fitipalDDi 3 Napisano January 23, 2009 Share Napisano January 23, 2009 zgleda, da dans ni blo nič .. kaj pa jutri (sobota) ... ob 21.00 Madžarska Link to post
Yelo 36 Napisano January 24, 2009 Share Napisano January 24, 2009 Ja včeraj sem še čakal do 22:00,če se bo kdo oglasil pa ni bilo nič! No pol pa danes ob 21:00! Pa malo napišite kdo ima čas in kdo ne! Da se ne čaka brez veze pol pa ni nobenga! Link to post
Khorne 4 Napisano January 24, 2009 Share Napisano January 24, 2009 Jaz bom probal pridet, samo nič ne obljubim. Link to post
Yelo 36 Napisano January 24, 2009 Share Napisano January 24, 2009 Saj ni problem! Rad bi samo,da se približno ve kolk nas bo na treningu in,če se sploh splača server postavljat. Da sma pol samo dva na serverju je pa brez veze! Škoda časa! Čas je pa denar! [Jel] Denarja pa ni se pravi,da pol tud časa ni! To ti je filozofija! Link to post
skopusnik 1 374 Napisano January 24, 2009 Share Napisano January 24, 2009 jst pridem če bo cajt Link to post
Yelo 36 Napisano January 24, 2009 Share Napisano January 24, 2009 Miro je danes nedosegljiv tako,da bo jaz probal server postavit. Pa da vidimo če bo sploh delalo,ker zadnjič smo imeli probleme! server IP: geslo: Proga :Mađarska Link to post
fitipalDDi 3 Napisano January 24, 2009 Share Napisano January 24, 2009 nič ni na tem IP-ju Link to post
Yelo 36 Napisano January 24, 2009 Share Napisano January 24, 2009 haaa samo malo da preverim Ja IP je pravi! Bom še enkrat postavil Mora delat,če pa sem že vozil z kolegom pa je vse štimalo! Link to post
fitipalDDi 3 Napisano January 24, 2009 Share Napisano January 24, 2009 ne vem, sedaj ga tudi ni .. ali sem zamudil .. sem bil na eni drugi dirki .. ali pa je neki narobe ... Link to post
MirO 67 Napisano January 24, 2009 Share Napisano January 24, 2009 se opravičujem zaradi odsotnosti, bolezen , jaz biti čisto " KAPUT " , nekaj dni bom v out-u , upam, da se hitro vidmo na stezah. Link to post
Yelo 36 Napisano January 24, 2009 Share Napisano January 24, 2009 OK Miro! Pozdravi se hitro! Link to post
Yelo 36 Napisano January 25, 2009 Share Napisano January 25, 2009 Aha! Hvala za opozorilo! Link to post
Cime 2 Napisano January 25, 2009 Share Napisano January 25, 2009 Voznik: Simon Ses Ekipa: Williams Skupina: F1 Stevilka: 33 ---------------------- Se oproščam, če sem se prijavil narobe oz. na napačen kraj izpolnil sem prijavo po mojih željah. Bom pa zadovoljen z vsem kar mi boste dodelili. PS: Po želji lahko pripeljem še koga... Link to post
mAxL 1 106 Napisano January 25, 2009 Avtor Share Napisano January 25, 2009 Standardna pravila lige in procedure To so standardna pravila in procedure za ligo, ki jo organizira SloRacing. So osnova okrog katere bo potekala liga Sloracing F1 2009. Od vseh sodelujočih se pričakuje poznavanje vsebine pravil in bi si jih naj prebrali vsaj enkrat pred prijavo na ligo. Opomba 1) Race direkcija je sestavljena iz števila ljudi kateri tudi vodijo potek SloRacing F1 2009 lige. Skupina se lahko spreminja iz tekme v tekmo in imena odgovornih bodo objavljena oz. znana pred samim pričetkom lige in/ali posameznih dirk. 1 Prijava Za prijavo v ligo organizirano s strani SloRacing se mora voznik držati naslednjih navodil: 1. Prijava je potrebna s pravim imenom in priimkom ter avtomobilom oziroma moštvom ki ga bo vozil. S prijavo voznik avtomatsko potrjuje da se s navedenimi pravili strinja in da jih bo upošteval med udeležbo v ligi. 1.01 Imena V ligi SloRacing se mora voznik prijaviti s pravim imenom in priimkom. Voznik mora na dirki voziti z svojim pravim priimkom. 2 Organizacija in potek lige 2.01 Težavnost oziroma dovoljene pomoči pri vožnji Od pomoči sta za enkrat v Sloracing F1 2009 ligi dovoljeni samo TC - medium in pa avtomatska sklopka. Poraba goriva je nastavljena na normalno. Obraba gum je nastavljena na normalno. Poškodbe vozila je nastavljeno na 70% 2.02 Urnik Urnik oziroma datum in čas dirke sta podana v koledarju dirk za sezono 2009. Do sprememb lahko pride samo če direkcija dirke to oceni za potrebno iz kakršnihkoli razlogov. 2.02 Vsebina dirke v ligi Tekmovalni dan / vikend bo sestavljen iz naslednjih delov: Trening (1h) Kvalifikacije (15 min) Dirka (50% realne dirke) Vozniki se lahko pridružijo na dirko SAMO v času prostega treninga pred dirko. 2.03 Točkovalni sistem Točkovalni sistem prikazuje in določa število točko ki jih voznik dobi ob koncu vsake tekme na določeni poziciji. Točkovanje 1-10pts, 2-8pts, 3-6pts, 4-5pts, 5-4pts, 6-3pts, 7-2pts, 8-1pts Voznik lahko dobi točke samo, če je zaključil 70% celotne razdalje dirke. 3 Pravila Vsi vozniki morajo vedeti in upoštevati naslednja pravila. Ob kršitvi ali zlorabi pravil enega ali več voznikov, se bo direkcija dirke odločila za kazni le-teh voznikov. Upamo, da teh sankcij ne bo potrebno izvajati ter obravnavati kršiteljev pravil, ampak v sigurnosti so spodaj navedena osnovna pravila igre. Direkcija dirke bo ravnala po normalnih razmerah in v duhu teh pravil, kljub temu da morda nekatera pravila niso specifično in natančno podana za določen dogodek. 3.01 Splošno obnašanje Vsi vozniki se morajo primerno obnašati na dirki. To pomeni da se ne smejo zaletavati drug v drugega ali izvajati kakršnega koli terorja nad ostalimi, ne smejo preklinjati in se morajo po vseh močeh truditi izogibanja trkov in dotikov med njihovimi avtomobili. Od vseh voznikov se pričakuje opazovanje dogajanja pred njimi in v vzvratnih ogledalih ter da se zavedajo kaj se dogaja okrog njih, še posebej v bitkah za pozicije, kadar se ponovno vključujejo na stezo po izletu iz nje oz po nezgodi. Vsekakor je VEDNO bol pametno počakati in načrtovati prehitevanje kot pa hiteti. V ligi ni prostora za agresivno maščevanje ampak samo za športno vedenje ter športno popravljanje krivice. 3.02 Avto Vsi vozniki si morajo izbrati avto s katerim bodo vozili celotno ligo. Ni jim dovoljeno menjati vozilo med samo ligo. 3.03 Prehitevanje Ta pravila prehitevanja so osnovne smernice po katerih bo Direkcija Dirke ocenjevala v primeru nesreče. Neprimerno prehitevanje iz katerega ne bo sledila nesreča (npr. nesreča ali zavrtenje vozila branilca pozicije brez dotika nasprotnika) ne bo imelo kazenskih posledic, če pa pride pri prehitevanju do nesreče bodo sledile sankcije. Prehitevanje na ravnini: ko se bliža prehitevanje ali se morda bliža, lahko vozilo branilca pozicije skrene iz idealne linije samo enkrat na ravnino. Vendar lahko branilec pozicije to naredi samo takrat, kadar napadalcu ne bo napad preprečen tako,da bo moral uporabljati zavore da bi se izognil trku. Napadalec lahko prosto menja linijo vožnje v pametnem smislu do branilca pozicije. Prehitevanje v ovinku: Napad prehitevanja v ovinku se smatra kot čisto kadar je napadalec pred ovinkom prehitel vsaj do polovice dolžine avtomobila branilca pozicije. Napadalca je takrat brez problema možno opaziti poleg branilca. To se smatra samo pri odločnem prehitevanju, ne pa ko voznik zamudi apex ovinka in je zato prehiten od ostalih voznikov Kadarkoli se čisto prehitevanje konča z nesrečo je za to kriv branilec. Kadarkoli se nečisto prehitevanje konča z nesrečo je za to kriv napadalec. Vozniki morajo uporabljati vsa sredstva, da bi se izognili težkemu kontaktu. 3.04 Rezanje ovinkov Voznikom je prepovedano rezanje ovinkov in ravnin proge. Dogodek se smatra kot rezanje takrat, ko voznik skrajša razdaljo kroga s tem da zapelje iz proge Z VEČ KOT DVEMA KOLESOMA. Proga je definirana kot glavni asfalt omejena z belo ali rumeno črto in robniki. Ta bela/rumena črta in robniki SO del proge. Voznik ne sme uporabljati zelenice ali peskovnikov za vožnjo. Za povzetek: v najbolj ozki situaciji voznik lahko vozi z zunanjimi kolesi čez robnike proge, z notranjimi kolesi pa po asfaltu izven proge (po navadi zelene barve), ampak mora VEDNO ostati izven zelenice in peskovnika. V nekaterih primerih obstajajo izjeme in bodo objavljene in razložene pred tekmo vsem voznikom. 3.05 Zastave Vozniki se morajo držati obvestil zastav ki se jim jih pokaže. Pomen zastav: Rumena zastava: Nevarnost, zmanjšaj hitrost in bodi pozoren in previden na območju kjer je pokazana rumena zastava, da ne bo prišlo še do dodatnih nesreč. Med trajanjem rumene zastave je prehitevanje strogo prepovedano. Modra zastava: Hitrejši voznik se ti bliža od zadaj. Pusti ga prehiteti brez upiranja. Počasnejšemu vozniku svetujemo da pusti hitrejšemu vozniku pravilno prehiteti z dovolj prostora in predvsem varno. Od hitrejšega voznika se pričakuje strpnost in mirnost da mu počasnejši voznik dovoli prehitevanje. Oba voznika se morata obnašati spoštovano ter športno. Oba vozita dirko in nihče ni bolj pomemben od drugega, tudi če gre za vodstvo. Povzetek: modra zastava > umakni se iz poti hitrejšega Črna zastava: si diskvalificiran in se moraš takoj vrniti v bokse. Lahko se pojavi v kombinaciji s STOP & GO, ker pomeni da se moraš takoj vrniti v bokse in prestati 10sekundno kazen zaradi kršitve pravil igre. Črna zastava STOP & GO po prestani kazni odstrani in voznik lahko po pravilih igre normalno nadaljuje dirko. 3.06 Izhod iz boksov Ko voznik zapusti bokse nikoli ne sme prevoziti bele oz rumene črte,ki razmejuje izvoz boksov in stezo. 3.07 Postanki v boksih Med postanki morajo vozniki voziti z pomočjo limitatorja hitrosti, ter tako zmanjšati nevarnost trčenja 3.08 Pogovarjanje Za omogočanje zbranosti voznikov med delom dirke ki je pomemben za rezultat naprošamo voznike, da se med kvalifikacijami in dirko ne pogovarjajo! Če bi voznik želel povedati KARKOLI drugega naj počaka dokler se del dirke (v katerem je pogovarjanje nezaželjeno/prepovedano) konča. Vse voznike naprošamo da se tega držijo neglede na to ali je velika ali majhna stvar. V končni fazi nihče ne želi biti zmoten med vožnjo kar bi imelo za posledico kakršnokoli nesrečo v majhni ali težji obliki. V primeru večkratnega nespoštovanja tega pravila lahko sledijo sankcije oziroma kazen. 3.09 Incidenti in kazni Vozniki lahko prijavijo incident Direktorju Dirke naslednji dan po dirki (torej ne istega dne katerega je dirka potekala!) NE želimo prejemati užaljenih in razjarjenih komentarjev voznikov. Samo primerno komentirane in argumentirane pritožbe bomo vzeli v pregled. V poročilu naj bodo navedena imena vpletenih voznikov in številko kroga v katerem se je incident zgodil ter kratek opis le-tega. Primer: Vpleteni: Franci,Buno Št. kroga: 12 Opis: Nepravilno prehitevanje Nepopolna poročila se ne bodo obravnavala. Pred naslednjo dirko se bo Direkcija Dirke odločila o vseh kaznih za katere meni da so potrebne. Če kazni ne bodo upoštevane s strani oškodovanca se bo tega diskvalificiralo iz dirke ali iz lige. Možne sankcije voznikov, ki ne upoštevajo pravil ! 1. Uradni opomin : naslednja kazen bo strožja 2. Štartno mesto: voznik mora na naslednji dirki štartati iz boksov 3. Odvzem točk : 3.1 odvzem osvojenih točk na dirki kjer se je zgodil omenjen dogodek 3.2 odvzem osvojenih točk na prvi naslednji dirki na kateri bo osvojil točke 3.3 odvzem 10-tih točk v skupnem seštevku 4. Časovna kazen : 4.1 dodan dodaten čas k končnem času (15 sec.) 4.2 dodan dodaten čas k končnem času (25 sec.) 4.3 dodan dodaten čas k končnemu času na naslednji dirki (15 sec.) 4.4 dodan dodaten čas k končnemu času na naslednji dirki (25 sec.) 5. Diskvalifikacija na dirki : diskvalifikacija na dirki kjer se je zgodil omenjen dogodek 6. Prepovedi in diskvalifikacija v ligi : 6.1 voznik ima prepoved nastopa na naslednji dirki 6.2 voznik ima prepoved nastopa na naslednjih dveh dirkah 6.3 voznik se dirk lige ne sme več udeleževati 7. Direkcija Dirke Direkcija Dirke ima vedno zadnjo besedo Možne nepravilnosti pri katerih se bodo uveljavljale kazni: Za eno nepravilnost je na razpolago več sankcij tako da je teža kazni odvisna od teže oziroma posledic nepravilnosti! O teži kazni odloča komisija! Tekom sezone se lahko pravila posodabljajo oziroma dodajo se lahko nove nepravilnosti,ki bodo kaznovane. Nepravilno umikanje pred za krog hitrejšim voznikom - 1|4.1| 4.3 Nepravilno oziroma namerno zadrževanje za krog hitrejšega voznika - 2|3.1|3.2|3.3|5 Nepravilno zadrževanje oziroma cik cak vožnja - 4.2|4.4|5 Nepravilno oziroma prepozno zapiranje voznika za sabo - 4.1|4.2|4.3|4.4 Nepravilno oziroma prepozno zaviranje z povzročitvijo nesreče - 4.2|4.4|3.1|3.2|5 Nepravilno oziroma namerno prehitro zaviranje pred zasledovalcem - 4.1|4.2|4.3|4.4|5 Nepravilno vračanje na stezo po izletu z nje: - lažje oviranje brez nesreče - 1 - hujše oviranje z nesrečo oziroma hitrejši voznik je moral močno zavirati,da je nesrečo preprečil - 4.2|4.4|6.1 Prevožena črta ob izvozu iz boksov - 4.1|4.3 Povzročitev nesreče v boksih - 4.2|4.4|5 Izrivanje voznika iz steze brez poškodbe vozila oziroma nesreče - 3.1|3.2|4.2|4.4 Izrivanje voznika ,ki se je končalo z nesrečo oziroma poškodbo vozila - 2|3.2|3.3|5 Namerno izrivanje voznika - 5|6.1|6.2 Nepravilno prehitevanje oziroma prehitevanje na nemogočih mestih ,ki se konča z nesrečo -2|3.1|3.2|3.3|5 Nepravilno prehitevanje z sekanjem šikane oziroma nepravilnim krajšanjem linije -3.1|3.2|4.2|4.4 Nepravilno prehitevanje izven steze oziroma dirkališča - 3.1|3.2|4.2|4.4 Nepravilno prehitevanje pri katerem je voznik povzročil nesrečo v katero je bilo udeleženih več voznikov - 2|3.3|5|6.1 Nepravilno prehitevanje pri katerem je voznik namerno povzročil nesrečo - 5|6.1|6.2 Nevaren štart pri katerem voznik samo ogroža ostale voznike in ni prišlo do nesreče - 1|2|4.1|4.3 Nevaren štart pri katerem je voznik povzročil nesrečo - 2|3.1|3.2|3.3|5|6.1 Voznik dalj časa pusti nevozno vozilo na stezi in se ne umakne v boks - 1|2|4.3|4.4 Voznik,ki vozi z poškodovanim vozilom se ne umika pravočasno - 1|4.1|4.2|4.3|4.4 Večkratno nenamerno kršenje pravil na dirki - 6.1|6.2 Večkratno namerno kršenje pravil na dirki - 6.3 Link to post
Khorne 4 Napisano January 25, 2009 Share Napisano January 25, 2009 Odlično! Aja, kaj pa setupi bodo fixed? Menda ne ...?! Link to post
Recommended Posts