Skoči na vsebino

Assetto Corsa


mAxL

Recommended Posts

  • Odgovori 7,1k
  • Created
  • Zadnji odgovor

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Okayama je zrihtana in je vam na voljo tukaj. Povejte svoje mnenje, da vidm kaj mi je uspelo narediti v 9 mesecih.

Lep pozdrav fantje. Imam nekaj novega za pokazat. Nova proga v izdelavi:  

Hehe...moral sem;  

Posted Images

sej če bi bil to need for speed ne bi nč reku glede pitstopov, ampak grejo v napačno smer... rajši naj dajo neko random zaporedje batonou za prtisnt da ti pitstop nardi prej kot pa je zdej :P za menije se "bojijo" spremenit, ker mislijo, da bo folk hotu met tastare nazaj... prekleti optimisti taljanski -.- to sta dve stvari k me res motita pr AC... no pa še tanov netcode neki jebe sistem... Prej mi je blo kul, zdej pa kr neki meče po celi progi avte... mogoče sm meu pa samo slab dan in sm biu na napačnih serverjih :D Ampak za vse prhajajo patchi vn, se pravi da bojo pofixal oz spremenil kar ne funkcionira, pol pa na AC2, kjer se bojo lahko lotil igrce, kot vse ostale firme :)

PS: konzole so prednost, ker brez njih ne bi prišlo do optimizacij, singleplayer pitstopov, (mogoče) spremenjenega menija, itd. updejte bomo dobival prej kot konzole, tko da se ni za bat glede razvoja na PC.

Uredil - sarabwt
Link to post

To sicer ni bilo prevedeno zgoraj, je pa name naredilo vtis. Ker poznam Italo nacin dela mi ni bilo niti najmanj vsec. V neki točki je Štefan rekel, da če so zgolj to pripombe (boxi, kolizije,...) na igro to pomeni, da so odlično opravili svoje delo. Iz tega lahko (subjektivno seveda) razberem, da se Kunos še vedno osredotoča na samo jedro, t.j fiziko in mogoče AC celo vidi (bolj) kot single seat simulator in ne platformo za MP prvenstva. Prioritete so čisto drugje. 100 avtov, vsak iz svoje serije. Za prvenstvo se komaj nabere. KAr se prog tiče, še dobro da imamo modderje, kot je Mitja :)

Link to post
1 hour ago, MarkoP said:

To sicer ni bilo prevedeno zgoraj, je pa name naredilo vtis. Ker poznam Italo nacin dela mi ni bilo niti najmanj vsec. V neki točki je Štefan rekel, da če so zgolj to pripombe (boxi, kolizije,...) na igro to pomeni, da so odlično opravili svoje delo. Iz tega lahko (subjektivno seveda) razberem, da se Kunos še vedno osredotoča na samo jedro, t.j fiziko in mogoče AC celo vidi (bolj) kot single seat simulator in ne platformo za MP prvenstva. Prioritete so čisto drugje. 100 avtov, vsak iz svoje serije. Za prvenstvo se komaj nabere. KAr se prog tiče, še dobro da imamo modderje, kot je Mitja :)

Ja se strinjam z napisanim. Malce (kar prevej no) so šli mimo bistva. Večinoma kar delajo so avti in proge, namesto, da bi šli v smeri kot je šel iRacing, no srčno upam, da jih bo kmalu srečala pamet. Me pa po dolgem času spet mika da bi probal ta iRacing, ki izgleda noro. Po eni strani je tudi prav, da ne pustijo, da se avti in proge modajo, ker le tako obdržijo profesijonalno raven in kvaliteto. To kar imamo sedaj v AC je en "drek" -  poplava slabih modov, meni gre kar na kozlanje. Folk zmoda eno progo oz. še slabše progo v nekaj urah in to je to, ali kaj??  Zelo, zelo malo je dobrih modov, kar me zelo jezi in meče samo slabo luč na špil in Kunosa. Nobene kvalitete, mogoče tudi iz moje strani, ampak se učim, da bi izboljšal igralnost, kar pa je tudi napaka osnove samega špila. Moreš biti res super moder in vedeti kaj delaš in kaj hočeš, da "olupiš" mod da je potem igralen (beri: veliko fps-jev).

Btw, v delu je še ena huda proga, ampak ostaja skrivnost, Janko ve približno malce več kot vi, ampak ne dosti ;)

Link to post

Mitja, mene presenča kako v AC uspejo s tako hitrostjo avte ven dajat. V IR potrebujejo bistveno več časa. Ne vem pa če v AC recimo simulirajo pregretje motorja, če preveč časa voziš v zavetrju ? Po moje ne. Da o pregretju bremz ne govorimo. Pazi, govorim o simuliranju. To pomeni da pridobijo dokumentacijo o avtu in ga pol modelirajo. Ne da vzamejo rent-a-car, naredijo par krogov po Vallelungi in pol po občutku prenesejo v simulaciji.

Poškodbeni model je IR tudi druga generacija. V AC ti recimo nikoli avta ne vleče malo postrani, ker si ga poškodoval. Ali pa da imaš volan malo zasukan zaradi kolizije.

No, sem "cuknil" dol še Zandy v IR. Hehe. Kakšna razlika. V IR je bisveno več višinskih razlik predvsem pa težje za peljat. AC ni laser scan, kajne ?

Uredil - MarkoP
Link to post

Še temperatura gum je meni zelo vprašljiva zadnje čase. Se mi zdi, da je to kar en tak ločen segment in nima dosti veze z vožnjo samo, oz. zelo bore malo. Nevem, mogoče me samo vara občutek. In kaj vse pozabljajo dodelati, vse kar si opisal Marko - kar je pomoje bistveno, da lahko Danes rečemi špilu Simulacija.

Ne, Zandy za AC ni lasersko skeniran in še to ga je naredil en tretji, ne AC group koliko vem. Res me srbijo prsti, da spet probam iR.

Link to post

Sm vam reku pred cajtom da bo sam ena pašta razvita izbtega AC ki je samo fin hotlap simulator in nič drugega. Če bi hotel zmoddane reči, bi kupu RF2 in se tam zgražal na raznoraznih conversionih, tak kot je Bonča reku.

Pri simulacijah mora bit vse narejeno in house. Čene je krneki random, lahko tud tastar rfactor špilamo.

IRacing ideja in realizacija in sistem sta za moje pojme alfa in omega. Če bi bilo po moje v tisti firmi, bi bil princip isti.

Mode (pa brez zamere bonča) kot so posamezni avti ali proge od različnih ljudi spravit pod eno streho in to klicat simulacija... trpi OCD.

Link to post

Še nekaj, kar sodi v simulacijo. Se zdi površinsko in nepomembno meni pa ne tako. V AC nisem opazil, da bi se šipa umazala skozi dirko. V IR sem denimo zadnjič pri 27 krogih in full gridu v Lime Rock (dirka se zelo skupaj, majhne razdalje) imel šipo tako umazano, da me je fanj motilo. Pa kakšek košček gume se ti nalima na sredino in je kar moteče. Da en govorimo, če kakšen avto kadi pred tabo. se je dobro kar hitro umaknit sicer ti ful zapaca šipo.

A to ima AC ?

@Arne Dopudja: Vizionar. A bom dobil božičnico letos ? :)

Link to post

Jaz še nisem dal uninstall AC, čeprav me je ob updejtu IR pop-up vprašal če hočem uninstalirat AC. Pa sem rekel NE - imamo še kar nekaj prvenstev tukaj in AC je daleč od podna. Biser brez leska. Je pa biser.

Link to post

Jebat ga. iRacing si s svojimi cenami lahko privošči večje ekipe in velik bolj in-depth simuliranje stvari - mogoče na račun malo manj grafičnih bonbončkov raje simulirajo več stvari na strani fizike. Assetto Corsa je lep. Pa fajn filing je na FFBju pa lahko je avto lovit pa driftat. Ko pa primerjaš kaj vse iRacing simulira in kaj AC simulira ... pa AC ne seže niti do gležnjev iRacingu.

In točno tko, kot sta napisala Mitja in Arne - ne moreš enih modov vključevat not kot official content. Men je že takrat uč trzal, ko so Shelby Cobro notr dal, k so jo moderji naredl.

In potem se še developerji hvalijo, da imajo eno najboljših simulacij za gume. Malo morgen - kako lahko dobro simuliraš gume, če ne simuliraš temperature zavor, ki so eden izmed glavnih faktorje pri vzdrževanju temperature v gumah? Posrečlo se jim je, da je dober filing na volanu - to je pa v bistvu vse.

Link to post

Mene pa mnoge od naštetih stvari niti ne motijo tolk zlo. Me pa ta glup odnos Kunosa res čudi. Ubistvu me fascinira, kako vztrajno ne želijo zrihtat nekaterih malenkosti, ki jih stranke želijo/mo. V naši firmi bojo zdele izplačal dobiček in božičnico in bom pomoje tud js Iracing mal počekiral [owje]

Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Odgovori na to temo...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Povezava je bila samodejno vdelana.   Raje prikaži samo povezavo

×   Your previous content has been restored.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Temo prebirajo   0 uporabnikov

    Te strani si ne ogleduje noben registriran uporabnik

×
×
  • Ustvari novo...