play 502 Napisano April 20, 2009 Avtor Share Napisano April 20, 2009 kupiš kart za 400e max in cros 125cc mašino,in se malo bolje poigraš, kolega je imel zadevo in kaj naj rečem, ko občutiš 38konjev ti pove vse.. Citiraj Link to post
Mouly 2 Napisano April 20, 2009 Share Napisano April 20, 2009 Kako je pa z menjalnikom če daš na kart od motorja mašino? Enkrat sm na netu gledou en kart z mašino od cagive, sam motor ima še sklopko, na kartu pa nevem če je dosti prostora za tretji pedal. Citiraj Link to post
play 502 Napisano April 21, 2009 Avtor Share Napisano April 21, 2009 Kako je pa z menjalnikom če daš na kart od motorja mašino? Enkrat sm na netu gledou en kart z mašino od cagive, sam motor ima še sklopko, na kartu pa nevem če je dosti prostora za tretji pedal. ta od cagive je bil neki časa od kolega, anto sem ga sam mislil kupiti itd, preko zajle je imel vse poštimano. Citiraj Link to post
Mouly 2 Napisano April 21, 2009 Share Napisano April 21, 2009 Kolk je težek tekmovalni kart? Glih s prjatli smo se mau menil glede tega pa smo samo ugibal! Ma tekmovalni kart diferencial, al je samo os pa zobnik gor pritrjen tko kot na švohnehjših verzijah? Ker če nima dif-a zna najbrš kr dobr drset čez ovinke! Aja, pa zanima me še če je kje kakšna specializirana trgovina za go-karte v sloveniji, kjer prodajajo materjal po ugodnih cenah? Citiraj Link to post
play 502 Napisano April 22, 2009 Avtor Share Napisano April 22, 2009 Kolk je težek tekmovalni kart? Glih s prjatli smo se mau menil glede tega pa smo samo ugibal! Ma tekmovalni kart diferencial, al je samo os pa zobnik gor pritrjen tko kot na švohnehjših verzijah? Ker če nima dif-a zna najbrš kr dobr drset čez ovinke! Aja, pa zanima me še če je kje kakšna specializirana trgovina za go-karte v sloveniji, kjer prodajajo materjal po ugodnih cenah? tekmovalni ima 1256cc okrog 100kil ali manj, difrencial ima samo nova serija karta 125cc in 2 brzini , 125cc 6 brzin pa ketno zobnike-to je itak bolje, za vzdrževanje pa dif, trgovina oz. najboljši g. ki res ve, je skor moj soset, to ej tale spletna stran http://www.mlm-sportstil.com/ Citiraj Link to post
matikalja 0 Napisano May 19, 2009 Share Napisano May 19, 2009 Kolk je težek tekmovalni kart? Glih s prjatli smo se mau menil glede tega pa smo samo ugibal! Ma tekmovalni kart diferencial, al je samo os pa zobnik gor pritrjen tko kot na švohnehjših verzijah? Ker če nima dif-a zna najbrš kr dobr drset čez ovinke! Aja, pa zanima me še če je kje kakšna specializirana trgovina za go-karte v sloveniji, kjer prodajajo materjal po ugodnih cenah? tekmovalni ima 1256cc okrog 100kil ali manj, difrencial ima samo nova serija karta 125cc in 2 brzini , 125cc 6 brzin pa ketno zobnike-to je itak bolje, za vzdrževanje pa dif, trgovina oz. najboljši g. ki res ve, je skor moj soset, to ej tale spletna stran http://www.mlm-sportstil.com/ Zadeve so take. ČE greš iskat v fabrko šasijo naprimr za KZ. So cene Tonykarta okrog 4100€. Ceneje je ne dobite! To je enkrat ena. Zastopnik za Slovenijo je Jeras..thomas-racing.si. Šraufa na dirkah 2 dirkačem tudi na eurochallenge. Je tudi v straži ..Amd straža, ki jo ima Jurkovič- tam so specilizirani bolj zza rotax motorje in Intrepid šasije. Citiraj Link to post
matikalja 0 Napisano May 19, 2009 Share Napisano May 19, 2009 Drugače se ukvarjamo s kartingom. DIrkali smo na nacionalnih dirkah Italije v elitni klasi ICA 100-CIK FIA. Intercontiental A. Imamo nekaj motorjev in šasijo na zalogi. TONYKART, TM, IAME PARILLA Sedaj smo se vrnili na dp, zaradi financ in škoda zgublanja časa v Italiji, ker ni prihodnosti brez par mil€€. Citiraj Link to post
matikalja 0 Napisano May 19, 2009 Share Napisano May 19, 2009 2.dirka dp Slovenije Ptuj. Avtoklub NSR Avtohiša PReša Cerklje lastnik kluba Citiraj Link to post
matikalja 0 Napisano May 19, 2009 Share Napisano May 19, 2009 Voznika na sliki sta Jan Jemc in Janez Preša. Vozita še Borut Jemc, in Klemen Kovačič, ki je prestopil v najmočnejši razred Slovenije(Kjer sta Janez in Jan)-prišel nazaj iz Italije na DP SLO. Vsi So Avto klub NSR. Janez Preša je tudi nastopil prvič v Cliocupu in se odlično odrezal na Grobniku saj ni imel niti enih spaljenih gum treninga in že je imel konkurečne čase-hitrejše od nekaterih že dlje nastopajočih. Citiraj Link to post
play 502 Napisano May 20, 2009 Avtor Share Napisano May 20, 2009 Hude fotke, bom še na slo-minimoto.com dodal! Citiraj Link to post
matikalja 0 Napisano May 22, 2009 Share Napisano May 22, 2009 Vidim, da nekaj še ni razjasnega. TM je pač zelo dober motor zza razred KZ-prej se je imenoval ICC 125. K9C-je motor z novo homologacijo, PReparato z fabrke in še teama šasije-4900€(Se ga ne da dobit za hobi). Serijski-3200€. K9B- se je peljaj do leta 2007 na CIK FIA mednarodnih...Sedaj so le še v CLUB prvenstvih. Razlike ni tudi v desetinki* Konji sploh niso pomembni... 2. V Slo moramo imeti razčiščeno kdo je hiter in ne. Za dokazovanje v Slo je primerna KZ2 klasa-bivša ICC125-najmočnejši razred. Drugače pa je poanta kartinga v KF2, KF3, KF1 razredih(NOva homologacija od 2007)-bivši ICA 100, ICAJ, Formula A, ki jih v Slo ni. Rotax se je ustaril zaradi poceni dirkanja, ki je super za Slovenijo a 10krat lažji kot KF In KZ klase. LP, ČE je še kaj nejasnege. ASK=) Citiraj Link to post
Mai 134 Napisano May 25, 2009 Share Napisano May 25, 2009 Vidim, da nekaj še ni razjasnega. ... LP, ČE je še kaj nejasnege. ASK=) respect! take rabmo tu! :mrgreen: Citiraj Link to post
matikalja 0 Napisano May 28, 2009 Share Napisano May 28, 2009 Še nekaj slik iz CIK FIA dirk. O Citiraj Link to post
B_U_R_I 3 290 Napisano July 28, 2009 Share Napisano July 28, 2009 http://www.wimp.com/speedingview/ Citiraj Link to post
play 502 Napisano July 28, 2009 Avtor Share Napisano July 28, 2009 prvi v Slo ali? RACELAND KK "ADRENALISKA" NOVOST. Za tiste, ki ste bolj adrenalinsko nastrojeni, pa vam ponujamo kot novost, moznost najema čisto pravega dirkalnega karta, Rotax Max 125. Za informacijo naj povemo, da so časi na stezi okoli 0:47:00, na dirki pa tekmovalci dosegajo čase okoli 0:46:00, kar pomeni, da je naš RENT A MAX v vrhunski kondiciji, kakor tudi rekreativni vozniki, ki s svojimi časi dokazujejo da so tudi med njimi potencialni dirkači. Rotax max-a je mozno najeti med tednom, tako da je steza prosta samo za prve prave dirkaške korake. Za vse nformacije in rezervacije, pa naš Citiraj Link to post
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.