markop 702 Napisano July 14, 2015 Share Napisano July 14, 2015 (urejeno) btw.. Od kje si počrpal podatek o 95%? Seveda točnega podatka nimam. To je bolj educated guess, moje mnenje, na podlagi nivoja dirk na public serverjih, kjer se zmagovalc odloči v T1. Mogoče se pa motim. Po drugi strani, če že daš ven neko igro se moraš ozirat po tem kaj konkurenca ima oz. kakšen standard obstaja. Ne vem, no. Po moje je to to in jedra ne bodo več bistveno tikali, če so to ne pretopi v $$$. Uredil July 14, 2015 - MarkoP Citiraj Link to post
ArYeS 43 Napisano July 14, 2015 Share Napisano July 14, 2015 Jaz mam mnenje da bodo jedro tikali v takšni meri še lep čas kot ga zdaj za 1.2. Ne pričakujem pa dežja, day/night, driver swap pa tega.. v bistvu niti ne rabim tega Citiraj Link to post
57X 962 Napisano July 14, 2015 Share Napisano July 14, 2015 (urejeno) Eh Marko, pusti ti public dirke, to je imo minorno število igralcev + na publicu tud sam nisem niti približno tako previden kot recimo v bmw prvenstvu. Daleč od crasher pristopa, le ni mi totalno bed če koga rasturim Menim, da portali (RD, SLORacing ipd.) nosijo veliko večjo težo za AC, dolgoročno gledano. Izhajam iz predpostavke, da špil želi bit ultimativen simulator in tako že v kali selekcionira ciljno publiko, ki je posledično bolj "resne" narave. Mi dojemamo zadevo dokaj entuziastično in malo je ljudi, ki bi zmetali ves ta dnar za sim hardware in se potem crashali na polno po public serverjih. Zato me je začudil tvoj podatek, ker sem prej mnenja, da je 95% tistih, ki si želimo, da se zadeva še naprej razvija v smeri želja in idej, ki smo/jih izražamo. Mi te izboljšave kritično potrebujemo za lige, public interesenti lahko dokaj ok uživajo že sedaj. A teh je le malo, glede na to kako slabo so zasedeni public serverji - pa tudi tam vozimo tisti, ki niti ne bi tolk vozil public, ampak ker drugega ni na izbiro, smo potem na publicu. Glede standardov se strinjam, a kaj ko je Kunos v izredno pomembnih sektorjih simracinga postavil mejnike tako visoko, da bodo moral ostali ornk švicat, preden jih bodo dosegli. Kot paket, ima AC še najmanj korakov pred seboj, da postane nesporna številka 1 med simulacijami. Mislim, da se kunosi tega zavedajo in priložnosti ne bodo spustili iz rok, sploh sedaj, ko je jasno, da PCars niti ni v isti ligi, kaj šele, da bi bil resna konkurenca. Kakšen poslovni model pa je v resnici za projektom, vedo pa le oni. Če špila ne bojo izboljšali, bo itak pušiona, ker se naslednji plačljivi DLC ne bo prodajal niti, da bi povrnil lastne stroške. Uredil July 14, 2015 - 57X Citiraj Link to post
markop 702 Napisano July 14, 2015 Share Napisano July 14, 2015 Gašper, sej pravim. Mnenja pač. Upam le, da se motim in da imaš prav. Citiraj Link to post
silicijeva dolina 1 254 Napisano July 14, 2015 Share Napisano July 14, 2015 @silicijeva, pitstopi ne bodo, že potrjeno na zadnjem live coding sessionu. Tudi collisioni ne bodo nč boljši v tem popravku. Ooo škoda,pa ravno to nam najbolj manjka,vsaj meni,ko nimam dosti časa za ligaške dirke,potem pa nabijam kakšni dve urci za špas v single player-ju pa mi ful manjkajo postanki,da izpilim taktiko. Kaj pa so potem dali na dnevni red popravkov za ta update? Citiraj Link to post
B_U_R_I 3 290 Napisano July 14, 2015 Share Napisano July 14, 2015 pCARS, da ni resen konkurent? Ne vem - glede na tole statistiko, je trenutno 215k lastnikov pCARS na Steamu, Assetto Corsa jih ima sicer 250k, vendar je število aktivnih igralcev pri pCARS trenutno še enkrat višje... SimRacing skupnost kot je SloRacing nima nobene teže pri vsem tem. Mogoče ima 100 članov licenco za Assetto Corsa. Potem si lahko predstavljate kako majhne ribe smo ... Od 250k folka dvomim, da se jih 10k redno (enkrat tedensko) udeleži kakšne online dirke... Jaz se trenutno samo dirk BMW prvenstva pa še to sem zadnje dve izpustil, tako da je AC en mesec počival... Koliko je takih, ki so kupili in samo probali ali pa takih, ki špilajo kariero offline... Mislim, da ima MarkoP kar prav, tudi zato se bodo širili na konzole, kjer je za developerje veliko več denarja... Citiraj Link to post
57X 962 Napisano July 14, 2015 Share Napisano July 14, 2015 Ne razumem kaj težite s to statistiko aktivnosti, online/offline users ipd. To res nima veze, dokler multiplayer v AC ne bo (če bo) dodelan do nivoja, kot si ga vsi želimo. Tud sam večino časa vozim offline.. iz različnih razlogov, seveda. Pa sem absolutno MP naravnan, s tem namenom sem tudi kupil volan, špil, komp nenazadnje. Ne sede mi proti glupemu AI vozit, hotlapanja pa se tud s časom naveličam. Zato tudi nisem toliko aktiven. In tako sem tudi zabeležen pod statistiko.. večioma offline in kr dost neaktiven. In dokler se pomankljivosti v MP ne odpravijo, bo tako tudi ostalo oz se bom začel ozirat po drugih možnostih. Na kratko, če bi MP bil tak kot si ga mi želimo, bi bila aktivnost mnogo večja in tudi razmerje offline/online bi bilo krepko drugačno, kot je trenutno. Ja, naj se širijo na konzole, ni problem. Ampak vseeno bodo verjetno moral odpravit pomankljivosti MP, tam verjetno tud kdo rad odvozi kakšno dirko s frendom.. Citiraj Link to post
B_U_R_I 3 290 Napisano July 14, 2015 Share Napisano July 14, 2015 Na Steamu si označen kot aktiven takoj, ko zaženeš Assetto Corsa. Nima veze ali furaš Multiplayer ali pa se samo sprehajaš po grafičnih nastavitvah ... In to je kar relevantna statistika! Citiraj Link to post
ArYeS 43 Napisano July 15, 2015 Share Napisano July 15, 2015 Vceraj je Steffano na streamu pokazala server side plugin system, kjer lahko omejis z kodo kdo lahko joina na server gleda na katerikoli podatek. Torej recimo lahko server pogleda ce imas na RSR cajt na tej kombinaciji manjsi kot X, ce je ta pogoj sprejet, potem te spusti na server. Prav tako sedaj bo server po vsaki dirki in med dirko oddal zapisnik o collisionih in nasplosno podatkih o rezultatih - v obliki JSON. Vse to skupaj omogoca dosti pametnejse serverje in to je meni dosti bolj pomembno od dirkanja po dezju. 1 Citiraj Link to post
Tomaž Eržen 1 083 Napisano July 15, 2015 Share Napisano July 15, 2015 (urejeno) Dokler ne bodo poštimane osnovne in za moje pojme dosti pomembnejše serverske zadeve, lahko omejimo joinanje na server tudi z geslom, trenutno ne vidim potrebe po kompliciranju Za mene recimo mora pameten server omogočati, da lahko odvoziš hitri krog, če greš čez štartno črto 2s pred iztekom časa ali pa da vsi dokončajo dirko brez parametra "race over time" in drugih paradoksov. Je o tem kaj povedal? Se popravljam... kar sem napisal zgoraj, bi moralo biti logično in samoumevno, ne pa "pametno" Uredil July 15, 2015 - Tomaž Citiraj Link to post
Domen Hrovatin 115 Napisano July 15, 2015 Share Napisano July 15, 2015 Post na FB-ju Assetto Corsa: Hello AC followers, while our betatesting team is checking the DEV build in order to deliver Assetto Corsa 1.2 as soon as possible, we are currently producing the laser scan of Brands Hatch, and taking thousands of photos in order to bring you the most thrilling driving experience you can get from this amazing track inside Assetto Corsa. 1 Citiraj Link to post
Rokovnjac 783 Napisano July 15, 2015 Share Napisano July 15, 2015 No, pod to se tudi sam podpišem. Leta 2015, bi lahko dodelali zadevo tako, da če odpelješ zadnji krog na Q še v časovni omejitvi, da ti ga dovoli odpeljati do konca. 2 Citiraj Link to post
ArYeS 43 Napisano July 15, 2015 Share Napisano July 15, 2015 (urejeno) @Tomaž, osebno se strinjam z tabo ko si v resnem communityju, ampak v teh multiplayer dirkah kjer lahk folk se ustavi sred proge in pol igra nima pojma kolk časa čakat za čas je mal težje izvedljivo. Torej zadnji odvozi čez črto 2s pred koncem, in se ustavi v prvi šikani in tam AFKja. 25 folka čaka. A je timer nastavljen na 2min? A je timer najhitrejši čas + 10s? Ali najpočasnejši + 10s? Kaj se zgodi na Nordschleife, ko je krog dolg lahk 10minut? Vsi dokončajo dirko? Enaka fora.. kolk je to da vsi dokončajo dirko ko imaš na serverjih lahko zelo ne-resen folk? Težko definirati lepo tole, zmeraj komu ne bo prav. Se pa strinjam da je debilno da igra čaka preveč časa, če so tudi že vsi šli čez črto. Glede quali, pač računaj da imaš časa za it čez črto pač kot je tvoj best lap prej. To se da tudi App naredit če je komu problem računat. Vsi coding sessioni so live in available na youtube, na official forumih pa folk napiše tudi "overview" kaj vse je bilo povedano, tako da to si lahko sami pogledate, jaz nisem še zadnjega. Pa tudi lahko vprašate kaj, pa načeloma tudi reče "tega ne bo" in se ne samo izogiba vprašanjem. Zame je server-side API stvar k reši lahko večino stvari, če je dost konfigurabilno. Mogoče se bo dalo podaljšat session time v server-apiju on the fly in bo se dalo implementirat to da ko greš čez črto imaš še en krog. Ampak bo to konfigurabilno od serverja do serverja po željah userjev in ne po nekem povprečju kar si casual folk želi in kaj si resne lige želijo.Osebno imam raje če mi dajo API v roke, kot da to omejijo in silijo svoje preference oz. silijo tvoje preference. Vsak ma svoje, zato je najboljš če lahk vsak svoje napiše. Uredil July 15, 2015 - ArYeS Citiraj Link to post
Tomaž Eržen 1 083 Napisano July 15, 2015 Share Napisano July 15, 2015 (urejeno) Tole postaja čisto običajen clash of opinions, ampak vseeno. Vse lepo in prav glede tega, kar pišeš. Ampak jaz bi rad vozil simulacijo realnih pravil in to, da odvoziš krog do konca po poteku časa, ima vsaka do zdaj narejena simulacija (isto z možnostjo, da vsi odvozijo dirko do konca in se dirka za vsakega konča s tistim krogom, ki ga zaključiš za zmagovalcem - tudi če zaostajaš dva kroga). Tu res ne vidim možnosti za nadaljnjo konstruktivno debato, ampak napako Kunosa. Tisti tvoj argument glede idiotov, ki ne znajo pritisnit escape, pač uredi admin in jih pošlje v bokse s komando. Aja čakaj, spet smo pri eni zadevi, ki je AC ne pozna in sem jo jaz kot samoumevno poznal odkar sem začel s simracingom. Moje mnenje je močno zaznamovano s postavljanjem serverja, torej čista praksa. Ti govoriš bolj iz teoretičnega stališča. Moti me tudi, da se izkušnja od leta 2008, ko sem začel z dirkanjem in postavljanjem serverjev samo slabša, Kunos je pa samo pika na i. Še vedno pa bomo verjetno uporabljali AC, ker je izkušnja dirkanja načeloma dobra. Če imaš čas, se pridruži naslednji teden na LFS demo eventu pa ti bom pokazal kaj zna igra iz leta 2008 s stališča postavljanja serverjev in zakaj jaz AC serverju dam oceno največ 2/10. Še en edit: s tem nisem hotel pokazati svojega prav, ampak samo opcijo, da pokažem kje in zakaj je nastalo moje mnenje. Saj imaš tudi ti prav za določen način uporabe, vse se da argumentirati. Uredil July 15, 2015 - Tomaž Citiraj Link to post
ArYeS 43 Napisano July 15, 2015 Share Napisano July 15, 2015 Se strinjam z tabo, tudi LFS sem videl in oni so daleč najboljši glede tega. Pa tudi za AC se oba strinjava mislim da ni dobro, ampak zgleda da bo vsaj malce boljše z 1.2.Res je da večino stvari gledam z developer stališča, ker tudi sem pač developer iger in v vsaki zadevi vidim ogromno "corner-casov", pa tudi ko jih omenim, želim le izpostaviti pogled Kunosa (spet po mojem mnenju) v takšnih zadevah, ker mislim da so kdaj spregledani. Spet rešitev, ki si jo ti imenil z posredovanjem admina ne gre z večino serverjev, ker admina pač ni na serverju.Upam pa da bodo čimveč stvari omogočili kmalu, tako da bodo lahko tako serverji za casual dirkanje (ne-administrirani) kot tudi serverju za lige tekli z manj zapleti, ker trenutno je tko narejeno da nobenemu ni vredu Citiraj Link to post
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.