markop 702 Napisano November 21, 2016 Share Napisano November 21, 2016 (urejeno) DD je direct-wheel. Se pravi os motorja je direktno pritrjena na volan in ne gre preko pasov ali zobnikov kot je to v komercialnih volanih. Moč DD volanov je do 20 Nm. G27 ima moč nekje nad 2Nm za primerjavo. To poneni (da IR) lahko meritve iz volanske letve direktno prenesejo na volan. Tako je. Ko v nekem simu delajo avto pridobijo meritve in ena od teh je moč oz. navor na volanski letvi. To lahko pol prenesejo 1:1 na volan. To pomeni da čutiš vsak detaljček asfalta, grbine, understerr,.... Poglej kaj dela tukaj iz volana ko gre bo robnikih. Pri naših igračkah ni tako: Uredil November 21, 2016 - markop 1 Citiraj Link to post
mancSLO 1 945 Napisano November 21, 2016 Share Napisano November 21, 2016 Hvala vama. Ja, bo treba mal subvencije pa to... Citiraj Link to post
alkoro 676 Napisano November 21, 2016 Share Napisano November 21, 2016 25 minutes ago, mancSLO said: Hvala vama. Ja, bo treba mal subvencije pa to... Ali pa sponzorja. Poizkusi pri Wrigley . Citiraj Link to post
Rokovnjac 783 Napisano November 21, 2016 Share Napisano November 21, 2016 Ma, a sem mogel tole it gledat. Pornič! Najboljš, da avto prodam, pa tole kupim Citiraj Link to post
B_U_R_I 3 290 Napisano November 23, 2016 Share Napisano November 23, 2016 http://simxperience.com/store/blackfriday2016@simxperience.aspx Evo pornič. DD volan od SimXperience za $899. Sicer je potrebno gor obesiti še volanski obroč (po možnosti s kakšnimi tipkami) in ga pričvrstiti na mizo v dnevni sobi. Nas evropejce pa tukaj tepe še poštnina (252 USD) + carina + DDV. In je potem že bolje od @tomo meglic nabavit... 1 Citiraj Link to post
Rokovnjac 783 Napisano November 23, 2016 Share Napisano November 23, 2016 Norišnica. Zdaj grem pisat Miklavžu za motor, Dedku mrazu za volan in Božičku za pedala. Da ne bo kdo rekel da enega preobremenjujem. Citiraj Link to post
alkoro 676 Napisano November 23, 2016 Share Napisano November 23, 2016 Če se kdo resno zanima, naj si pogleda ta video: Citiraj Link to post
play 502 Napisano November 24, 2016 Share Napisano November 24, 2016 Za serijske TH DD volane pozabljate le eno, volan dela, bo delal na ps3, ps4, pc...., volani delani doma večina le PC ,, posledično da volan dela na konzolah in pcju, dost večji trg prodaje, dost bolj zanimiv volan, nima danes vsak 1k+ do 1,5k eur da si sestavi top soliden pc, konzola ps4 pa že za 120e rabljena,(pa je grafika čist ok, ali cca 350eur ps4 pro 4k in imaš mir...) za 120e si uredit en pc je težka, moje mnneje! Citiraj Link to post
B_U_R_I 3 290 Napisano November 24, 2016 Share Napisano November 24, 2016 Ja, sam pol je vsak špil 60€ na konzoli pa še pol k**** niso vredni (kar se simulacij tiče). In ja, sem probal... Ni to to. Pa na konzolo si ne morem instalirat Photoshopa, Illustratorja, Premiera itd. Od TH DD pa zaenkrat še ni nič slišat in tudi dvomim, da bojo tako hitro ven prišli z DD volanom, zdej ko so dal tega TS-PC Racerja ven... Če primerjaš s Fanatecovim CSWv2, ki je 750€ samo motor, potem z DD cenami nismo tako daleč. Performance pa so, po besedah tistih, ki so oboje sprobal, kot dan in noč. Tak volan si bo itak kupil nekdo, ki PC že ima in ki ima s simracingom že nekaj izkušenj - to pomeni, da že ima nek kvaliteten volan, ki pa mu ne zadostuje. Tist, ki še nikol ni dirkal, si pa kupi PS3/PS4 in en zjahan DFGT in igra v dnevni sobi na kavni mizici... Sem imel pretekli vikend priložnost veliko takih ljudi spoznat. 3 Citiraj Link to post
markop 702 Napisano December 6, 2016 Share Napisano December 6, 2016 Jaz sem bil res zagret za Fanateca. Po vseh teh komentarjih sem se pa kar shladil. Tako, kot Goran. Malo me tolaži dejstvo, da se ponavadi oglašajo tisti z negativnimi izkušnjami. Tisti s pozitivnimi zadevo uporabljajo in so tiho. Vprašanje razmerja med temi dvemi skupinami. Kaj pol ostane v temu cenovnemu razredu ? Katere stopalke ? Citiraj Link to post
ingange 379 Napisano December 6, 2016 Share Napisano December 6, 2016 @markop http://protosimtech.com če maš šanso jih kako dobiti brez carine in poštnine . Drugače so too much . Jaz sem hotel te ko pa seštješ vse skupaj pa sem se odločil da uporabim njihove komponente in princip pa naredim svoj build . Citiraj Link to post
57X 962 Napisano December 6, 2016 Share Napisano December 6, 2016 Goran, js mislim, da bi blo zlo fino za nas vse, če bi si ti en popoldanski s.p. omislil Citiraj Link to post
markop 702 Napisano December 6, 2016 Share Napisano December 6, 2016 Malce offtopic... PT1 od ProtoSimTech pridejo po uradni poti, torej s poštnino 565$. Tukaj je še DDV, skupaj torej 689$. Drugače skoraj ne vem kako bi to naredil. V potovalki jih ravno ne moreš nosit, če že greš v ZDA. V primerjavi z Fanatec V3 je to skoraj 2x dražje. Citiraj Link to post
alkoro 676 Napisano December 6, 2016 Share Napisano December 6, 2016 CSP V2 so bile 250 EUR. CSP V3 so 360 EUR. Je to isti cenovni razred? V EU ni nobenih pametnih pedal. Mislim da ene delajo nekje na severu, samo so loadcell in okoli 1000 EUR. Hidravličnih, ki bi bile narejene v EU pa še nisem zasledil. +1 za Goranov popoldanski s.p. Citiraj Link to post
B_U_R_I 3 290 Napisano December 6, 2016 Share Napisano December 6, 2016 ARC engineering iz Italije so včasih delali stopalke. Mislim, da jih sedaj nič več ... On 15. 11. 2014 at 10:41, Danjel T. je napisal: Podjetje ARC Team iz Pavie (Italija), katerega ustanovitelj je Andrea Rossetti, se že desetletje ukvarja z izdelavo profesionalnih artiklov za simulacijsko dirkanje. Med njihove izdelke spadajo tudi znane stopalke ARC Carbon Pedals. Stopalke na profesionalnem nivoju Po dolgoletnih izkušnjah sem prispel do zaključka, da so kvalitetne stopalke ključnega pomena za dobro dirkanje v simulacijah. Kot dobro, ne mislim na vrhunske čase PRO voznikov, saj te stopalke ne prinesejo dodatnega znanja, ki bi omogočilo uvrstitev med elito tako imenovanih Alienov. Z njimi največ pridobiš na občutku oziroma na feedbacku, ki ti ga dajejo tovrstne stopalke. Ta je bistvenega pomena za doseganje konstantnih časov, to pa je eden izmed ključev dobre uvrstitve na dirki. Veliko časa sem vložili v iskanje optimalnih rešitev. Opremo, ki sem jo imel na razpolago, sem želel predelati in se na tak način približati realnosti. Primarni cilj je bil prav predelava stopalk. Večni problem je bila zavora, saj je največji del napak posledica težav pri zaviranju. Mehka in linearna stopalka ni nikoli posredovala želenega občutka, nikoli nisem vedel kako močno stisniti in koliko popustiti stopalko, da bi iz dirkalnika iztisnil maksimalno zaviranje in obenem imel stabilen avto. Zato sem se odločil za nakup ARC Carbon stopalk, saj sem želel okusiti nekaj, česar pri “navadnih” stopalkah nisem mogel doseči. Kvaliteta izdelave Izredno kakovostna izdelava je hkrati predpogoj za dober izgled produkta. Vsi kovinski deli so narejeni natančno in smiselno, nikjer ni ostrih robov ali nedokončanih delov, to pa daje vtis profesionalno narejenega izdelka. Stopalke so zelo robustne in s svojimi desetimi kilogrami zelo težke, zato potrebujejo močno vpetje v konstrukcijo simulatorja. Prilagoditev Ker ponujajo veliko različnih možnosti za nastavljanje, traja kar nekaj časa, preden jih nastaviš svojim potrebam. Kljub temu je nastavljanje tako enostavno, da ti ni težko iskati optimizacije. Pri ARC Carbon stopalkah so vse potrebne nastavitve na dosegu roke in se izvedejo na zelo enostaven način. Prilagajamo lahko naslednje nastavitve: višina stopalk (Sparco ploščic): na hrbtni strani popustiš vijake. S tem lahko nastavite pohodne ploščice za nekaj centimetrov višje ali nižje. naklon stopalk: z imbus ključem popustiš dva vijaka, ki se nahajata na zadnji strani pedala - na levi in desni strani osi. Ko popustiš ta dva vijaka, lahko nastaviš naklon z vrtenjem koleščka na hrbtni strani stopalk. Z vrtenjem M18 matice na bočni strani stopalk, lahko spreminjaš razdaljo med stopalkami. hod ali kot: Nastaviti je možno od zelo kratkega F1 stila, do daljšega, npr: GT stila. Popustiš vijake na prednji strani stopalke in s tem omogočiš drsenje cilindrov po profilu stopalke. trdota: Naj omenim, da na teh stopalkah ni možno voziti z boso nogo. Obvezna je uporaba primerne obutve (npr. karting copati), saj so cilindri in vzmeti izredno trdi tudi na najmehkejših nastavitvah. Trdoto nastaviš preko ventilov, ki so nameščeni na cilindru. Gre za neko vrsto filtra, preko katerega se regulira pretok zraka - manjši je pretok, trša je stopalka. povratek stopalk (rebound): Najprej popustiš imbus vijak, ki je nameščen v navojnem obroču. Nato z vrtenjem obroča prilagajaš trdoto vzmeti. Ko je vzmet bolj stistnjena, se pedal hitreje vrne na izhodiščni položaj. razmik med stopalkami: z vrtenjem matice na bočni strani stopalk, lahko poljubno nastaviš razmik med stopalkami in tako prilagodiš vsako stopalko osebnim potrebam, bodisi zaradi stila vožnje, kot tudi zaradi širine obutve. Delovanje PLIN: stopalki za plin je mogoče nastaviti trdoto, hod in hitrost povratka stopalke. Kot sem omenil, se trdota nastavlja preko zračnega ventila, hod preko naklona cilindra in hitrost povratka z zategovanjem navojnega obroča. Občutki so res izvrstni, saj se počutis, kot da bi pritiskal plin v svojem domačem vozilu. ZAVORA: stopalka zavore je ekstremno trda. Mehkejša je v prvih 90% hoda in zelo trda v zadnjih 10%, kar ti daje zelo dober občutek pri obvladovanju zaviranja. Pri močnem zaviranju skoraj težko naletiš na situacijo, da bi kolesa blokirala. Da vam bo lažje dojeti, koliko je trda, naj vam povem, da morate pritisniti na njo s približno 80kg potiska, da bi dosegli 100% izkoristek zaviranja pri F1 stilu s krajšim hodom ter 50kg potiska pri uporabi mehkejšega GT stila z daljšim hodom. SKLOPKA: marsikdo sklopki ne posveča veliko pozornosti, saj se jo le redko uporablja. Mnoge igre oz. simulacije podpirajo vožnjo tudi brez uporabe le te. Jaz sem eden tistih, ki sklopko uporablja. Sicer ne toliko pri menjavanju prestav, ampak pri speljevanju ter v primeru, ko me obrne na progi za 180 stopinj. S sklopko je veliko lažje obrniti avto v pravo smer. Sklopka je narejena na istem principu kot stopalka za plin. Razlika je v tem, da ima na cilindru pritrjena dva zračna ventila. Eden je na vrhu, drugi pa na dnu cilindra. Zgornji služi za kontrolo moči pri pritisku stopalke, medtem ko spodnji kontrolira hitrost s katero se vzmet vrača v nevtralno pozicijo. Zaključek Kljub visoki ceni, se pridružujem mnenju mnogih - ko jih vidiš v živo in dobiš v roke oz. pod noge, lahko vidiš kje je bil denar porabljen. 1 Citiraj Link to post
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.