Luka Peklaj 57 Napisano November 2, 2013 Share Napisano November 2, 2013 Urejen post od prej. Se opravičujem. "Anticut"-e sem samo tako v debati omenil. Vsi so vidni in so narajeni tako da se da zapeljati čez brez da bi avto preveč izgubljil kontrolo. Zato se vse prej temeljito testira in ravno danes sem poslav ZS tistemu ki jih dela, da naj jih par spremeni ker so preagresivni. Če sem zapeljal nanj sem izgubil kontolo, včasih celo obrnil avto na glavo. Zato jih bo spremenil, verjetno znižal. Tako da poudarjam, da mora stvar biti res pravilno postavljena in ne preagresivna. Pri Touring Pro Series so se izkazali kot odlična stvar. Prav tako jih uporabljano v realnosti. Tako da je daleč od trditve, da je to neumno. Ne pravim pa de je nujno potrebno. Ni najbolša slika ampak so razvidni. Na spodni so dodani. Citiraj Link to post
Luka Peklaj 57 Napisano November 2, 2013 Share Napisano November 2, 2013 Če pa kdo malo seka pa tud ni tok hudo Ne vzemite mojo debat o tem preveč resno. Citiraj Link to post
JocoG23 416 Napisano November 2, 2013 Share Napisano November 2, 2013 Boste nardil diplomo iz sekanja V pravilniku je vse. 1 Citiraj Link to post
PEK 2 291 Napisano November 2, 2013 Share Napisano November 2, 2013 Vi ste vsi na gozdarsko hodil zgleda. 4 Citiraj Link to post
frajerju 4 Napisano November 2, 2013 Share Napisano November 2, 2013 Seka seka drve. Citiraj Link to post
skopusnik 1 374 Napisano November 2, 2013 Avtor Share Napisano November 2, 2013 Vse banat če ne bote nehal spamat. 1 Citiraj Link to post
Luka Peklaj 57 Napisano November 2, 2013 Share Napisano November 2, 2013 Bi se kr prjavu. 20. Luka Peklaj Citiraj Link to post
Tomaž Eržen 1 083 Napisano November 2, 2013 Share Napisano November 2, 2013 ka pa či bi se ge dönök tüj cuj đau... aja vej san se pa že Luka, ju ar samtajms hard tu andrstend in ingliš and in slovin 3 Citiraj Link to post
thestig 1 Napisano November 2, 2013 Share Napisano November 2, 2013 Ma kdo kako drugo povezavo do moda, ker mi pri tej vedno napiše spodletelo. Najboljše bi blo, če bi bla povezaav do torrenta, je najbolj zihr. Citiraj Link to post
Luka Peklaj 57 Napisano November 2, 2013 Share Napisano November 2, 2013 Rad bi prijavil kolega z Core. Ne zna slovensko pač 21. Heinz Petzold Citiraj Link to post
Sporiš Miha 17 Napisano November 3, 2013 Share Napisano November 3, 2013 Mi kdo lahko razloži kaj je bolše imet ARB večji Zadaj , spredaj in kaj sploh pomeni? Citiraj Link to post
Mitja Bonča 583 Napisano November 3, 2013 Share Napisano November 3, 2013 Si sedaj kaj lažje predstavljaš? Če si kdaj šravfal avte potem veš kaj je, čene pa težko. To je ubistvo stabilizator, ki povezuje (mehansko) obe kolesi med sabo. Lahko je trši ali mehkejši. Če je trši, sta kolesi ena proti drugi bolj togi (sta bolj "eno") kar hkrati pomeni hitrejši odziv vozila in na splošno manjši oprijem na neravninah. Specifično za spredaj: - trd: večja stabilnost, lahko povzroči tudi podkrmarjenje, večja obraba koles - mehak: počasnejši odziv, boljši oprijem na vozila in manjša obraba koles Specifično za zadaj: - trd: vozilo nagnjeno k nadkrmarjenju, manj oprijema pri vožnji iz ovinkov, manšji oprijem, hitrešji odziv vozila in večja obraba koles. - mehak: vozilo nagnjeno k podkrmarjenju, povečan oprijem v ovinku, večji oprijem pri vožnji iz ovinkov, počasnejši odziv vozila, manjša obraba koles. Kaj uporabiti na dirkalniku je pa čisto odvisno od celotnega paketa (nastavitev). Ne moreš reči, To je to za ta avto in to progo. To pač prilagajaš celotnemu podvozju. Ponavadi je spedaj Trši, in zadaj mehkejši (dosti bolj). Na netu imaš DOSTI literature, preberi si. Celo jaz sem napisal 2 vodiča o tem (mislim da so sedaj objavljeni celo v tej temi v 1. članku - poglej in prebri PODROBNO!!). 3 Citiraj Link to post
skopusnik 1 374 Napisano November 3, 2013 Avtor Share Napisano November 3, 2013 Začetniki si lahko pomagate z vodičem za nastavitve dirkalnika: Prenos. (avtor: Mitja Bonča) Podroben opis posameznih stvari v vodiču: Prenos. 1 Citiraj Link to post
JocoG23 416 Napisano November 3, 2013 Share Napisano November 3, 2013 Se strinjam z Bončo, je dobro napisal. ARB se uporablja za splošno balansiranje avta. Prav tako je dobro imeti za hitre proge kot Spa trši ARB, saj je le-ta bolj odziven in si lahko bolj natančen v hitrih ovinkih, za počasnejše zavoje pa je boljše imeti mehkejšo ker ima pri nižjih hitrostih več gripa. Za Nords sem imel 340-56, na Spaju pa mislim da je idealno 340-84 ali pa 400-84. 1 Citiraj Link to post
Sporiš Miha 17 Napisano November 3, 2013 Share Napisano November 3, 2013 Super si razložu. Hvala ti Citiraj Link to post
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.