markop 702 Napisano September 1, 2015 Share Napisano September 1, 2015 (urejeno) Lap count is now reported using 16bit unsigned integer to server pluginsExposure settings are now persistentHehe. Kaj so prej imeli signed integer in je šlo v negativno () ali je bil zgolj char in je bilo možno "zgolj" 256 krogov Končno is zapomne vrednost exposure. Uredil September 1, 2015 - MarkoP Citiraj Link to post
4matic 12 Napisano September 1, 2015 Share Napisano September 1, 2015 to je samo changelog najavljen ali vam je tudi že updatalo špil? jaz mam še vedno 1.2.5 in se lahko povežem na serverje (torej so tudi serverji 1.2.5. ne?). Citiraj Link to post
markop 702 Napisano September 1, 2015 Share Napisano September 1, 2015 To je samo najava pri kateri je Štefan rekel da je "with release date precedence over features". Citiraj Link to post
4matic 12 Napisano September 2, 2015 Share Napisano September 2, 2015 Dreampack#2 bo free ali plačljiv? Citiraj Link to post
sarabwt 130 Napisano September 2, 2015 Share Napisano September 2, 2015 plačljiv Citiraj Link to post
markop 702 Napisano September 11, 2015 Share Napisano September 11, 2015 Mogoče pa le presedlam iz IR na AC popolnoma 1 Citiraj Link to post
terga 402 Napisano September 11, 2015 Share Napisano September 11, 2015 UUUf, mam moško krizo Citiraj Link to post
AliBuggy 1 008 Napisano September 11, 2015 Share Napisano September 11, 2015 hehe...tega napimpanga hrosca je pa verjetno kar fun vozit ...to bo v DP2? Citiraj Link to post
markop 702 Napisano September 11, 2015 Share Napisano September 11, 2015 Ja, to naj bi bilo confirmed. Citiraj Link to post
boy36 465 Napisano September 21, 2015 Share Napisano September 21, 2015 ...nekaj napredka ,da se dela Sorica 0.7----Slike 7 Citiraj Link to post
mancSLO 1 945 Napisano September 22, 2015 Share Napisano September 22, 2015 (urejeno) Tale set uporabljam za Mclarna GT3. Na vstopu "double gauche" me skoraj vedno zadnji del avta prehiti po desni. Kaj naj spremenim na setu oziroma načinu vožnje?https://onedrive.live.com/redir?resid=E1DBD45EBF5A7526!24342&authkey=!ADuIepLO7OXJCuU&ithint=file%2cini Uredil September 22, 2015 - mancSLO 1 Citiraj Link to post
markop 702 Napisano September 22, 2015 Share Napisano September 22, 2015 (urejeno) Bo en učenec najprej probal, pa bodo pol profesorji popravli. Da vidim, če sem se kej naučil Torej, verjento misliš na kombinacijo "Pouhon". Jaz bi interveniral na diff coast, če je ti zadek zbeži v fazi vstopa v zavoj, ko nisi več na bremzi. Diff coast bi v tem primeru povečal. Če se to zgodi pri samem zaviranju, pred vstopom v zavoj, bi premaknil break bias bolj naprej, saj ti v tem primeru blokirajo zadje gume (malo verjetno v tej kombinaciji).Če to ne pomaga bi dal vse nazaj kot je bilo in bi sel igral s trdoto vzmetenja zadaj. Nekako bi nastavil, da je vzemtenje mehkejše, saj je možno, da vzmetenje prehitro odda energijo in zadaj zgubiš grip.Evo. Sem zagrizel. Zdaj pa naj tisti, k ise na to zares razumejo popravijo tebe in pol še mene. We grow, we learn Uredil September 22, 2015 - MarkoP 1 Citiraj Link to post
Mitja Bonča 583 Napisano September 22, 2015 Share Napisano September 22, 2015 (urejeno) Popravek: Differential Coat igra vlogo, ko nisi več na gasu (ne na bremzi, kot si napisal Marko).Zakaj zadek zbeži, je lahko več razlogov. Nisem še pogledal setupa, ampak lahko spremeniš slednje, vprimeru, da se ti sprednji konec zdi v redu:- povečaj krilce zadaj- povečaj differential coast-povečaj camber zadaj (večji naklon kolesa v negativo)- znižaj bump zadaj- zvišaj rebound zadaj- zvišaj fast bump zadaj --ampak ta ovinek je eden bolj zahtevnih v Spaju. Če ti avto tukaj drži potem ti jo v vseh ostslih (levih) tudi. Uredil September 22, 2015 - Mitja Bonča 2 Citiraj Link to post
sarabwt 130 Napisano September 22, 2015 Share Napisano September 22, 2015 (urejeno) nisem še probal, ampak kar vidim po številkah bi se jst malo s toe-om poigral... spredaj si zmanjšaj toe (bolj proti nič) ali pa si ga zadaj povečaj (okol 0.15-0.2° bi moglo bit zadosti, če maš spredaj od (-0.00°) do (-0.07°)).EDIT: Probaj najprej dat diff. coast na 65 al pa 75, in potem šele spreminjaj toe Uredil September 22, 2015 - sarabwt 2 Citiraj Link to post
markop 702 Napisano September 22, 2015 Share Napisano September 22, 2015 (urejeno) Popravek: Differential Coat igra vlogo, ko nisi več na gasu (ne na bremzi, kot si napisal Marko).To sem mislil, vendar slabo napisal. Sej, ko nisi več na bremzi tudi na gasu nisi. Pred apexom nimaš kej na gas hodit, a ne !?EDIT1: Toe se kar bojim tikat. Misel na to, da guma ni v smeri vožnje me kar zgrozi. Po občutku bi rekel, da močno vpliva na hitrost in obrabo gume.EDIT2: odlična debata !! Uredil September 22, 2015 - MarkoP Citiraj Link to post
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.