zamex23 1 242 Napisano April 12, 2018 Share Napisano April 12, 2018 @mancSLO to je tvoj? Upam da si vložu denar tut v dober monitor, vsaj 120hz, po možnosti 1ms odzivnost, res ogromna razlika. Citiraj Link to post
AliBuggy 1 008 Napisano April 13, 2018 Share Napisano April 13, 2018 @zamex23vem da je offtopic, sam me res firbec matra a pri simulacijah bolj odtehta fiksnih 120Hz ali 1ms odzivni cas ali zgolj kombo? Sem imel prej enega 1080p TN 60Hz z 1ms in presel na IPS 1440p 60Hz ter 8ms pa ko sem sibal konstantnih lockanih (Rivatuner) 60fps, se je kdaj pa kdaj slika (ponavadi v ostrem ovinku, ko se zamenja cela scena) tako ogabno prelomila da boli. Tega prej niti nisem opazal, da bi pa imel Vsync na ON je pa input lag res prevelik. Sem stvar malce saniral s tem ko sem lockal potem frejme na 121 fps na 60Hz monitorju (X2+1) in je tega tearinga doooosti manj...samo tale input lagg na LCD-ju zna pa tudi biti problem al se pac navadis? IPS 1440p 27" z 1ms ter 120+ Hz je verjetno kar tezko dobit (nisem gledal), ce ti je pa GPU sposoben frejme drzat na 120fps se odzivni cas pri voznji se najbolj pozna kje, ce te ravno ne preseneti tearing v najbolj nemogoci situaciji? Samo obcutek na volanu ali se kaj? TNX Citiraj Link to post
zamex23 1 242 Napisano April 13, 2018 Share Napisano April 13, 2018 Ja 60hz te praktično omeji na 60fps, sicer voziš na več in je vsaj za moje pojme boljš ko pa samo na 60. Ampak ko preklopiš na 144hz monitor, kar je bolj pomembno kot tisti odzivni čas, večina ga ima pod 5ms v rangu teh frekvenc, tak da tu ni panike neke. Ampak ni več screen tearinga, večina simulacij omogoča, da lockaš frejme tak da ni panike. Js povsod na primer lockam na 143, da slučajno ni preskokov na 145 in je potem screen tearing. Najbolša kombinacija so monitorji 144hz, 1ms, IPS, G-sync(izloči input lag)...ampak cene se začnejo na okol 700€. In na teh monitorjih ni tearinga, ker maš pol itak g-sync vklopljen skos. Tehnologija gre naprej. Js sm naredu kompenzacijo, ker sem hotu 144hz 1ms odzivnost, ampak je TN monitor in nima gsynca...Malo je sicer moteče, ampak praktično ulovim zdej 95% slajdov, ki se zgodijo. Včas sem igral na tv-eje, ki imajo bolano slab odzivni čas in je blo res groza. 1 Citiraj Link to post
mancSLO 1 945 Napisano April 14, 2018 Share Napisano April 14, 2018 On 12. 4. 2018 at 20:15, zamex23 je napisal: @mancSLO to je tvoj? Upam da si vložu denar tut v dober monitor, vsaj 120hz, po možnosti 1ms odzivnost, res ogromna razlika. Sem dal monitor v podpis. Citiraj Link to post
AliBuggy 1 008 Napisano May 1, 2018 Share Napisano May 1, 2018 Ojla druzba. Mene pa zanima, ce je kdo ze namescal zadnje 310 Fanatec driverje (+ potencialni FW) ter ce je opazil kaksne drasticne spremembe v plus ali minus? Praviloma moram vedno po MS WIN updatu (vceraj je prisel na update serverje ze 1803) ponovno namescat vse driverje, pa bi bil kaksen info glede tega dobrodosel, sploh za CSW V1 TNX Citiraj Link to post
anzee3 13 Napisano May 2, 2018 Share Napisano May 2, 2018 Zivjo, sem namestil danes, firmware mam 315 gor in vse dela bp. 1 Citiraj Link to post
mancSLO 1 945 Napisano May 4, 2018 Share Napisano May 4, 2018 Tudi meni 315 deluje bp. Razen tega, da sem spet doktoriral, s katero kombinaciji tipk ponastaviš utripajoči CAL, ni sprememb, da bi jih jaz zaznal. 1 Citiraj Link to post
AliBuggy 1 008 Napisano May 4, 2018 Share Napisano May 4, 2018 a sta oba ze na W10 upgrade verziji 1803? Citiraj Link to post
AliBuggy 1 008 Napisano May 23, 2018 Share Napisano May 23, 2018 (urejeno) Zaradi tezav z networkom sem sel vseeno na W10 narediti upgrade na 1803. Seveda je to prineslo za seboj ponovno instalacijo driverja za CSW v1, zato sem poskusil z novim V310 ter vkljucenim firmwarom 444. Prva stvar ki sem jo opazil je, da ko sensitivity nastavis na profilu volana na recimo 360 stopinj, ni vec lockinga, ko zavrtis obroc na nastavljeno vrednost, temvec na tisti tocki malo poveca resistance, lahko gres pa cez (kar prej nisi mogu) nato pa postane ohlapen. Prejsni driverji V292 in firmware 315 je imel na nastavljenem kotu hard stop, kar pomeni, da ko si prisel z obracanjem obroca do faze, ko naj bi se le to koncalo, nisi za boga milega mogu it cez. To mi je na rallyju seveda prislo zelo prav, saj sem v driftu vedno vedel kje imam gume in koliko moram it v kontra z obrocom za zeljen ucinek. Poleg tega se mi je zdelo, da ce ga drzim bolj na rahlo, da dosti bolj trza na neravninah z istimi nastavitvami profila. Torej da skrajsam...sem nazaj na V292 driverju in 315 FW....me pa zanima, ce je kdo ki je sel na 444 FW (ne samo driver v310) tudi opazil ta (zame nezazeljen) feature? Aja pa v driverjih (Properties -> Settings) ni v 310 verziji bilo vec sliderja za Dapering strength. Ostalo na profilu volana CSV v1 pa je ostalo isto. Sen, FF, SHO,ABS, DRI, FOR, SPR, DPR...V2.5 je dobila namrec se eno dodatno nastavitev zraven (konzolasi v PC2 so jo zelo veselim ker odpravi seklanje volana) ki pa jo V1 ni. Uredil May 23, 2018 - AliBuggy Citiraj Link to post
anzee3 13 Napisano May 23, 2018 Share Napisano May 23, 2018 @AliBuggy Sm mel isti problem z lockom na 444, sm zdej nazaj na 315. Citiraj Link to post
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.