Skoči na vsebino

Assetto Corsa


mAxL

Recommended Posts

Za Q bi lahko tako nastavili kot je sedaj za Race Session. Nastavil bi čas kvalifikacij (npr. 30 min) in potem hkrati nastaviš še session_over_time na npr. 3 min. Tako bi imel časa še 3 min, da odvoziš zadnji krog, če si ga začel pred iztekom 30 min. Simpl k pasulj. Nobene komplikacije...

 

Tomaž je tudi že omenil kako bi bilo glede race sessiona - ko vodilni prečka ciljno črto, lahko ostali odpeljejo samo še tisti krog do konca - ne pa celo dolžino dirke. Spet bi tukaj nastavil session_over_time na 3 min in bi se tako rešil tistih idiotov, ki grejo AFK...

 

Jaz sicer že 2 leti nisem postavljal serverja za iRacing (za LFS še nikoli), ampak tam je bila milina. Vse si nastavil in vse je delovalo. Predvidevam, da je sedaj le še bolje ...

 

In pač to so te malenkosti, ko moramo userji iskat workarounde, da zrihtamo neko stvar, ki bi jo po vsej logiki moral zrihtat že KUNOS.

Link to post
  • Odgovori 7,1k
  • Created
  • Zadnji odgovor

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Okayama je zrihtana in je vam na voljo tukaj. Povejte svoje mnenje, da vidm kaj mi je uspelo narediti v 9 mesecih.

Lep pozdrav fantje. Imam nekaj novega za pokazat. Nova proga v izdelavi:  

Hehe...moral sem;  

Posted Images

Btw, LFS je iz 2002, ne 2008 (nevem točno, od kdaj je bilo postavljanje serverjev na voljo množicam, sam se z tem nisem ukvarjal). Jaz sem jo vozil že od vsega začetka in je res, da je že takrat bil MP boljši od AC - res ne razumem te Lahe, kako da tega ne morejo porihtati - žalostno ampak resnično (potem pa z temi kr nekimi forami "kao RSR" čas..., kot da je to rešitev). Če so že tako daleč, kako to, da sami nimajo ene uradne strani z vsemi časi (ne pa da se zanašajo na eno 3rd party stran, ki resnici na ljubo manjka dosti)? Res so polovičari.

Link to post

Pol pa ko dodas funkcijo rotating tracks (ki je tud se nimamo na zalost), pol mores definirat per-track session_over_time :) Ni ravno izgovor da tega nimamo, ker ni rotating tracks.

Malce vec infoja je prislo od danasnjega streama, reku je da z novimi server plugini bi mogoce se dalo celo na server naredit da lahko zacnes v 1. gear in driver swape. Ni pa prevec v to pogledal, da bi videl ce je 100% mogoce. Ce bo res tako mocen plugin system, pol mislim da bo vecina tezav resenih oz. resljivih. Ampak to je Kunos, tako da nikol ne vemo ce bo feature narejen kot je treba, ko ga dobimo.

Nek povzetek je na voljo tukaj, mogoce je kje kaka napakica sicer:

http://www.assettocorsa.net/forum/index.php?threads/stefano-lord-kunos-is-live-streaming-coding-sessions.24762/page-21#post-501301

Uredil - ArYeS
Link to post

Zdej, ko poteka BMW prvenstvo.. a bi vas lahko čim več napisalo lastne vidike, kaj moti pri AC v takem prvenstvu? Firbec me matra heh :)

Kot rečeno, mene res iritirajo štarti. Ne morem in ne morem verjet, da tega niso izdelali realno. Sem totalni analfabet na področju programiranja ali česarkoli povezanega z izdelavo iger, a se nikakor ne morem znebit občutka, da gre za obično šlamparijo. Trenutno edin izgovor, ki bi ga sprejel, bi recimo bil, da je zadeva tako kompleksna, da je enostavno potrebno dokončati določene ostale segmente igre, da se potem lahko v njo vključi tud npr. jump start in možnost izbire leteči/stoječi start, pa reverse/random grid, možnost dirkanja v dveh posameznih dirkah, kot ju vozimo mi v prvenstvu. Kakorkoli, s štartom se vse začne in to jim res zamerim, da uporabniku že na štartu morijo z nekimi cenenimi priredbami.

Netkoda je tud bljak, čeprav jaz na tem mestu nimam kaj dosti za jokat, dokler na svoji strani ne zagotovim spodobne povezave.

Za postavitev serverja, sem zasledil skozi debate po forumih, da stvar močno peša oz je nadležno vse skupaj. Mene se to sicer ne dotakne, bi si pa vseeno želel, da bi imeli tisti, ki se trudite za skupno dobro s postavljanjem serverja, čim manj komplikacij.

Link to post

Mene motijo stvari, ki so (vsaj meni kot laiku) v drugih špilih že dolgo poštimane in se potem zdijo samoumevne.

- štarti (kot si že sam omenil)

- odvožen krog v kvalifikacijah / dirki po poteku časa

- znanost postankov v boksih

- kompliciranje z GUID za skine na serverju

- nezmožnost spreminjanja nastavitev serverja brez reseta (in izgube povezave z vsemi dirkači)

- multiplayer problemi (model trkov, izredno slabo predvidevanje premikanja vozil pri slabem pingu / izgubi paketov)

- če hočeš dobit rezultate dirke, je potrebno uporabit nek .bat file in spletno stran, ki ustvarjen log file spremeni v nekaj, kar bi špil moral imeti že v osnovi (ta del je kar dobro poštiman in deluje, je pa "zunanja" rešitev)

- podatki v posnetkih; če na lastnem posnetku gledaš druge dirkače, ne vidiš nobenih podatkov o časih in krogih za referenco npr. pri iskanju incidentov

 

Verjetno bi se še kaj spomnil, ampak smo imeli piknik in se mi ne da preveč razmišljat. Kot sem napisal... rdeče vino in sem prodan :P

 

p.s. Mitja, vem da je LFS iz 2002, jaz sem ga začel špilat 2008 in ne vem kaj se je prej dogajalo. Kolikor pa vem, je glavni update prišel leta 2006 (S2), osnova je še vedno bolj ali manj ista.

Link to post

Če bi skopirali cel koncept MP iz GTR2, se ne bi noben pritoževal (hm, zmeri se nekdo pritožuje), razen čez kompleksnost bit boxov. Tam je tako, da več je možnosti v MP, več je nastavljanja pit boxov (strategij in vsega kar paše zraven)

Link to post

Danes je na DEV streamu nekaj podatkov bilo o 1.2. Bolje receno vecina changeloga je bila pokazana.

Vec dobite tukaj:

http://www.assettocorsa.net/forum/index.php?threads/just-another-off-the-rails-wishlist-thread.24762/page-26

 

Popravljena je zadeva z quali casom, ki ga lahko dokoncas se ko zmanjka casa.

AI naj bi znal bolje coastat skozi ovinek in sedaj prehiteva tudi pocasnejse avte (baje ni se vse perfektno, ampak na streamu je zgledalo precej zakon).

 

Nekaj vec novic je bilo o AuthPluginu in ServerPluginu. Sedaj je zelo easy narediti, da server poklice spletno stran in preveri ce je steam-id playerja dovoljen da joina server ali ne. Se pravi nc vec passwordov. Moznost kreacije safety ratinga.

 

Najbolj sokantno je pa to, da Zandvoort ni laser-scanan.

Link to post

To zadnje je marsikoga presenetilo,razjezilo,... Ne vem točno zakaj takšna odločitev,ampak morda se je zakompliciralo z licenco. Sicer pa glavno,da porihtajo multi (če se bo sploh kaj poznalo?!).

 

Osebno niti ne vidim tako velikega minusa, če ni laser scana. Če so se dovolj potrudili pri izdelavi bo vseeno ok. Res pa je da bo manjkala kakšna luknja in grbina tu pa tam verjetno.

 

Bolj me skrbi tisto, kar že vseskozi potiho sumim. Ni denarja. Že tisto z avti od zunanjih 3rd party modderjev mi ni bilo najbolj vseč.

Link to post

Ni denarja, plus igro ste že dobil povrnjeno za tistih 35€. IRacing pa računa konkretno samo morajo posledično konkretno dodelavat in upgradat. Tuki pa gre mal po zlu ker se odobrava 3rd party reči (za zondo je blo pa treba kose vagat?) In nemorjo več skenirat. Avtentična fizika plus skenirane avtentične proge je pa celotna fora AC. Mal dnara mal muske.

Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Odgovori na to temo...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Povezava je bila samodejno vdelana.   Raje prikaži samo povezavo

×   Your previous content has been restored.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Temo prebirajo   0 uporabnikov

    Te strani si ne ogleduje noben registriran uporabnik

×
×
  • Ustvari novo...