MitjaP 2 Napisano November 19, 2011 Share Napisano November 19, 2011 Vsem je treba potalat 150 KG!! Link to post
zokid 772 Napisano November 19, 2011 Share Napisano November 19, 2011 ti pa če še boš dolgo momljal pa boš dobil še dodatnih 100 kg zaradi napeljevanja k kaznivemu dejanju Link to post
denis 38 Napisano November 19, 2011 Share Napisano November 19, 2011 Pol sm ga pa naj....... Pol se bom pa samo zadi pelu Link to post
nikica23 1 Napisano November 19, 2011 Share Napisano November 19, 2011 Mogoče me jutri nebo na tekmo. Odvisno kako hitro pridem iz hokejskega derbija. Link to post
jero950 16 Napisano November 19, 2011 Share Napisano November 19, 2011 Jutri bo dirka na zelo zanimivi progi in dejmo vsaj v prvih krogih mal pazit, ker se mi zdi da je več naletov kot lani ki nas je blo še mal več na štartu. še posebno moramo pazit privatniki ker smo zelo obteženi. A pride kdo kaj na server, jaz bi prišu. LP 1 Link to post
play 502 Napisano November 20, 2011 Share Napisano November 20, 2011 Jaz se oproščam, me žal na tej dirki ne bo, ker imamo rojstni dan in sigurno kar nekaj pijančevanja.. Link to post
mAxL 1 106 Napisano November 20, 2011 Avtor Share Napisano November 20, 2011 Češki Brno je gostitelj četrtega eventa letošnje WTCC sezone. Na dolgem dirkališču bosta potekali dve dirki po 10 krogov, s pričetkom ob 21. uri. Trenutno najboljše kaže aktualnemu prvaku Glavaču ter Kralju, katera loči vsega 7 točk. Tudi ostali v Brno ne bodo prišli dirkati za drobtinice, temveč prihajajo z enim samim namenom; zmagati! Brno Ime: Automotodromo Brno Lokacija: Brno, Czech Republic Dolžina kroga: 5.403km (2 x 10 krogov) Dirka: 20.11.2011; 21:00 Link to post
mAxL 1 106 Napisano November 20, 2011 Avtor Share Napisano November 20, 2011 Rezultati Dirka 1 Dirka 2 Link to post
daks 193 Napisano November 20, 2011 Share Napisano November 20, 2011 Q: uspel mi je zelo uredu krog, brez nekih napak, tako da sem bil kar presenečen da še vedno ni bilo dovolj za P1 med privatniki, P2 R1: že pred dirko sem vedel da se kaj dosti prehitevalo tu ne bo, zato se mi je kar posmejalo ko sem na štartu (za spremembo) pridobil par mest in prišel na Pp1. Obdržal do konca in Pp1 ter.. P10? R2: štart spet dobro uspel, vendar po moji napaki v prvem krogu Sandi skoči mimo. Do konca dirke vozim okoli sekunde za njim, mimo pa ni telo it.. nisem pa hotel nek tvegat, da se nebi Volvoti med sabo izločil Pp2. Na obeh dirkah mi je že v predzadnjem krogu težilo, da mam gume na koncu.. teli kg so prou pi**** Uspešen vikend, upam na čimveč podobnih rezultatov Link to post
zokid 772 Napisano November 20, 2011 Share Napisano November 20, 2011 Q: glede da je bilo malo treninga P16 R1: soliden štart nekaj prebijanja prišel na P14 tam pazil pred seboj kamerada , vmes še prileti malo Verdan pogledat kako je kaj zadaj in to je to na koncu P14 R2: Slabi start, me zacne pedalka ga gas jebat in tam nekje v 3 ovinku zaradi tega nabijem Zupana(sorry Zupan ampak nisem mogel nic naredit), pričakujem primerno kazen! Koncno ugotovim zagaj gas na pedalki in gremo naprej z zadnjega mesta. Vsakič ko spustim gas morem z nogo potegnit pedalko da jo vrnem v začetni položaj, vendar kljub temu prilezem na p14 Slab vikend in mislim da so šle pedalke v maloro Link to post
Tomaž Eržen 1 083 Napisano November 20, 2011 Share Napisano November 20, 2011 Q: Dober krog, vedel sem da ni perfekten. Ko sem videl tiste tisočinke Glavača in Slaparja, mi je bilo kar žal. P3 R1: Dober štart, malo kg je pomagalo, da sem prišel v T1 prvi, tam sem ostal do konca dirke. Zadeva je bila dosti lažja, ker sta Glavač in Kralj imela dotik. Prva zmaga v WTCC R2: Soliden štart, vožnja v gužvi. Edino kar lahko rečem je, da BadBoyz skoraj na vsaki dirki upravičita svoje ime. škoda... Na koncu P5 s polomljenim vzmetenjem, kjer sem celo dihal stopničkam za vrat. Link to post
mAxL 1 106 Napisano November 20, 2011 Avtor Share Napisano November 20, 2011 Kje so se pa Mejaki zgubili? Link to post
zamex23 1 242 Napisano November 20, 2011 Share Napisano November 20, 2011 Presenečen nad časom v Q.. R1:zajebem štart, nato pa prikruzam do P4 med privatniki kjer ostanem R2:spet isti štart in skoraj fašem Zorkota no potem nekaj bojev kjer imajo vsi komolce prehitevanje pa tut na ravni NFS oz. slabše(bi mogl za kake 3 mesce it v iRacing furat da se bote naučil normalno prehitevat ne pa da je treba vedno zrinat), skratka potem se komaj izmažem nesreči z Vajthauzerjem ki prileti mimo mene..gume pa itak polom, zadnje kroge vozil blizu 40%... Ni omembe vredn vikend. 5 Link to post
denis 38 Napisano November 20, 2011 Share Napisano November 20, 2011 Q:Solidno, 5P R1:Odličen štart,peljem se na 4 mestu(se mi zdi).Potem je glavaca zaneslo vn in jih je zraven pospravil še nekaj tako da sem lahko z lahkoto prišel na 2P. Potem se mi že spet približajo in seveda naredim napako in v pesek.Zaklučil na 8P R2:štart iz P1,ko se prižgejo luči prestavim v 1.prestavo (izklučena sklopka) avto je crknil,srečo sem imel da se je prižgal do štarta. Peljem se na P2 potem me prehiti Apat in z tem k je on prehitel Trosta sm sou se js mimo.Na koncu dobre borbe. Končam na stopničkah Odličen vikend zame. Čestitke Erženu Link to post
igi 51 Napisano November 20, 2011 Share Napisano November 20, 2011 Q: Kljub nekaj napakam pridem na prvo mesto?! Sem kar mal pogledal. R1: Začne se s padcem na četrto mesto, samo se nisem sekiral, ker itak nisem pričakoval borbe za prva mesta. Potem pa sem videl da komot držim Kralja in Glavača in sem si rekel pa pejmo. A že v drugem krogu sta sse Glavač in Kralj zapletla, Glavača je odbilo vame in posledica je bila predrta guma in še marsikaj drugega. Po dveh neuspelih pitstopih (takoj ko sem prišel notri je rekel GO GO?) sem odnehal in odstopil. R2: štartam seveda zadnji, po prvem krugu sem bil že deveti. Potem pa nekaj borb, ki se niso dobro končale. V četrtrm krogu sem v boju zapel Mirkota, nekaj kasneje pa še Kurenta. Proti koncu mi je dihal za vrat Eržen, ki se ga nisem mogel otresti. Mel sem hitrost, mi je pa zmanjkalo gum, tako da me je lepo prehitel. Res lepa in konstantna vožnja Eržena v teh par zadnjih krogih Kar se pa tiče Mirkota in Kurenta, seveda ni bilo nalašč, sem pa opazil da vozim čisto druge linije kot večina ostalih in mogoče zato pride do takih kontaktov. Pa to ni opravičilo, ampak samo pravim Link to post
Recommended Posts