Skoči na vsebino

Sezona 1 [2009]


mAxL

Recommended Posts

  • Odgovori 3k
  • Created
  • Zadnji odgovor

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

OK...za ljubitelje levice in desnice

Sezona je končana! Zaklepam...

Posted Images

Serverje mi je pokazal sam tistga na IPju mi ni hotl pokazat..sm špil restartav in zdaj najde. Sem bil gor pod imenom Arne Dopudja :D

No glede setup guida :D

Setup

V tem prvem zavihku na grobo nastavimo taktiko postankov v boksih in izberemo sestavo gum. Mehkejša sestava gum se hitreje segreva, primerno temu tudi hitreje rabi, a profitiramo na račun večjega oprijema. Take gume so primerne za kvalifikacije in krajše razdalje med postanki. Trda sestava je primerna za daljše teke med postanki.

Prav tako je odvisna količina bencina. Več bencina pomeni večjo težo, posledično počasnejši avto ter večji moment zadka pri zaviranju in hitrih ovinkih. Avto je bolj nagnjen k prekrmarjenju z višjo količino goriva kot z nižjo. Upoštevati mormamo tudi premikanje goriva.

General

Gears

Najbolj nam padejo v oči prestavna razmerja. To so razmerja zobnikov X:1, v katerm primeru je X veličina ki jo mi spreminjamo, 1 pa vrtljaji, ki jih proizvaja prenos. V kolikor je X>1, sepravi je zobnik večji od pogonskega. Naprimer, če je razmerje 15:1, naredi motor 15 obratov v , prenos pa enega. Če je razmerje 1:1, je obrat motorja enak obratu pogona, če pa je X<1, je prenosni zobnik manjši od pogonskega, in recimo da je razmerje 0.5:1, naredi motor 0.5 obrata, medtem ko prenos naredi 1 obrat. Manjše kot je število X, več momenta zahteva motor. Moment je v tem primeru "hitrost". Te številke nam ne pomenijo veliko in so le za primerjavo. Končno razmerje je multiplikator vseh razmerij.

Engine

Če največje število obratov povečujemo, je večja možnost da se motor hitreje obrabi, ampak koristimo največjo moč, če število znižamo, je verjetnost okvare manjša ampak motor ne proizvaja maksimalne moči.

Velikost hladilnika spreminjamo glede na hitrost proge. Če je proga počasna z ostrimi ovinki , velikost hladilnika povečamo, da tudi pri nižjih hitrostih ohranjamo optimalno temperaturo motorja, brez da bi vplivali na aerodinamiko. Pri hitrih progah lahko hladilnik zmanjšamo, saj je sila vpihovanja zrahu veliko večja in ne prizadenemo aerodinamike.

Krilca so nastavljiva po stopinjah. Večji je kot, večji bo downforce, ki potiska bolid k tlem, ampak s tem zelo vplivamo na končno hitrost. Manjši je kot, večja bo hitrost, ker bo zrak manj, oziroma neovirano tekel čez kirlca ampak bo oprijem pri višjih hitrostih slabši. Pravtako moramo upoštevati porazdelitev teže, ki jo ustvarijo krilca. Stvar deluje na istem principu kot sam razpored teže. Če je sprednje kirlce nesorazmerno bolj pokončno kot zadnje, je velika verjetnost prekrmarjenja v hitrih ovinkih, in obratno.

Razporeditev teže odloča o obnašanju avta pri nižjih hitrostih. Če je več teže na sprednjem delu, je zavijanje odzivnejše in ima več oprijema, možnost prekrmarjenja je večja, če pa teža sloni na zadek koristimo boljše pospeške, manjši zdrs zadnjih gum, ampak riskiramo možnost podkrmarjenja. Lateralna (bočna) razporeditev teže sloni na številu ovinkov na progi, po možnosti nagnjenih, kjer lahko koristimo večji oprijem pri višjih hitrostih. Vse to je močno povezano z nastavitvami amortizerjev.

Z "Steering Lock-om" določimo kakšen bo kot med zunanjo stranjo leve pnevmatike pri največjem zavoju v levo in zunanjo stranjo desne pnevmatike pro največjem zavoju desno. Pri bolj zavitih progah si nastavimo večji kot, da lažje speljemo ovinke, pri hitrejših progah pa kot zmanjšamo in tako povečamo natančnost.

Z razporeditvijo sile zaviranja določimo kako se bo avto obnašal pri zaviranju. Če je večina sile na zadnjih kolesih, se izognemo podkrmarjenju in blokiranju prednjih koles ampak riskiramo prekrmarjenje in blokado zadnjih koles, in obratno. Ta nastavitev je povezana z raporeditvjo teže, ki je povezana z nastavitvijo amortizerjev in blažilnikov.

Dovod zraka na diske povečamo na hitrejših progah z ostrimi ovinki, kjer rabimo prehod iz visokih hitrosti na zelo nizke. Pri počasnejših progah dovod zmanjšamo da se diski ne ohlajajo. Optimalna temperatura za kar najbolšje delovanje je med 350°C-550°C.

Ostalo jutri :D

Link to post
Guest
Odgovarjanje v tej temi je do nadaljnjega onemogočeno.
  • Temo prebirajo   0 uporabnikov

    Te strani si ne ogleduje noben registriran uporabnik

×
×
  • Ustvari novo...