Skoči na vsebino

Porsche SuperCup Spa-Francorchamps 5.11.2013 [rFactor]


skopusnik

Recommended Posts

Urejen post od prej. Se opravičujem.

"Anticut"-e sem samo tako v debati omenil.

Vsi so vidni in so narajeni tako da se da zapeljati čez brez da bi avto preveč izgubljil kontrolo. Zato se vse prej temeljito testira in ravno danes sem poslav ZS tistemu ki jih dela, da naj jih par spremeni ker so preagresivni. Če sem zapeljal nanj sem izgubil kontolo, včasih celo obrnil avto na glavo. Zato jih bo spremenil, verjetno znižal. Tako da poudarjam, da mora stvar biti res pravilno postavljena in ne preagresivna. Pri Touring Pro Series so se izkazali kot odlična stvar. Prav tako jih uporabljano v realnosti. Tako da je daleč od trditve, da je to neumno. Ne pravim pa de je nujno potrebno.

Ni najbolša slika ampak so razvidni. Na spodni so dodani.

monza-comp1.jpg

Link to post
  • Odgovori 143
  • Created
  • Zadnji odgovor

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Bonča, kdaj imaš rojstni dan, da ti kupim en sarkazem detektor?

Kaj pa če bi se za spremembo folk samo prijavil na dirko in odpeljal tako kot je organizirano in ne jambral vsepovprek za vsako malenkost, ko nekomu ni kaj všeč. Če bi kdo peljal več/manj krogov, naj

Vi ste vsi na gozdarsko hodil zgleda.

Swaybar%20Anti%20Roll%20bar%203.gif

Si sedaj kaj lažje predstavljaš? Če si kdaj šravfal avte potem veš kaj je, čene pa težko.

To je ubistvo stabilizator, ki povezuje (mehansko) obe kolesi med sabo. Lahko je trši ali mehkejši. Če je trši, sta kolesi ena proti drugi bolj togi (sta bolj "eno") kar hkrati pomeni hitrejši odziv vozila in na splošno manjši oprijem na neravninah.

Specifično za spredaj:

- trd: večja stabilnost, lahko povzroči tudi podkrmarjenje, večja obraba koles

- mehak: počasnejši odziv, boljši oprijem na vozila in manjša obraba koles

Specifično za zadaj:

- trd: vozilo nagnjeno k nadkrmarjenju, manj oprijema pri vožnji iz ovinkov, manšji oprijem, hitrešji odziv vozila in večja obraba koles.

- mehak: vozilo nagnjeno k podkrmarjenju, povečan oprijem v ovinku, večji oprijem pri vožnji iz ovinkov, počasnejši odziv vozila, manjša obraba koles.

Kaj uporabiti na dirkalniku je pa čisto odvisno od celotnega paketa (nastavitev). Ne moreš reči, To je to za ta avto in to progo.

To pač prilagajaš celotnemu podvozju. Ponavadi je spedaj Trši, in zadaj mehkejši (dosti bolj).

Na netu imaš DOSTI literature, preberi si. Celo jaz sem napisal 2 vodiča o tem (mislim da so sedaj objavljeni celo v tej temi v 1. članku - poglej in prebri PODROBNO!!).

Link to post

Se strinjam z Bončo, je dobro napisal. ARB se uporablja za splošno balansiranje avta. Prav tako je dobro imeti za hitre proge kot Spa trši ARB, saj je le-ta bolj odziven in si lahko bolj natančen v hitrih ovinkih, za počasnejše zavoje pa je boljše imeti mehkejšo ker ima pri nižjih hitrostih več gripa.

Za Nords sem imel 340-56, na Spaju pa mislim da je idealno 340-84 ali pa 400-84.

Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Odgovori na to temo...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Povezava je bila samodejno vdelana.   Raje prikaži samo povezavo

×   Your previous content has been restored.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Temo prebirajo   0 uporabnikov

    Te strani si ne ogleduje noben registriran uporabnik

×
×
  • Ustvari novo...