranil. Link to post
Oxy 11 Napisano August 1, 2009 Share Napisano August 1, 2009 Pozdravljeni fantje! Par dni nazaj sm naredu en F1 setup guide za rFactor, pa ga tukaj delim z vami. Če koga zanima kej v tej smeri. Upam, da vam bo pomagal. rFactor-F1-Setup-v-povezavi-z-MoTeCom lp Evo mislim da to iščeta. Link to post
reno 37 Napisano August 1, 2009 Share Napisano August 1, 2009 http://www.scribd.com/doc/17117247/rFac ... q6ypu503lx Meni osebno je všeč tudi tale, ki ga verjetno že poznate: http://www.freewebs.com/dacia1310racing ... _Guide.pdf Posebej mi je všeč del, kjer opisuje katere nastavitve so najbolj pomembne ali za hitre ovinke, počasne, šikane,... Link to post
reno 37 Napisano August 1, 2009 Share Napisano August 1, 2009 Ko smo ravno pri teh zadevah. Ali ima mogoče kdo kakšen dokument, kjer so prikazane idealne temperature in podobno za FSONE 2008? Recimo na nekem forumu sem prebral, ki na žalost ni za FSONE2008, da lahko s pomočjo MoteCa izračunaš idealni pritisk pnevmatik. Pogledaš povprečen "tyre loads" in pomnožiš z nekim faktorjem in nekak prišteješ, ki pa se razlikuje iz moda v mod. Problem je da nimam teh konstant. Link to post
maf 21 Napisano August 1, 2009 Share Napisano August 1, 2009 Vrednosti k jih iščeš so v .tbc fajlu, kjer imaš informacije o gumah. Iščeš tole vrstico: OptimumPressure=(60.5, 0.0221) // Base pressure to remain flat on ground at zero deflection, and multiplier by load to stay flat on ground , kjer sta vrednosti različni za gumi spredaj in gumi zadaj, prav tako pa tile vrednosti ne veljata za vaš mod (verjetno), ker sem prilimal iz enega drugega. V MoTeCu moraš sedaj spisati 4 "mathse" (enega za vsako gumo). Primer za FL: (60.5 + (0.0221*'Tire Load - FL' [N])). Nastaviš "Pressure and stress" in enote v kilopaskalih. Na koncu te mathse uporabiš za prikaz grafov "idealnega" pritiska, kjer gledaš vrednosti povprečij. To naj bi bila vrednost idealnega pritiska v kPa. Je pa to bolj za dirko, podatki so dobri šele če odpelješ več krogov in gume ogreješ na neko konst. temp, ker če delaš hotlap oz. se kdaj zavrtiš pridejo nekatere vrednosti previsoke. lp Link to post
Yelo 36 Napisano August 1, 2009 Share Napisano August 1, 2009 Meni ta MoteC ne dela ali pa sem kaj narobe instaliral. Ali pa je na visti kaj drugače. Ne vem še točno. Link to post
mAxL 1 106 Napisano August 1, 2009 Avtor Share Napisano August 1, 2009 Baje da so tovarne zdaj zaprte, ekipe pa na dopustu...vi pa govorite o setupih Link to post
McGoga 2 Napisano August 1, 2009 Share Napisano August 1, 2009 denarne kazni ali prepoved nastopa na naslednji dirki? Link to post
Yelo 36 Napisano August 1, 2009 Share Napisano August 1, 2009 Nič nam ne morejo,ker testiramo z lanskimi dirkalniki! Kaj se pa MoteC-a tiče je pa na visti malo drugače vsaj pri nekaterih in je teba v samem DataAcquisitionPlugin failu par stvari spremenit,da deluje. Link to post
fitipalDDi 3 Napisano August 3, 2009 Share Napisano August 3, 2009 Vi ste čist nori s temi nastavitvami .. vse to je že preveč profi ... bom moral očitno počasi iti v penzijo. Kje pa se mi da vse to nastavljat. Link to post
reno 37 Napisano August 3, 2009 Share Napisano August 3, 2009 Meni je pa kr kul ka se dost stvari naučiš zravn. Link to post
sennas 1 040 Napisano August 3, 2009 Share Napisano August 3, 2009 Vi ste čist nori s temi nastavitvami .. vse to je že preveč profi ... bom moral očitno počasi iti v penzijo. Kje pa se mi da vse to nastavljat. Hehe, se strinjam. Tudi sam nimam toliko časa, še manj pa volje da bi res detajlno naštudiral nastavitve Kaj pravite, da bi v tem premoru morda kak teden pred uradno dirko naredili eno neuradno? Link to post
Recommended Posts