gregor vodicar 476 Napisano July 19, 2011 Share Napisano July 19, 2011 Dirke prestavte na kakšen torek al pa ponedeljek, pa bom še jaz prišel na dirke 2 Link to post
B_U_R_I 3 290 Napisano July 19, 2011 Share Napisano July 19, 2011 Sej zato pa pravim, da ne vidim smisla v kakem obteževanju, ker v RL so tudi privatniki v ospredju. Pa še velik bolj zanimivo je, če se jih več bori za prva mesta. Tisti najboljši imajo potem več dela, da pridejo naprej, saj imajo za prehitet še privatnike in ne samo tistih najboljših 5 iz tovarniških ekip. Več ljudi, več zabave... @Trošt - tvoje razmišljanje je verjetno podobno kot bi jst prišel v F1 temo, odpeljal 2 dirke, bil skos zadnji, in reku da je moj dirkalnik oz. setup čisto zanič. Ti si tam vedno v top5 pa ne moreš pričakovat, da boš tuki tudi, jst sm pa tuki top5 pa ne morem pričakovat, da bom v F1 tudi. Kot vemo znajo biti tudi BMWji hitri - nekaj sezon nazaj je bil Apat na drugem mestu v skupnem seštevku na koncu sezone z BMWjem Celo poletje imamo čas, da debatiramo o + in - dosedanjih WTCC sezonah. Poskusimo največje - odpraviti, največje + pa obdržat. Očitno se nas večina strinja, da je bila obtežitev privatnikov -. Konkretni predlogi? Zaenkrat še malce težko, dokler točno ne vemo kaj bomo vozili. Jaz vidim 2 varianti: vozimo vsi isto klaso, privatniki imajo 20-30kg težje dirkalnike. Privatniki vozijo eno sezono starejše dirkalnike brez obtežitve. Zdej je pa spet odvisno kaj bomo vozili - Race07, WTCC08, WTCC10, STCC, STCC2, GTR3? Link to post
sennas 1 040 Napisano July 19, 2011 Share Napisano July 19, 2011 Ne morem si da ne bi @Murn: Prvo dirko sem bil med privatniki prvi, ostale 2 ko sem odpeljal tudi med privatniki prvimi. Tako da ne bluzit kar nekaj, najprej si preveri dejstva ok?. Nikakor ne pričakujem da bi bil vedno med top5, ampak vseeno en nivo kokurenčnosti pa mislim da bi lahko dostavil. Ja lahko je bil z BMW-jem, sej tud jaz sem z 08 bmwjem pelal 2s hitrej kot z 06 bwmjem. Tkarat verjetno je bil samo 06 bmw, tako da ne vem če je relevantno. @Killer_B: Sploh ne bom komentiral, preber si mal na gpcos in potem argumentirano nabijej. Jaz sem samo tel povedat da bi blo zanimiveje če imajo vsi približno enake avte. Če pač ne, pač ne, sej tema je namenjena predlogom. 3 1 Link to post
Domzek 49 Napisano July 19, 2011 Share Napisano July 19, 2011 haha , mogli bi na portalu meti neke "money točke" , vsak bi jih imel na začetku 10.000 , nato pa bi z vsako uvrstitev med top 10 (v prvenstvih) dobil nove točke: -10 ---> 100 -9 ---> 200 -8 ---> 300 -7 ---> 400 -6 ---> 500 -5 ---> 600 -4 ---> 700 -3 ---> 800 -2 ---> 900 -1 ---> 1000 Potem pa bi pred začetkom nove sezone zbirali ponudbe pri vsakih ekipah, tisti ki bi največ za npr. BMW ponudil, bi imel BMW-ja Če bi imel nekdo , ki je kupil BMW-ja 16.000 točk, in bi zanjga ponudil 14.450 točk, se mu od 16.000 točk odšteje 14.450 Vem , da sem šel malce čez svojo domišlijo, vendar lahko bi lahko vsaj poskusili Link to post
B_U_R_I 3 290 Napisano July 19, 2011 Share Napisano July 19, 2011 (urejeno) Domzek, zanimiv predlog, vendar preveč dela za uresničitev Uredil July 19, 2011 - Matjaž Murn 2 Link to post
zokid 772 Napisano July 19, 2011 Share Napisano July 19, 2011 Lani je bilo nekaj govora koliko se spomnim da prvih 16 gre naslednjo leto med tovarniške - to se pravi da smo vsi imeli enake možnosti da se uvrstimo med njih Tudi če hočeš v f1 ferarija al rb vozit se nekako moreš izkazat in pridobit njihovo zaupanje da lahko voziš avto malo višjega ranga! Sem zato da sistem ostane takšen kot je razen privatniških kg(v štartu) en rang slabši avto je ok, saj tako bodo privatnike sililo da še bolj trenirajo in dobijo motivacijo za uvrstitev med tovarniške voznike! Kolikor jaz vem sesona traja (oko 10 dirk) in ne samo 3! Noben te ne bo nosil po rokah ce boš zvozil 3 dobre dirke ostalih 7 boš pa prazno slamo mlatil! Sistem je dobro nastavljen in nevem zakaj bi ga spreminjali! Hočemo imeti dirke visokega ranga in zakaj bi tisti , ki še nimajo dovolj izkušenj ogrožali favorite(z incidenti)! kot pravi pregovor: VAJA DELA MOJSTRA! Takšno je moje razmišlanje 2 Link to post
Tomaž Eržen 1 083 Napisano July 19, 2011 Share Napisano July 19, 2011 No, pa dajmo vse vogale te štale obdelat Saj imate (imamo) zagovorniki ene in druge variante delno prav. Kolikor se jaz spomnim vsega skupaj s stališča zmagovalca med privatniki, nas ni bilo dosti enakovrednih. Najhujšega tekmeca mi je igra pobrala (Prezelj), potem dejansko do konca sezone več nisem imel dela. Na quali sem se raztrgal, da sem prišel kar visoko. Zakaj? Da so se lahko tovarniški na dirki večinoma kar odpeljali mimo mene. Edino na zavitih progah je bilo malo boljše, prehitevanje pa vseeno skoraj nemogoče. Torej nas je ene par padlo glih v luknjo, kjer so na dirki slabši ostali za tabo, boljši pa vroom mimo. K temu dodajte še dejstvo, da je bilo privatnikov proti koncu sezone za prste na eni roki, tako da jaz žal nisem mel motivacije za zadnjo dirko... med privatniki je bilo konec, da bi pa lahko upal na visoko uvrstitev na dirki... to se pa lahko zgodi samo z dosti odpovedmi in kakim crashem vodilnih. Se pa definitivno strinjam, da je potrebno imeti nek filter za izločanje "Šeruga" kamikaz. Ampak na koncu vsi dirkamo, da bi zmagali - vsaj jaz sem tako skromen 1 Link to post
Domzek 49 Napisano July 19, 2011 Share Napisano July 19, 2011 Js bi vsekakor vozil , če bi vozili WTCC sezono Je pa res, da že tako ali tako nisem najbolj domač v teh serijah, potem pa da dobim še privatniški avto ? Bi bla res kr mala kriza za mene Link to post
Killer_B 87 Napisano July 19, 2011 Share Napisano July 19, 2011 No ... pa da ne bom sam "pametne" komentarje dajal, je tukaj še en predlog. Načeloma mi je vseeno, kaj naredite s privatniki (čeprav je možnost, da se naslednjo sezono tudi sam tam pojavim). Bolj bi jaz omejil to grupiranje najboljših voznikov v teame. Recimo Apat in Glavač kombinacija je bila že pred začetkom sezone videti premočna....nakar se je to še posebej lepo pokazalo med sezono. Kaj ko bi naredili tako, da se vzame prvega z lestvice in se mu da sovoznika tazadnjega z lestvice in tako naprej.....ekipe bodo tako zelo uravnotežene. Seveda je treba vseeno malce paziti katere voznike boš dal skupaj, da ne bo potem Glavač dobil enega, ki bo vozil samo 2 dirki. Sta pa dve dobri zadevi v tem...ekipe bodo bolj izenačene in s tem bodo teamski boji večji, druga zadeva je pa širjenje znanja, saj bodo tako slabši tekmovalci dobili večjo motivacijo za dirkanje (setupe), ker bodo imeli v ekipi dobrega voznika. Mogoče potem v Macau ne bomo samo trije dirkali. 1 Link to post
gregor vodicar 476 Napisano July 19, 2011 Share Napisano July 19, 2011 To neko avtomatsko dodeljevanje v ekipe pomoje ni ravno primerno. Najlažje je, da se postavi pravilo, ki določa, da sta morala 2 sovoznika v prejšnji sezoni biti najmanj 5 mest narazen v prvenstvu. S tem se avtomatsko določi, da recimo 2 ki sta bila lansko leto 1 in 2 me bosta mogla biti skupaj v ekipi. Pri privatnikih je pa tako.. Meni osebno je všeč sistem "napredovanja" in bi se ga z veseljem posluževal tudi v F1, če bi bila skupnost za to, je pa res da to ubija "pravičnost", če temu lahko tako rečem. Mogoče je tistih 50kg res malo preveč tako, da bi bili recimo starejši modeli avtomobilov čist dost. Konec koncev so tudi v realnosti privatniki kdaj pa kdaj na stopničkah.. Le kdo se ne spomni "miheliča" v hungaroringu Link to post
Killer_B 87 Napisano July 19, 2011 Share Napisano July 19, 2011 V real lajf dirkanju tudi nimaš neki velik izbire, kdo bo tvoj moštveni kolega. Men osebno je načeloma čist vseeno s kom vozim. To da ne vem s kom bom v moštvu mi zadevo naredi še bolj zanimivo. Kar se tiče pa pomoči pri napredovanju je pa to definitivno najboljši način, razen će bo maxl kakšno šolo hitre vožnje upeljal Link to post
B_U_R_I 3 290 Napisano July 19, 2011 Share Napisano July 19, 2011 Ta predlog mislim, da je bil že za lansko sezono, da se nekako pomeša ekipe z boljšimi in slabšimi vozniki. Predlog je OK, meni je načeloma vseeno s kom sem v ekipi, je pa malce bedno, če si one-man-team. Je pa tudi nesmiselno imet ekipno točkovanje, če bosta Apat in Janko skup P.S.: Tema prečiščena in prepucana neumesnih komentarjev... Link to post
MatejMejak 11 Napisano July 21, 2011 Share Napisano July 21, 2011 Za ekipe bi jaz preprosto naredu tako, da top5 uvrščena voznika ne moreta bit skupaj v ekipi naslednjo sezono in konc Link to post
Killer_B 87 Napisano July 21, 2011 Share Napisano July 21, 2011 Murn ... sej one man team bodo sam ta prvi ane. Glavač recimo, skor ne rabi nobenga druzga zravn, da bo ekipno top 5. Tisti, ki so nekje na 10. mestu pa bodo dobili tudi enega takšnega povprečnega. Na konc se ponavadi bolj al manj zgliha. Link to post
mAxL 1 106 Napisano July 23, 2011 Avtor Share Napisano July 23, 2011 Verjetno bo kar in tako dobimo še 3 nove proge... Link to post
Recommended Posts