Skoči na vsebino

Assetto Corsa


mAxL

Recommended Posts

  • Lap count is now reported using 16bit unsigned integer to server plugins
  • Exposure settings are now persistent

Hehe. Kaj so prej imeli signed integer in je šlo v negativno (:shock:) ali je bil zgolj char in je bilo možno "zgolj" 256 krogov :)

Končno is zapomne vrednost exposure.

Uredil - MarkoP
Link to post
  • Odgovori 7,1k
  • Created
  • Zadnji odgovor

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Okayama je zrihtana in je vam na voljo tukaj. Povejte svoje mnenje, da vidm kaj mi je uspelo narediti v 9 mesecih.

Lep pozdrav fantje. Imam nekaj novega za pokazat. Nova proga v izdelavi:  

Hehe...moral sem;  

Posted Images

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Tale set uporabljam za Mclarna GT3. Na vstopu  "double gauche" me skoraj vedno zadnji del avta prehiti po desni:oops:. Kaj naj spremenim na setu oziroma načinu vožnje?

https://onedrive.live.com/redir?resid=E1DBD45EBF5A7526!24342&authkey=!ADuIepLO7OXJCuU&ithint=file%2cini

Uredil - mancSLO
Link to post

Bo en učenec najprej probal, pa bodo pol profesorji popravli. Da vidim, če sem se kej naučil :)

Torej, verjento misliš na kombinacijo "Pouhon". Jaz bi interveniral na diff coast, če je ti zadek zbeži v fazi vstopa v zavoj, ko nisi več na bremzi. Diff coast bi v tem primeru povečal. Če se to zgodi pri samem zaviranju, pred vstopom v zavoj, bi premaknil break bias bolj naprej, saj ti v tem primeru blokirajo zadje gume (malo verjetno v tej kombinaciji).

Če to ne pomaga bi dal vse nazaj kot je bilo in bi sel igral s trdoto vzmetenja zadaj. Nekako bi nastavil, da je vzemtenje mehkejše, saj je možno, da vzmetenje prehitro odda energijo in zadaj zgubiš grip.

Evo. Sem zagrizel. Zdaj pa naj tisti, k ise na to zares razumejo popravijo tebe in pol še mene. We grow, we learn ;)

Uredil - MarkoP
Link to post

Popravek: Differential Coat igra vlogo, ko nisi več na gasu (ne na bremzi, kot si napisal Marko).

Zakaj zadek zbeži, je lahko več razlogov. Nisem še pogledal setupa, ampak lahko spremeniš slednje, vprimeru, da se ti sprednji konec zdi v redu:

- povečaj krilce zadaj

- povečaj differential coast

-povečaj camber zadaj (večji naklon kolesa v negativo)

- znižaj bump zadaj

- zvišaj rebound zadaj

- zvišaj fast bump zadaj

 

--

ampak ta ovinek je eden bolj zahtevnih v Spaju. Če ti avto tukaj drži potem ti jo v vseh ostslih (levih) tudi.

 

Uredil - Mitja Bonča
Link to post

nisem še probal, ampak kar vidim po številkah bi se jst malo s toe-om poigral... spredaj si zmanjšaj toe (bolj proti nič) ali pa si ga zadaj povečaj (okol 0.15-0.2° bi moglo bit zadosti, če maš spredaj od (-0.00°) do (-0.07°)).

EDIT: Probaj najprej dat diff. coast na 65 al pa 75, in potem šele spreminjaj toe :)

Uredil - sarabwt
Link to post

Popravek: Differential Coat igra vlogo, ko nisi več na gasu (ne na bremzi, kot si napisal Marko).

To sem mislil, vendar slabo napisal. Sej, ko nisi več na bremzi tudi na gasu nisi. Pred apexom nimaš kej na gas hodit, a ne !?

EDIT1: Toe se kar bojim tikat. Misel na to, da guma ni v smeri vožnje me kar zgrozi. Po občutku bi rekel, da močno vpliva na hitrost in obrabo gume.

EDIT2: odlična debata !!

Uredil - MarkoP
Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Odgovori na to temo...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Povezava je bila samodejno vdelana.   Raje prikaži samo povezavo

×   Your previous content has been restored.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Temo prebirajo   0 uporabnikov

    Te strani si ne ogleduje noben registriran uporabnik

×
×
  • Ustvari novo...