Skoči na vsebino

Assetto Corsa


mAxL

Recommended Posts

Posnetek je sicer še iz 0.1 verzije kjer je avto tam nek 0.8s počasnejši.

Moj PB je 1:28.3. Zdaj vidim da je tudi v novi verziji, mislim da isti šofer kot na posnetku tudi vozil 1:27.5, kar je totalno nor čas.

Ta posnetek mi res ne deluje da bi bil za 27.5, sem imel jst bolj čist krog, pa je bil za dobre pol sekunde počasnejši krog. Malce čudn.

Izhod iz Lesmo 2 je obupen, pa iz Parabolice tut, jst mam na koncu ograje 215 on pa 212, se pravi obe ravnini imam skoz večjo hitrost, on pa tolk hitrejši. Res mi je sumljivo to, ampak čudeži se dogajajo, ne ;)

Link to post
  • Odgovori 7,1k
  • Created
  • Zadnji odgovor

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Okayama je zrihtana in je vam na voljo tukaj. Povejte svoje mnenje, da vidm kaj mi je uspelo narediti v 9 mesecih.

Lep pozdrav fantje. Imam nekaj novega za pokazat. Nova proga v izdelavi:  

Hehe...moral sem;  

Posted Images

Ne vem, res čudno ampak mislim da precej dobi na bremzanju, sploh Lesmo 1 je impresiven, glej kako leti čez :)

Važno je tud da pri šaltanju dol dost blipaš(dodaš gas). Ampak vseeno, sm naredu precej krogov s to kombinacijo pa ni šanse da grem pod 28.0....

Link to post

To je pač še vedno samo igra in kot taka se lahko zgodi da dobušča "manevre", ki bi se v realnem življenju zagotovo končali v pesku. Tudi samu Hutu je povedal, da je del tega da je tako hiter tudi to, da do potankosti pozna delovanje igre in izkorišča slabosti fizikalnega modela in tako tudi nastavi setup. Oziroma nekaj v tem smislu je bilo rečeno. Zato ti, ki so vedno med prvimi, zagotovo poznajo kakšen "trik", ki ga prakticirajo. In zelo dvomim, da so v realnosti vsi izvedljivi v smislu uspešnosti.

Link to post

Ta posnetek mi res ne deluje da bi bil za 27.5, sem imel jst bolj čist krog, pa je bil za dobre pol sekunde počasnejši krog. Malce čudn.

Izhod iz Lesmo 2 je obupen, pa iz Parabolice tut, jst mam na koncu ograje 215 on pa 212, se pravi obe ravnini imam skoz večjo hitrost, on pa tolk hitrejši. Res mi je sumljivo to, ampak čudeži se dogajajo, ne ;)

Bonča jeb*t ga pač nisi dovolj dober :D

Link to post

To je pač še vedno samo igra in kot taka se lahko zgodi da dobušča "manevre", ki bi se v realnem življenju zagotovo končali v pesku. Tudi samu Hutu je povedal, da je del tega da je tako hiter tudi to, da do potankosti pozna delovanje igre in izkorišča slabosti fizikalnega modela in tako tudi nastavi setup. Oziroma nekaj v tem smislu je bilo rečeno. Zato ti, ki so vedno med prvimi, zagotovo poznajo kakšen "trik", ki ga prakticirajo. In zelo dvomim, da so v realnosti vsi izvedljivi v smislu uspešnosti.

Se strinjam, mogoče se to najbolj da izkoriščat prav v Lotus49, sploh pri prestavljanju dol. Za pod 28.5 moraš res narest popoln krog. Vse kar je pod 28.0 je res izven zemeljsko. Sem dobil setup od Darrena Marsha ki ima 28.0 in je precej bolj trd in podkrmarjen kot moj, tako da se ga da bolj forsirat počez.

Je pa res da v AC je to izkoriščanje fizike res minimalno, sploh v F458 in Mclarnu top časi izgledajo zelo realistični.

Link to post

Ja, ta Lotus49 je res od hudiča, tudi meni ni jasno kje dobiti še skoraj 1 sekundo!

Za primerjavo naj navedem čase iz (spet) GPL-ja, tam je bil za časa mene rekord 1.26.2 in skoraj kadar se mi je zahotelo sem lahko odpelu 1.26.5 do 1.26.6. Teh časov sem imel pomoje na (dobesedno) stotine (vsake qual ali celo v kratki dirki). Moj rekord je bil "slabih" 1.26.44 če se ne motim.

Ampak desetinka ali dve počasneje se je "komot" dalo, če me razumete.

Ne pa tle, sem skoraj sekundo za top časom, kje je tle logika! Pa odpelješ na mrtvo hitro, pa glej ga zlomka, samo 1.28.5 (ne me jeb.. si spet rečem ;) ).

Ja je hudič to ja, ampak se ta Lotus z zelo oversteer-enim setupom da zelo hitro peljati, ampak prav tako zelo hitro si izven steze (posledica minimalne napakice). Res je občutljiv za znoret. Ampak meni to osebno ugaja in ziher ne bom odnehal, morem to beštjo naštudirati, da pade krog pod 1.28.

@kamikaze, s tvojo trditvijo se strinjam, ampak imamo vsi isti špil, tako da ima čisto vsak možnost naštudirati "te" luknje v programu, ne samo Huttu in druščina. Jaz bi prej temu rekel, da so razlike v Talentu, ne pa v luknjah. Kar njega krasi, je sposobnost odpeljati dirko od začetka do konca z enakim, ampak ubijalsko hitrim tempom. Tip skoraj ne dela napak - no saj jih vsi redko, če ti kdo odzadaj ne sili v rit, oz. te hoče prehiteti, Tip je enostavno hiter ampak na račun njegovih sposobnosti (samo fizične ne, ker ni tip dirkača v real lifu, no mogoče z veliko vaje celo to - potem bi pa bil res pravi cirkus).

Link to post

Sicer tudi izpita za avto ni imel(mogoče zdaj), ampak jebat ga, je pa brez dileme top alien vseh časov. Ima rekorde v katerikoli simulaciji in kot je rekel Mitja, je tudi noro konstanten.

No meni je uspelo dobit WR čas(trenunto), Imola FAbarth 1:41.7 [smoke]

PS - Sam se glede RL lahko pohvalim da sem imel na treningu Rotax Max gokarta v Krškem za 0.2s počasnejši čas od Davida Rotarja(ki je imel praktično novo vse, jaz pa materjal za 1500€ :) )

Link to post

No meni je uspelo dobit WR čas(trenunto), Imola FAbarth 1:41.7 [smoke]

PS - Sam se glede RL lahko pohvalim da sem imel na treningu Rotax Max gokarta v Krškem za 0.2s počasnejši čas od Davida Rotarja(ki je imel praktično novo vse, jaz pa materjal za 1500€ :) )

Čestitke, tako tudi Slovenci puščamo dober pečat v svetu!

Glede karta pa, pomoje bi mogel zaostati več, če bi bilo vse tako kot mora biti, vsaj če si ti bil bolj začetnik in sploh če je bila velika razlika v kartih. Neki mi tukaj ne štima (vem kako to gre, in če niso malenkosti doterane v nulo, so razlike lahko hitro večje od 0.5 sekunde ;) ).

Link to post

Čestitke, tako tudi Slovenci puščamo dober pečat v svetu!

Glede karta pa, pomoje bi mogel zaostati več, če bi bilo vse tako kot mora biti, vsaj če si ti bil bolj začetnik in sploh če je bila velika razlika v kartih. Neki mi tukaj ne štima (vem kako to gre, in če niso malenkosti doterane v nulo, so razlike lahko hitro večje od 0.5 sekunde ;) ).

Verjetno ne tako izpiljena mašina kot njegova in gume sem imel Vego plavo k sem jih prejšnji teden že načel ;) Je bil kar živčen tip :D

Krško pač nima podlage za karting ker je kot šajba tako da moras skos drset, napram progam v Italiji katerih je Rotar vajen. Ampak dobro, sem pa kr nekajkrat treniral prej v KK.

Sry za offtopic :)

A ni ta teden update, nekaj se je govorilo na Božič?

Link to post

Hajde, kdo pride v Imoli pod 1:41.000 z M3 GT2? :) Na ranku sem zgleda da prvi ki mu je to ratalo. Popoln krog bi bil v sredini 1:40

Nasvet: Slip effect FFB dajte na 100%, Curb in Road pa tam 60-90%, pa volan raje bolj trd kot ponavadi. Je veliko več filinga, pa obvezno sklopte damping v profilerju in igri.

Priporočam tudi da date za sklopko 20% deadzona, ker če se jo le malo med voznjo dotakneš jo že zazna, pri 1%.

PS - še setup:

http://speedy.sh/fXZ...MWGT2-JG-T3.ini

Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Odgovori na to temo...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Povezava je bila samodejno vdelana.   Raje prikaži samo povezavo

×   Your previous content has been restored.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Temo prebirajo   0 uporabnikov

    Te strani si ne ogleduje noben registriran uporabnik

×
×
  • Ustvari novo...