cresh 0 Napisano May 4, 2010 Share Napisano May 4, 2010 Edine Impreze, za katere vem, da imajo zadnji pogon so od Team Orange v prvenstvu D1. jih je najbrž še precej več. Sej v bistvu sam diff spremeniš pa je http://www.clubwrx.net/forums/powertrain/27532-converting-awd-2wd-rwd-w-pics.html se pa strinjam da to ni to. Da point Impreze in Evo-ta je 4wd Citiraj Link to post
Tomaž Eržen 1 083 Napisano March 16, 2011 Share Napisano March 16, 2011 Tudi če je tema o LFS praktično mrtva, jo bom malo osvežil s samoreklamo Danes zvečer je dvourna endurance dirka z baby-gtr avtom (ultra-lahek, ca. 200hp, fwd) na eni daljših prog v LFS (za tiste, ki poznate: UFR@KY3). Fun Racing League - stran, ki organizira dirko, je ena svetlih izjem. Pri 32 razpoložljivih štartnih mestih je bilo nad 50 prijav. Čas, ki bi drugače bil dovolj za sredino grida, me je pripeljal na sam rob trideseterice. Zanimivo bo, ker postanek ni obvezen, preračunano pa bo za dirko treba imeti ca. 101-103% tanka - torej ravno toliko, da še sam ne vem če se splača riskirati. Gume bodo zdržale, saj se pregrevanje da kontrolirati. Na žalost dirka sovpada z začetkom f1 sezone in bom zaradi tega izpustil prvo dirko. Upam, da bo vredno Mogoče samo omenim... Masters of Endurance, nekoč smetana lig v LFS, je prvo dirko zaključilo samo 12 dirkačev v 2 klasah (že v osnovi so mišljene 3 klase), kar pove ogromno o upadu zanimanja za nekoč najboljšo simulacijo (tu je vključeno tudi malo subjektivnosti) Če bo koga zanimalo, bom poročal tudi o rezultatih. Menda sem edini kvalificirani Slovenec 1 Citiraj Link to post
Tomaž Eržen 1 083 Napisano March 16, 2011 Share Napisano March 16, 2011 Evo, dirke konec. Štartal sem 18. (zanalašč sem na koncu najhitrejšega kroga spustil gas, da ne bom previsoko). Glede na čase bi lahko štartal med top 10. Na začetku dirke pridobim tri mesta, nato pa kar hitri vozniki in že sem mislil da bo 12. mesto maksimum. Nato sem se ogrel, gume so se ohladile in začel sem vozit kroge znotraj pol sekunde od pb. Postanek po 2/3 dirke. Konkurenti so šli prej, tako da sem po krajši krizi začel spet voziti hitre kroge. Pred boksi sem bil 8., ven sem prišel na 6. mesto. Par krogov je trajalo, da so gume začele delovat, nato pa spet hiter tempo in vmes celo nov pb. Dohitim 5. in 4. ter ju po kakih 15min prehitim. Do konca je ostalo še kakih 15 minut in začela se je borba s samim sabo. Zdržal sem... do ciljne ravnine kakih 400m pred črto. Prehitro sem se sprostil, se ustrašil robnika in malo preveč cuknil volan. Če bi vozil na 270° kot vedno, bi verjetno avto ulovil in obdržal tisti 2s prednosti, tako sem se pa zasukal in trije mimo mene. Na koncu P7, jaz pa jezen ko ris [wall] Citiraj Link to post
Tomaž Eržen 1 083 Napisano April 12, 2011 Share Napisano April 12, 2011 Za vse LFS navdušence... Scawen se po daljšem času javlja in v kratkem obljublja patch, ki sicer ne prinaša dolgo obljubljenega, vseeno pa - vsaj po moje - prinaša nekaj super novosti: The main things in this patch : - New free view in SHIFT+U mode - not bounded by the path - Improved collisions with unmovable objects (e.g. red barriers) - Number of autocross objects increased to 800 (was 512) - Open track configurations allowing you to drive anywhere - Collision detection and reporting system (via InSim) - Graphical optimisations improving frame rates - Many other fixes and improvements Več pa v celem članku Citiraj Link to post
Tomaž Eržen 1 083 Napisano April 26, 2011 Share Napisano April 26, 2011 Pa smo dočakali nov patch za lfs. Izšel je sicer že v petek, ampak sem bil v divjini brez interneta (beri na Hrvaškem) in sem komaj danes prišel do zadeve - ostali si pa tudi ne grizete ravno nohtov Trenutno so me zanimale samo odprte konfiguracije prog (možnosti je ogromno, da se sestavit tudi konkretno dolge kroge), je pa vključenih ogromno manjših popravkov, ki bi morali odpraviti predvsem najbolj nadležne - in najhitreje rešljive - probleme v igri. Hiter test je pokazal, da se res lahko voziš kjerkoli in kamorkoli znotraj določene lokacije. Rigorozni testi pa sledijo tekom tedna Upajmo, da ekipa Scavier misli nadaljevati s posodobitvami s trenutnim tempom. Zaenkrat Citiraj Link to post
Tomaž Eržen 1 083 Napisano April 28, 2011 Share Napisano April 28, 2011 Z31 je tu Many translation files have been updated Connection list is now visible in SHIFT+U mode Skid marks are now visible on open configurations Multiplayer : Cars driving far out of bounds are spectated Race positions list / map car colours now work on open configs InSim : IS_BTN did not allow documented limit of 240 characters FIX : False collisions that showed up near pit lanes at Fern Bay Citiraj Link to post
Mitja Bonča 583 Napisano April 29, 2011 Share Napisano April 29, 2011 lol, a to še živi? Kje so že leta, ko sem to nažigal (pa takrat je bil kar zakon simulacija). Citiraj Link to post
SkyNet 21 Napisano May 1, 2011 Share Napisano May 1, 2011 Že dve leti packajo Sciroccota in nov fizikalni model gum. Slej kot prej bojo že dojeli, da trije ne morejo konkurirat npr iRacingu. Citiraj Link to post
FBR18 112 Napisano May 1, 2011 Share Napisano May 1, 2011 Pa ravno take rabimo. Čim bo nek iRacing ostal brez konkurenca bo tudi iRacing postajal čedalje slabši. Konkurenca je mora biti povsod. Pa čeprav ne bodo verjetno nikoli naredili takega prodajnega buma kot kkšen iR. Citiraj Link to post
Tomaž Eržen 1 083 Napisano May 1, 2011 Share Napisano May 1, 2011 In smo pri bistvu LFS. Trije so, delajo izključno iz lastnega interesa in ne zato, da bi konkurirali iracingu. Če jutri vse skupaj propade, bo to zaradi njihove odločitve. Trudijo se izboljšat zadevo, ampak ne zaradi finančnega modela. Zato lahko celo rečem, da ima igra "dušo". Tako kot sem jih predstavil kot sebične, so pa tudi odprti do predlogov. V LFS skupnost našteva napake in možnosti za izboljšanje. Velika večina se jih tudi uporabi - če so izvedljive seveda. Pri meni je nekako takole: - lfs - feel avtomobilov za druge simulacije nedosegljiv (pozabimo na proge, ki niso dovolj bumpy) - iracing - perfekcionizem - rfactor - ogromno možnosti, ki so za svoj denar zelo kvalitetne - race - nekaj, kjer dosti ljudi dirka in dirkam tudi jaz Kot vedno, je to samo subjektivno mnenje. Ko pride S3, gre moj denar takoj na njihov TRR. Pri ostalih je treba pomislit Vsake oči imajo svojega malarja, vsak wannabe dirkač ima svojo simulacijo. Howgh! 1 Citiraj Link to post
edgeslo 1 162 Napisano May 1, 2011 Share Napisano May 1, 2011 Sicer LFS-ja nisem peljal že 100 let tako da težko kaj rečem, sam za ostale si pa zadel u piko Citiraj Link to post
Tomaž Eržen 1 083 Napisano May 6, 2011 Share Napisano May 6, 2011 Izdali so že Z32. Spremembe: Changes from Z31 to Z32 : Optimised transparent objects (e.g. fences) to help open configs Adding / removing autocross objects no longer resets all objects Much better frame rate with many autocross objects (faster draw) Reduced Z-buffer flickering of chalk objects and pit stop markers Custom layouts race progress / history now displayed on LFS World FIX : On joining host, cars not past finish line showed wrong lap FIX : SHIFT+U follow mode now stays on car if you rewind a replay Command /modified=yes allows a private host to avoid CP checks InSim : Command /cv now only cancels game votes (restart / end / qualify) OutGauge : OG_SHIFT and OG_CTRL (keys) bits added to OutGaugePack Lap timing info added to IS_RST (standard / custom / checkpoints) Ko bo ta patch dokončen, bo prav težko it nazaj v temo čakanja fizike. Oh, well... Citiraj Link to post
Tomaž Eržen 1 083 Napisano June 17, 2011 Share Napisano June 17, 2011 Vmes sem kar malo pozabil na posodobitve... po Z32 sta prišla še Z33 in Z34, nato pa smo prešli iz 0.5 Z na 0.6A. Ta je bila poskusna pred končnim patchem, ki bo do nove fizike tudi uradni. Torej, Verija 0.6B je zunaj. Glavne spremembe: - New free view mode and layout editor - not bounded by the path - Improved collisions with objects, barriers, cars, pit garage exit - Open track configurations allowing you to drive anywhere - You can now place up to 800 objects to create circuits - Blue flags, qualifying, race positions list are supported - New objects added - all objects available at all tracks - Collision detection and reporting system (via InSim) - Graphical optimisations improving frame rates - Adjustable tyre warmers for hot lapping - Many other fixes and improvements Sprememb od prejšnjega uradnega patcha (Z28) pa je malo morje, predvsem popravki prog, vmesnika in splošnih napak. Citiraj Link to post
Tomaž Eržen 1 083 Napisano September 25, 2011 Share Napisano September 25, 2011 Na lfs.si organiziramo demo event ... vabljeni Event: lfs.si demo event Server: LFS.si nedeljske dirke Datum dogodka: 2.10.2011 20:00 Proga: BL1 Avtomobili: XFG & XRG Potek: - zbiranje na serverju do 19:50 - 20:00 kvalifikacije 15 min - 20:25 dirka 10 krogov Prijave niso potrebne, tudi drugih pogojev ni. Treba je samo potegniti igro z uradne spletne strani (ca. 130mb) in jo inštalirati (ca. 500mb). Namen je odpeljati fun dirko. Jaz izhajam iz lfs in imam zelo lepe spomine na igro. Za več info glede setupov ali podobnega pa kar kliknite mene Citiraj Link to post
MatejMejak 11 Napisano September 26, 2011 Share Napisano September 26, 2011 Datum dogodka: 2.9.2011? Citiraj Link to post
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.