Skoči na vsebino

Karting


play

Recommended Posts

  • Odgovori 262
  • Created
  • Zadnji odgovor

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Vozil ja,....

Play, reč temu tipu, da nej kdaj namesto cvička kkšen kozarec mleka popije. Sej veš...kalcij, pa to...

Posted Images

Kako je pa z menjalnikom če daš na kart od motorja mašino? Enkrat sm na netu gledou en kart z mašino od cagive, sam motor ima še sklopko, na kartu pa nevem če je dosti prostora za tretji pedal.

ta od cagive je bil neki časa od kolega, anto sem ga sam mislil kupiti itd, preko zajle je imel vse poštimano.

Link to post

Kolk je težek tekmovalni kart? Glih s prjatli smo se mau menil glede tega pa smo samo ugibal!

Ma tekmovalni kart diferencial, al je samo os pa zobnik gor pritrjen tko kot na švohnehjših verzijah? Ker če nima dif-a zna najbrš kr dobr drset čez ovinke!

Aja, pa zanima me še če je kje kakšna specializirana trgovina za go-karte v sloveniji, kjer prodajajo materjal po ugodnih cenah?

Link to post
Kolk je težek tekmovalni kart? Glih s prjatli smo se mau menil glede tega pa smo samo ugibal!

Ma tekmovalni kart diferencial, al je samo os pa zobnik gor pritrjen tko kot na švohnehjših verzijah? Ker če nima dif-a zna najbrš kr dobr drset čez ovinke!

Aja, pa zanima me še če je kje kakšna specializirana trgovina za go-karte v sloveniji, kjer prodajajo materjal po ugodnih cenah?

tekmovalni ima 1256cc okrog 100kil ali manj, difrencial ima samo nova serija karta 125cc in 2 brzini , 125cc 6 brzin pa ketno zobnike-to je itak bolje, za vzdrževanje pa dif, trgovina oz. najboljši g. ki res ve, je skor moj soset, to ej tale spletna stran

http://www.mlm-sportstil.com/

Link to post
  • 4 weeks later...
Kolk je težek tekmovalni kart? Glih s prjatli smo se mau menil glede tega pa smo samo ugibal!

Ma tekmovalni kart diferencial, al je samo os pa zobnik gor pritrjen tko kot na švohnehjših verzijah? Ker če nima dif-a zna najbrš kr dobr drset čez ovinke!

Aja, pa zanima me še če je kje kakšna specializirana trgovina za go-karte v sloveniji, kjer prodajajo materjal po ugodnih cenah?

tekmovalni ima 1256cc okrog 100kil ali manj, difrencial ima samo nova serija karta 125cc in 2 brzini , 125cc 6 brzin pa ketno zobnike-to je itak bolje, za vzdrževanje pa dif, trgovina oz. najboljši g. ki res ve, je skor moj soset, to ej tale spletna stran

http://www.mlm-sportstil.com/

Zadeve so take. ČE greš iskat v fabrko šasijo naprimr za KZ.

So cene Tonykarta okrog 4100€. Ceneje je ne dobite! To je enkrat ena. Zastopnik za Slovenijo je Jeras..thomas-racing.si. Šraufa na dirkah 2 dirkačem tudi na eurochallenge.

Je tudi v straži ..Amd straža, ki jo ima Jurkovič- tam so specilizirani bolj zza rotax motorje in Intrepid šasije.

Link to post

Drugače se ukvarjamo s kartingom. DIrkali smo na nacionalnih dirkah Italije v elitni klasi ICA 100-CIK FIA. Intercontiental A. Imamo nekaj motorjev in šasijo na zalogi. TONYKART, TM, IAME PARILLA

Sedaj smo se vrnili na dp, zaradi financ in škoda zgublanja časa v Italiji, ker ni prihodnosti brez par mil€€.

Link to post

Voznika na sliki sta Jan Jemc in Janez Preša. Vozita še Borut Jemc, in Klemen Kovačič, ki je prestopil v najmočnejši razred Slovenije(Kjer sta Janez in Jan)-prišel nazaj iz Italije na DP SLO. Vsi So Avto klub NSR.

Janez Preša je tudi nastopil prvič v Cliocupu in se odlično odrezal na Grobniku saj ni imel niti enih spaljenih gum treninga in že je imel konkurečne čase-hitrejše od nekaterih že dlje nastopajočih.

703_5759d10df74073c02e714f86af533a7d

Link to post

Vidim, da nekaj še ni razjasnega.

TM je pač zelo dober motor zza razred KZ-prej se je imenoval ICC 125.

K9C-je motor z novo homologacijo, PReparato z fabrke in še teama šasije-4900€(Se ga ne da dobit za hobi). Serijski-3200€.

K9B- se je peljaj do leta 2007 na CIK FIA mednarodnih...Sedaj so le še v CLUB prvenstvih.

Razlike ni tudi v desetinki* Konji sploh niso pomembni...

2. V Slo moramo imeti razčiščeno kdo je hiter in ne. Za dokazovanje v Slo je primerna KZ2 klasa-bivša ICC125-najmočnejši razred.

Drugače pa je poanta kartinga v KF2, KF3, KF1 razredih(NOva homologacija od 2007)-bivši ICA 100, ICAJ, Formula A, ki jih v Slo ni. Rotax se je ustaril zaradi poceni dirkanja, ki je super za Slovenijo a 10krat lažji kot KF In KZ klase.

LP, ČE je še kaj nejasnege. ASK=)

Link to post
  • 1 month later...

prvi v Slo ali?

RACELAND KK

"ADRENALISKA" NOVOST.

Za tiste, ki ste bolj adrenalinsko nastrojeni, pa vam ponujamo kot novost, moznost najema čisto pravega dirkalnega karta, Rotax Max 125. Za informacijo naj povemo, da so časi na stezi okoli 0:47:00, na dirki pa tekmovalci dosegajo čase okoli 0:46:00, kar pomeni, da je naš RENT A MAX v vrhunski kondiciji, kakor tudi rekreativni vozniki, ki s svojimi časi dokazujejo da so tudi med njimi potencialni dirkači. Rotax max-a je mozno najeti med tednom, tako da je steza prosta samo za prve prave dirkaške korake. Za vse nformacije in rezervacije, pa naš

dsc_5706.jpg

Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Odgovori na to temo...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Povezava je bila samodejno vdelana.   Raje prikaži samo povezavo

×   Your previous content has been restored.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Temo prebirajo   0 uporabnikov

    Te strani si ne ogleduje noben registriran uporabnik

×
×
  • Ustvari novo...