play 502 Napisano May 28, 2015 Share Napisano May 28, 2015 No kaj pol tukaj ni jasno? Stranka seveda s svojo lastnino lahko dela kar hoče, če bo strgal nalepko gre garancija. Ti pa žal ne smeš, ker nisi uradni oz. pooblaščen servis. Žal, tako je. Si , le eno ne ločiš, ti lahk daš grdo rečeno dol volanski obroč, zamenjaš vijake jih priviješ,(ne smeš edino odstraniti nalepke) jaz pa ne smem, teh šraufou ali volanskega obroča niti sneti, jih pač ne smem, tukaj je ves pojnt kaj se sme kaj ne! Tukaj ima stranka največ pravic, in takih strank z takim mišljenjem jaz nočem! Da on lahko, pa noče, , jaz pa bi zelo hotel pa ne smem! Ne govorim, da bom jaz tako daleč posegel da bom odstranil nalepko, mnde mi je po 15letih dela jasno kaj smem, ni mi bilo dod anes jasno da ne smem sam ama nič postoriti! Kapo dol, za take zakone, pa mejte firme itd... Citiraj Link to post
DDF1 170 Napisano May 28, 2015 Share Napisano May 28, 2015 Bolj kar tukaj zmoti je "money refund" politika ki si jo navedel, Saj kot prodajalec sploh ne vem zakaj bi ti šraufal, to lahko jaz sam Glede vračila denarja pa je problem ja. Če npr. jaz od tebe kupim, in sem nezadovoljen, si mi dolžan vrniti denar, relacija do TH pa je spet stvar druge zakonodaje. In nisi edini ki ima te težave, saj poznam tudi enake težave z dosti večjimi proizvajalci. V vsakem primeru pa mislim, da če zaslužiš kar prodajaj TH dalje. Nisem pa toliko v zakonodaji, če npr. nekaj šraufam in potem nekaj ne deluje kot je treba (tudi če je bilo to že prej) ne morem zahtevati denarja, saj je nemogoče dokazovati, da tega nisem povzročil sam. In nikakor ne dojamem kaj se tako razburjaš. Jaz še nisem videl prodajalca nekaj šraufat. Zato obstajajo POOBLAŠČENI SERVISI. Konec debate. Stranke pa od tebe niti ne smejo zahtevati tega. Enostavno jih preusmeriš na TH pooblaščeni servis. S tvojega vidika pa se pozanimaj glede zavarovanja, ali si lahko s čem zavaruješ posel, da ne pride do situacije ko moraš nekomu vračati denar pa ga potem od dobavitelja ne dobiš povrnjenega. Citiraj Link to post
play 502 Napisano June 24, 2015 Share Napisano June 24, 2015 Še en nateg sem doživel, samo da VAS VSE opozorim, pri Conradu če vzamete volan imate le 12 mesečno garancijo, ini dobijo 2letno, ampka priznajo le 1 letno, da vas vse opozorim glede nabav volanov, po celi EU je pa 24 mesečna garancija, preveirm še danes na tržni in poročam! ali je to sploh dovoljeno ali ne, kot kaže je v SLO vse dovoljeno! Citiraj Link to post
play 502 Napisano June 24, 2015 Share Napisano June 24, 2015 Groza na kubik.... jaz kot sp kupim pr conradu volan imam 1letno garancijo, prodam dalje stranki, stranka pa zahteva lahko stvarnno napako, to je 2leti, jaz si pa prst v rit porinem, ker mi kot sp-ju pri conradu ne menjajjo volan, groza....jezn sm k tele... Citiraj Link to post
skopusnik 1 374 Napisano June 24, 2015 Share Napisano June 24, 2015 Ja, firma ima 1 leto, fizična oseba pa 2. Citiraj Link to post
play 502 Napisano June 24, 2015 Share Napisano June 24, 2015 ja in kaj anredim jaz, dam 400e in sm rešen vsega, bemti če s emen en bo end an obrnilo, cele dneve kliem po tej inšpekciji, pol zakonov za firme fali, za folk kao vse urejeno, ni tole niti mal normalano... a boli me pr srcu to, kupim volan pr ciganih v italiji imam 2letno, kupim pr idiotih v slo imam 12 mesečno oni dobijo 24 mesečno...ne vem no.. Citiraj Link to post
Mitja M. 75 Napisano June 27, 2015 Share Napisano June 27, 2015 Play: Torej.....kot prvo ne razumem kako si se lotil prodaje, ce ti ze osnovni pojmi delajo probleme, da ne omenjam pravic stranke in tvoje dolznosti kot prodajalec! Po zakonu je v nasi drzavi (vem, Slovenistan) vsaka elektronska naprava delezna minimalno enega leta garancije....dalje je po tvoji presoji al bos dal 2 al 5 let.....pri nas to nobenega ne zanima! Zalostno, neposteno, gnilo, neumno, reci temu kot zelis ampak dejstvo je tako....1 leto, pika amen! Primer Conrad kateri ponuja eno leto neglede na to, da proizvajalec ponuja 2! To so pac slovenske drzave zakoni. V prvem letu se oni kot prodajalec ukvarjajo z vsemi napakami (so dolzni), ampak ne na nacin, da oni odpirajo aparature (to nikakor ne pride v upostev, NIKOLI!) ampak tako, da enostavno naredijo zapisnik in vse skupaj posljejo proizvajalcu! Ko potece prvo leto pa te oni kot prodajalec preusmerijo do proizvajalca.....jasno, to jim dovoljuje slovenistanski zakon! Posteno, neposteno, nic ne moremo ker smo kekci in se zmeraj hodimo na volitve...... Dalje.....kadar proizvajalec dobi v roko aparaturo in zapisnik, vse skupaj temeljito preveri, verjemi da zelooooo zelo temeljito, ker tudi njim ni poanta kar tako menjat zadeve, ampak bi radi na vsak nacin usmerli krivdo na koncnega kupca! Po drugi strani pa so prav oni najbolj seznanjeni z moznimi napakami njihovega izdelka in verjami, da vejo kdaj so oni krivi in kdaj je kupec kriv! In da bo stranka na koncu zadovoljna imajo natanko 45 dni casa, da bodisi odpravijo napako ali pa zamenjajo izdelek.....v tem casovnem roku more stranko cakat paket pred vrati, v drugacnem primeru pa ima stranka moznost iskati pravico na sodiscu (do odstopanja tega casovnega roka lahko pride ce so ali proizvajalec ali prodajalec v stiku s kupcem in se kupec nekako strinja z zamudo, ampak to je spet tisto-rekla,kazala)....al se splaca al ne iskat pravico na sodiscu vemo vsi kako to gre v tej drzavi, ampak zakon je pac tak, nisem ga jaz in nisi ga ti pisal, ampak zivalski vrt katerega imenujemo parlament, bolj natancno opice v tem zivalskem vrtu..... Nenazadnje, ti kot prodajalec nimas niti najmanjse pravice odpravljat napake......in sploh, ce je zadeva v garanciji katero uveljavlja kupec! Mores pac samo sklonit glavo in prevzet odgovornost....jebi ga stari, to je riziko trgovine! A ti mislis, da se bo stranka ubadala s tvojim problemom placevanja postnine gore/dole? Ma zaboli nas k. za vso to kolobocijo katera na tvojo zalost tebe stane denarja......zal, tako pac je! Ocitno se ti niti ne sanja cesa je na splosno zmozen proizvajalec do svojega dilerja......recimo v primeru, da se ugotovi, da si ti neki kao popravljal in na koncu niti ne odpravil napake......verjami, ne zajebavaj se s tem, ker bojo to slamparijo placevali se tvoji potomci in ne samo ti! Kaj ti rect za zakljucek? Kot prvo, ne jemlji tega osebno, ne kar sem ti jaz napisal in se manj kadar se ti kaj takega zgodi.....edino kar lahko je to, da cim bolj seres in joces proizvajalcu, da ti delajo samo strosek in naj oni placujejo postnino....vcasih pomaga, ce ne probas pa nikoli ne bos vedel.... Kot drugo, objavil si ta primer precej javno, v enem komentarju si celo priimek navedel, pa ceprav ni to doticna oseba....tudi to ti v bodoce odsvetujem, ker nikoli ne ves kako se posamezniku tisti dan vrtijo jajca, vcasih grejo pac v nasprotno smer in jih bos hitro dobil po hrbtu.....in bos spet imel strosek, ali zdravljenja ali pa kazenskega.....upam seveda, da to tega nikoli ne prides, zato tudi talam nasvete! Naslednjic, ce bo kdaj ta naslednjic, ko te stranka obvesti o takem problemu.....bodi prijazen, probaj resit zadeve brez dajanja obcutka drugi strani, da si ti bog i batina.....samo tako se ti bo obrestovalo! Ce pa se zadeva ne resi pa si pac vzami na grbo strosek posiljanja in odpravi napako kot se zagre..... Delaj dobro in dobro se ti bo slej kot prej povrnilo.....ce ne v istem primeru, bo pa kje drugje!!! Prodaja je kurba, danes zasluzis jurja, jutri placas dva jurja, kaj ces, tako pac je, sprijazni se s tem..... Zdaj pa se en prijazen in oseben nasvet! Vem iz kje prihajas in nekako vem kaksen sleng imate pri vas......ampak NE, ne uporabljaj ga, delas za slovenske stranke in ne za sosede.....preden kaj objavis, popravi besede v slovenscino, preberi se 1x in nato objavi! To velja predvsem za FB in za tvojo stran playgame! Vcasih zadeve zvenijo cudno do te mere, da bi se upal trdit da zavedno zavajas stranke.....ampak OK, preberem se 3x in grem na cik, da se zamislim nad prebranim pa ugotovim, da le nisi tako skodozelen! Drzi se zakonov in predposov, ker tudi v najboljsem primeru kadar koncas na sodiscu in dokazes svoj prav bos nosil del stroskov, ki so sila nepotrebni, sploh ce pomislis, da placujes drzavo se vec kot ti ze jemljejo in to samo zato, ker pri neki stranki nisi zelel popustiti! Sodisce pri nas pac deluje tako, da kadar ne morejo dolocit krivca nabijejo vsaki strani polovico stroskov in ajd ciao.....zalostno, ampak tukaj zivimo in tukaj ostajamo, vsaj za zdaj! Vso sreco in po pameti ti zelim! 4 Citiraj Link to post
Mitja M. 75 Napisano June 27, 2015 Share Napisano June 27, 2015 A ja....izhajam pa iz tega, da si kot problem zacel navajt skripanje necesa noter v volanu in ne v volanskem obrocu.....torej je kriv proizvajalec vse dokler je garancija, ce pa temu ni tako naj oni to povejo in zapisejo.....tako si tudi ti krit in varen! In v primeru, da se uveljavlja garancija od proizvajalca se da zmenit, da oni posljejo izdelek direkt na naslov kupca, tebi pa papirje po potrebi.... LP Citiraj Link to post
zamex23 1 242 Napisano June 27, 2015 Share Napisano June 27, 2015 Glede playeve sloveščine na fbju in vsepovsod se še najbol strinjam Citiraj Link to post
silicijeva dolina 1 254 Napisano June 27, 2015 Share Napisano June 27, 2015 @Mitja M. jaz sem ti dal zeleno enko,ker vse kar si napisal drži in to kot pribito! Ampak pazi,ko primerjaš ljudi iz parlamenta z živalmi,sploh pa ne z opicami,ker si te živali (nasplošno) ne zaslužijo takšnega poniževanja. Šalo na stran. Imel sem že premnogo reklamacij (kot kupec) tehničnih izdelkov in zares nikoli problemov z uveljavljanjem garancije. Sicer,če kupujem,zelo rad to opravim v slo fizičnih trgovinah ali pa naročim preko njihovih spletnih trgovin,ki so ponavadi tudi cenejše. Zakaj? Ker tudi naši trgovci morajo preživeti in ne mislim zaradi par centov nabavljati robe v tujini (reklamacije,dokazovanje,čakanje na odgovor,...PTT,...pošiljanje in spet čakanje,...pač takšen sem),skratka vedno,ko sem prinesel izdelek v trgovino z namenom uveljavljanja garancije ni šel prodajalec preverjati kaj in kako je zadeva poškodovana. Zakaj ne? Ker ga to ne rabi zanimati. Za to obstaja servis,ki izdelek testira,popravi oz. poda zahtevek za nov izdelek, vrnitev kupnine,...v vsakem primeru pa ne sme prodajalec razdirati in morda celo popravljati izdelka,ki je v okvari,razen,če je ta prodajalec hkrati tudi serviser za ta izdelek z licenco in ustreznimi certifikati. Sicer pa v trgovini je kupec vedno car in tako se tretira tudi,ko se zadeva zavleče na sodišče in tako je tudi prav. Citiraj Link to post
play 502 Napisano June 29, 2015 Share Napisano June 29, 2015 Mitja imaš fino prav, si vzammem 10min in odpišem nazaj, se pa vsem za moje izpade in grdo govričenje , ter nestrpnost zelo zelo opravičujem,.. Citiraj Link to post
Arne Dopudja 726 Napisano June 30, 2015 Share Napisano June 30, 2015 Glede playeve sloveščine na fbju in vsepovsod se še najbol strinjam +1 Sm kr čakal, da bo en omenu. Citiraj Link to post
mancSLO 1 945 Napisano October 18, 2015 Share Napisano October 18, 2015 Včeraj sem se spravil mazat stopalko za gas, ki je škripala, da je kaj. Se je mudilo in se je pri sestavljanju lepo zacvikal kabel. Citiraj Link to post
zamex23 1 242 Napisano October 18, 2015 Share Napisano October 18, 2015 klasika. Citiraj Link to post
mancSLO 1 945 Napisano October 19, 2015 Share Napisano October 19, 2015 Ja vem. Pač sem hotel na hitro in sem naredil štalo.Katero mast uporabljate? Citiraj Link to post
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.