Skoči na vsebino

Assetto Corsa


mAxL

Recommended Posts

  • Odgovori 7,1k
  • Created
  • Zadnji odgovor

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Okayama je zrihtana in je vam na voljo tukaj. Povejte svoje mnenje, da vidm kaj mi je uspelo narediti v 9 mesecih.

Lep pozdrav fantje. Imam nekaj novega za pokazat. Nova proga v izdelavi:  

Hehe...moral sem;  

Posted Images

No ja, poškodbeni sistem ne bo nikoli "vizualno do konca", ker Marco pravi, da to ni point, naj bo komu všeč ali pa tudi ne, glavno bo obnašanje avta, ne pa, a te bo nekdo od zadaj zbil. Govori seveda o "visible damage", na obnašanju avta se bo vse poznalo. Delajo pa na tem. Zanimivo je tudi o MP (druga polovica kaže je testni MP session), optimizaciji, uporabi Steama (skini), pa to, da ne bo nikoli MP ala iR. No, pa to, da boš lahko, ko se boš prijavil v MP in bo recimo dirka čez 10 minut, teh 10 minut naredil kakšen practice lap. No, pa o F1 pravi, da razen t125ke letos uradnega sigurno ne bo nič (razen morda kakšen mod). Zanimiv intervju.

Link to post

AndrejS hvala za prevod ;) Glede poškodbenega modela me sicer moti,da se ne bo videlo poškodb! Lahko bi zaposlili kakšnega,ki se na to spozna,da bi se ukvarjal z poškodbenim vizualnim modelom,ampak,če so se tako odločili.... ne vem sicer kaj je mislil z tem ko je dejal,da ni pomembno,če te bo kdo od zadaj zbil. Morda je mislil,da ni pomembno ali bo spojler odpadel ali kaj podobnega? Sicer se po teh izjavah malce bojim,da bo igra(simulacija) na koncu polovičarsko zaključena(brez vizualnega poškodbenega modela,na pol narejen multi,...). Upam,resnično upam,da ne,ker potencial ima velik. Zelo se veselim naslednjega updejta,ker Mclaren GT3 je pomojem prava zverina,ki se jo splača poizkusiti ;)

Link to post

Glede poškodbenega modela me sicer moti,da se ne bo videlo poškodb! Lahko bi zaposlili kakšnega,ki se na to spozna,da bi se ukvarjal z poškodbenim vizualnim modelom,ampak,če so se tako odločili.... ne vem sicer kaj je mislil z tem ko je dejal,da ni pomembno,če te bo kdo od zadaj zbil. Morda je mislil,da ni pomembno ali bo spojler odpadel ali kaj podobnega?

Ma, nekaj se je izmotaval na način, da tudi proizvajalci niso prav zadovoljni, ko vidijo avto razpast, sem pa tisto o "od zadaj zbil" dodal sam, sorry. Predvsem gre za to, da ne bo poškodbenega modela tipa BugBear, oz. vsaj ni trenutna prioriteta. No, pa itak prav zlo hitr "brez motornega pokrova in levega zadnjega kolesa" itak ne moreš it, zato ta moment nima najvišje prioritete.

Sicer se po teh izjavah malce bojim,da bo igra(simulacija) na koncu polovičarsko zaključena(brez vizualnega poškodbenega modela,na pol narejen multi,...). Upam,resnično upam,da ne,ker potencial ima velik. Zelo se veselim naslednjega updejta,ker Mclaren GT3 je pomojem prava zverina,ki se jo splača poizkusiti ;)

Kar se MP tiče, nč bat. Ga optimizirajo in bo, vsaj tako pravi, pasovna širina zelo racoinalno uporabljena (spet moja opazka). In to, da boš lahko imel v dirku svoj skin (Steam workshop funkcionalnost) tud neki šteje, a ni tko? Aja, AI in MP razvijata dve različni ekipi, ki seveda sodelujeta, a razvoj enega področja ne trpi na račun drugega. In se tudi sami zavedajo (iz nKPro), da MP mora bit dober, zato ga tudi ne dajo še ven, ampak z 0.9 ga bomo pa že imel. Pravi, da imajo trenutno stabilnih 10 ljudi, ki delajo na projektu, sigurno pa še nekaj zunanjih. A si predstavljate, kako bi iRacing zgledal, če bi bila ekipa tako "velika"? In koliko časa je rF2 (ki je primerljiv po velikosti tima) rabil, da je, kjer je zdaj, pa mu še kar nekaj manjka? Dejmo se zavedat, da imamo prerelease verzijo in uživat v tem, kar mamo. Čez 3 mesece bo AC bistveno boljši in "globlji", dajmo jim čas. In naj že enkrat dajo ven preorder za DLC !!!!! :shock:

Link to post

Sem še enkrat šel čez intervju in glede MPja :

- planirajo tudi nekaj v stilu trackdaya (postanki v boksih, ...)

- glede skinov je to še ideja, ki jo morajo še obvladat na nivoju steama (in ja, centralni server je/bo potreben)

- glede optimizacije lobbyev naj bi imeli neke vrste prijave, s katerimi razbremeniš server, ker le-ta hrani prijave in ni potrebno vsakič celotnega prijavnega sistema znova obdelovat (tega ne razumem prav dobro, sigurno kdo te online zadeve obvlada v nulo in bo vedel več)

- kar se iRacinga in njhovega mp modela tiče pa pravi, da je iR pač samo MP in so temu posvetili vse razvoj, poleg tega pa za to tudi mastno zaračunavajo. Oni pač ne bodo in zato bo, kar bo Ja, tuki ni bil ravno prepričljiv

Link to post

Glede poškodb važno da se da uničit podvozje, kolesa, motor in karoserijo. Pa npr. uničenje gum če prevečkrat povoziš kak oster robnik in podobno. Bugbear stila uničenja itak ni treba. Poškodbe so bilo odlično narejene v nKpro, mogoče celo preveč občutljivo. Tako da sem zih da bo v AC le izboljšava. :)

Link to post

Kar se tiče samih prijav na dirko: Rezerviral si boš lahko mesto v lobiju in si stem zagotovil mestu v dirki, ne da bi moral čakati pol ure ali več, dokler se server ne odpre. Bistvo rezervacije pa je, da bo server že pred dirko naložil vse potrebno in stem zmanjšal vse možne zaplete, ki nastanejo, ko join-aš.

Glede poškodb, je povedal, da za razvoj le teh, bi moral udeležiti še dodatne ljudi, tako bi se lahko vse skupaj še precej zavleklo, tako časovno, kot tudi stroškovno. Omenil je tudi, da ni omejitev poškodb vezano na proizvajalca avtomobilo, češ da si ne želijo videti nijhova vozila na stotih kosih, temveč je fora samo v tem, koliko se vsak programer spusti v te podrobnosti. Na koncu je bilo vprašanje, če bo AC deležna F1 bolida zadnje generacije. Zadnje generacije sigurno nebo (2014). Povedal je, da pri izdelavi F1 bolida je precej zapleteno, ker je v ozadju dosti licenčnih pogojev, kater v veliki večini ima eskluzivo Codemaster. Bodo pa izali Lotusov bolid type 125, client verzijo, kateri je malenkost znižana moč, vendar ima povsem enako, shematiko vzmetenja in samih pospeškov.

Bo pa tudi v kratkem prevod v ang ;)

Link to post

Tega Lotusa komaj čakam,da bo nekaj konkretnega,kajti tale Tattus mi je malce počasn,ampak za kakšno dirko pa bo ;) Sicer pa kar se poškodb tiče mi je všeč,če se pri nesreči vidi poškodovani del kako odleti ali pa je razmajan,kajti to še ti da večji občutek realnosti oz.simulacije. Pri nKpro je kar dobro narejeno in upam,da bo v AC še bolje.

Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Odgovori na to temo...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Povezava je bila samodejno vdelana.   Raje prikaži samo povezavo

×   Your previous content has been restored.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Temo prebirajo   0 uporabnikov

    Te strani si ne ogleduje noben registriran uporabnik

×
×
  • Ustvari novo...