baty 484 Napisano February 1, 2011 Share Napisano February 1, 2011 Abarth dirka online,snemano kr direkt, Povezava! Citiraj Link to post
B_U_R_I 3 290 Napisano February 1, 2011 Share Napisano February 1, 2011 Matr kok so visoki robniki, skor salto nardiš čez Citiraj Link to post
baty 484 Napisano February 1, 2011 Share Napisano February 1, 2011 Matr kok so visoki robniki, skor salto nardiš čez Ja,hehe,quall. sem vozil več po dveh kot po 4 gumah. Pa še "trd" setup sem mel,pisto pa premalo poznal za idealno linijo peljat .,žal na nekatere online dirke kr uletim Sam, kot pravim,je ni vozačine ,ki bi DAJALA TAKE UŽITKE PRI VOŽNJI! Citiraj Link to post
B_U_R_I 3 290 Napisano February 1, 2011 Share Napisano February 1, 2011 A si sprobal iRacing? Citiraj Link to post
baty 484 Napisano February 1, 2011 Share Napisano February 1, 2011 A si sprobal iRacing? Ja nooooo, malo pompanja mora bit . Probal ja,stric siol mi jo je podaril Zdaj spet vozil in ja,volan je res veliko bolj živ.Edino po eni uri probe me moti to,da zaradi vseh teh vibracij ne "slišim "avta pri zaviranju.Malo preveč podatkov gre v ff.Tudi tisti,ki bi jih v pravem autu čutil pod ritjo,ne pa na volanu.Vsekakor pa nisem jst tisti,ki bi se na te reči res spoznal Po forumih je ff netkarja zelo hvaljen. Sta različni igri,ma dajata oba (različno)dovolj dober "virtualni"občutek realizma z volanom je pa pri NK PRO udeležba online obupna,žal Citiraj Link to post
gregor vodicar 476 Napisano February 1, 2011 Share Napisano February 1, 2011 Ravno zadnja vrstica mi je edina "ovira" da igre zaenkrat še ne bom kupil. Citiraj Link to post
Tomaž Eržen 1 083 Napisano February 2, 2011 Share Napisano February 2, 2011 Včeraj sem malo vozil Prato short (demo). Koliko je vreden čas 1:25.320? Citiraj Link to post
baty 484 Napisano February 2, 2011 Share Napisano February 2, 2011 Včeraj sem malo vozil Prato short (demo). Koliko je vreden čas 1:25.320? Zelo soliden čas , Pa vidim,da si vozil practice na nk world(tvoj čas je registriran) , Tudi te bete (sistem) nima voljo več noben testirat ,tako da Sem pa po par tednih malo zaskrbljen nad fiziko avtov. Za hot lap-e je ok,sam za kakšna tekmovanja je bolj šfoh vse skupaj. Ko mam poln tank goriva,ne čutim nobene težnosti,setup je dober kar tist za quall.saj grem bolj počasi z avtom,a tega v sami vožnji ne občutim, kot to občutim pri simbim igrah.Za gume nisem do sedaj zaznal nobenga degrada.Ok največ sem prevozil 35 min,sam ne vem no.....,No,le ko zabremzaš na vso moč al pa zapelješ bočno na robnik,zjebaš gumo-kolo,in to potem čutiš na volanu in času,sam to ni to....... Bom mogel en dan probat vozit eno uro brez menjat gum pa da vidmo... Upam res ,da te "številke" pri štimanju setupa kaj upoštevajo poln tank in pa obrabljenost gum,kot to zna simbim vozačina,sam se bojim da............................... PRIMERJAVO DAJEM Z RACE ON-OM IN predusem MODI ,KI JIH PONUJA,ker sem v teh 2 letih jih veliko preigral... Sem pa nk pro premalo preigral,da bi te moje trditve ble 100% Citiraj Link to post
gregor vodicar 476 Napisano February 2, 2011 Share Napisano February 2, 2011 Jest ti lahko povem recimo izkušnje iz rfactorja. Če se osredotočim predvsem na lanski F1 mod je bilo vse zelo dobro narejeno ("realno"). Če si vozil s prazno posodo za gorivo je bil čas cca 4,5s na krog hitrejši kot z 200l+ goriva. Prav tako se je to poznalo na obrabi zavor (ogromno) ter tudi na obrabi gum, ki so se s polnim tankom obrabljale cca 5%-10% hitreje kot ob vožnji s prazno posodo. Tako, da.. razlika med prazno in polno posodo je bila občutna in se je zelo poznala tudi na sami vožnji, saj je bil poln avto precej bolj podkrmarjen kot prazen. Citiraj Link to post
Tomaž Eržen 1 083 Napisano February 2, 2011 Share Napisano February 2, 2011 Jaz sem v rfactorju in v race on dokaj nov (vsaj aktivno). Se pa v Race on kar lepo opazijo dodatne kg (110 v mojem primeru), tudi gume zelo trpijo zaradi tega. Lahko pa še dodam primer LFS. Pri malih raketicah itak ni sile, ker je teža goriva premajhna, da bi se dalo kaj naredit. Pri Sauberju (menda isti kot v rF) je pa pri nekaterih WR setih - če si ga hotel uporabit za dirko - pri polnem tanku formula začela kar nasedat... ali na ravninah pri velikih hitrostih zaradi downforca ali pa v ovinkih zaradi g-forca Pri Netkaru koliko vem so tudi bolj male razlike... tisti F1600 ma 30l tank, kar je bolj malo... tudi pri Abarthu bi moralo bit skoraj zanemarljivo. Močnejših pa nisem kaj dosti vozil... Gume pa... LFS ima - tudi če že zelo dolgo čakamo novo - eno najboljših fizik za gume. Pri obrabi je problem, ker sem jaz včasih peljal tudi endurance dirke in so gume znale zdržat... prej se je pojavil problem pregrevanja, kar je znalo močno upočasnit vožnjo. Če si pa pretiraval, je pač guma eksplodirala (v igri se da spremljat debelino same gume) Ne vem, če sem kaj pomagal, sem si pa malo spihal dušo Citiraj Link to post
baty 484 Napisano February 9, 2011 Share Napisano February 9, 2011 nkpro 1.3beta naj bi izšla te dni. Vse new ja Upam da porihtajo kontakte IN ZABIJANJA V NEVIDNI ZID ,brez tega nema online folka Citiraj Link to post
Mitja Bonča 583 Napisano February 9, 2011 Avtor Share Napisano February 9, 2011 Pa bo že vklučljevala dež? To bi bil čisti zakoooon... Citiraj Link to post
B_U_R_I 3 290 Napisano February 9, 2011 Share Napisano February 9, 2011 Naj bi.. Citiraj Link to post
baty 484 Napisano February 9, 2011 Share Napisano February 9, 2011 Pa bo že vlkjučevala dež? To bi bil čisti zakoooon... Bo ja, vendar ne dinamičen Na full wet bo pošteno vrtelo gume v prazno " 14... Citiraj Link to post
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.