Skoči na vsebino

Assetto Corsa


mAxL

Recommended Posts

Ne vem, če bo držalo ...

 

Npr. notranja 95c, sredina 90c, zunanja 85c. Še nikoli nisem imel kontra, saj je notranja stran gume vedno največ časa "na tleh", zunanja pritisne samo v ovinkih. Pri F1 npr. je po ravnini dejansko "na tleh" le notranja stran, zunanja se pa hladi. Ja?

Link to post
  • Odgovori 7,1k
  • Created
  • Zadnji odgovor

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Okayama je zrihtana in je vam na voljo tukaj. Povejte svoje mnenje, da vidm kaj mi je uspelo narediti v 9 mesecih.

Lep pozdrav fantje. Imam nekaj novega za pokazat. Nova proga v izdelavi:  

Hehe...moral sem;  

Posted Images

Vso bistvo nastavljanja dirkalnika je v gumah, le te omogočajo stik s podlago. Kot že omenjeno, vozilo moraš nastaviti tako, da imaš optimalni oprijem. Da pa le tega dosežeš, je n faktorjev in n možnosti pri nastavitvah vozila. Najbolje je da se celotna površina gume giblje v istih temperaturah (ne vse 4 gume, ker temperature gume lahko zelo odstopajo), ampak govorim o eni sami gumi, bilo kateri, nima sedaj veze. Koliko je to sedaj v + ali - je odvisno od dirkališča in od vozila. Ekstren je formula, nasprotje je pa en simple avtek. Tako, da če vzamemo neko sredino, kar je recimo GT3 serija, se "recimo" razlike v temperaturah lahko gibljejo do cca 15 (soft) in 10 (medium in hard) stopinj. Ampak to sedaj ne pomeni, da je to sveto in se moraš tega držati. Ne setupa, ki bi ga naredil "iz prve", VEDNO je potrebno vsako spremembo na vozilu STESTIRATI, kajti le tako boš določil ali si zadevo izboljšal ali pa poslabšal.Kot rečeno, jaz osebno strmim k temu, da imam temperature v "do 5 stopinj" med zunanjo in notranjo stranjo gume (primer: Notranja 100, Srednja 98, Zunanja 96). Za kvalifikacije ti niti ne bom govoril, ker tam lahko greš do absulutnega ekstrema (ker pač rabiš gume za en krog ali dva, pač si lahko predstavljaš, +/-15 recimo).

Manjša kot je ta razlika med zunanjo in srednjo temperaturo boljši je dolgoročni oprijem, manj se guma obrablja (pravzaprav počasneje).

Kako doseči te željene temperature (osnove):

- najprej določiš srednjo (z pritiskom, se pravi z zrakom), nato greš na obe stranski

- stranske temperature določaš z (najbolj) camberjem (naklonom kolesa, če le tega gledaš od spredaj ali zadaj).

- vse ostalo, pa spreminjaš po potrebi.

 

Se pravi, če ti recimo avto preveč drsi zadaj, pomeni da imaš avto prekrmarjen (eng: oversteer). S tem se AVTOMATSKO veča temperatura gume (vse 3 pozicije, N, S in Z). Sedaj, če misliš, da so pritisk in camber OK, moreš poseči po drugih zadevah (če jih avto seveda ima na razpolago za spreminjati). Najprej so tukaj Toe-Out (negativni Tou-In), to je nagib kelesa le ta gledan iz vrha, nato AntiRollBar (togost obeh spredjnih/zadnjih koles - povezava med njima), nato sledi diferencial (Power in Coast, prvi je "zaklep" diferenciala pri pospeševanju, drugi je zaklep diferenciala pri zaviranju), nato imaš potem na razpolago še vzmetenje (vzmeti in pa blažilnike).

Formule imajo še krilca, ki pa nisto tako bistvena, ker vse temelji na zgoraj naštetem, lahko pa se nastavitve krilc zelo razlikujejo za eno dirkališče (extrem sta monza in monaco, kjer se pač ve kaj boš izbral). Glede zavornega razmerja pa je čisto osebna stvar, stvar "okusa".

Tako, v grobem imate kratka navodila in tako se lotite nastavitve vozila. 

Ponavljam pa: vsako spremembo je potrebno sprobati, pa vedno spreminjajte samo eno stvar (zakaj: ker če boste 2 ali več, potem ne veste katera je pripomogla na bolje ali slabše).

Link to post

Bonča ful dobro napisano vidim da se spoznaš (seveda si povedal samo delček gi ga veš )na forumu bi lahko imeli nekje napisana navodila kako nastaviti vozilo oziroma slovenski prevodi posameznih komponent toe, camber, derifencial... kako je med seboj povezano za kaj je ,kako nastaviti... To bi bilo res zakon ampak seveda je za to potreben čas ki je danes zelo dragocen. Jaz sem pripravljen donirat da se to spravi skupaj nekje sem enkrat zasledil neke slovenska navodila kjer je bilo res vse spisano od a do ž ampak tega nikjer več ne najdem.

Link to post

My only "issue" with the Early Access program is that it might kill in some way hype, fears, hopes and expectations. But, on the other side, the response of people, press, journalists, critique, during the overall program until its end has been so crazily great that I can live with it. Today we have released Assetto Corsa 1.0, yesterday I was on track, thousands of Kms far from here, already working for next contents. I couldn't be happier. And believe me, you haven't seen nothing, yet. We'll drive you crazy.

See you on December 31, 15.00 CET, on Assetto's Facebook page.


by:

 Marco Massarutto fb page
Link to post

prevedem lahko tudi jaz, ampak s tem kar je bonča napisal delaš avto stabilen (osnove, ki jih dobiš po celem internetu, če želite, vam jih lako danes prevedem :)). Druga plat zgodbe je pa naredit avto hiter, se pravi potršat vzmeti, trši arb, prave nastavitve krilc, itd. Arb 1 +/- ti lahko spremeni 0,5 sekunde na krog. Prav to je (kar jaz vem iz mojih izkušenj... lahko sem pa tudi lesen ;)) tisto pravo "zapravljanje" časa :)

Link to post

pingi so igra na srečo... lahko dirkaš tesno s človekom, ki ma ~300 pinga, lahko pa ti eden s ~100 pinga skače po celi progi... tudi z dosti ljudmi se da dirkat, samo moreš bit v kakem uradnem serverju (npr. GC so mel/majo dobre dirke), pol pa še malo sreče :) Za multiplayer mi je najbolš, če je samo trening server, ker samo poiščeš nekoga s tvojim ritmom in dirkaš :D

Link to post

Meni se pa po tem patchu zdi neverjetno boljši ffb na g25. Prej mi je včasih volan ful ropotal, zdaj mi pa na istem gainu dela bolj tekoče, ni več nadležnih zvokov, vse se mi zdi bolj natančno in čisto. Celo povečal sem gain za 10 in je zakon. 

Komaj čakam na RUF in 31ga na special novico. Verjetno dream dlc. 

Link to post

Samo za info o tem vodiču: to ni prevedeno, ampak je moje delo, da ne bo pomote, sem ga pa imel najprej napisanega v angleščini, tako da če najdete kje vedite, da je to moje lastno delo in znanje (ki je za vas zastonj), sem se pa nanašal na vodič , ki ga je napisal LmS (zato sem tudi napisal njega kot avtorja).

- Opis vseh delov setupa: https://mega.co.nz/#!iNBVkSrT!lIlpLctBk_tTGKwr9T-lWg2zipxMU07j3bsAG3x7ZF0

- Kako na hitro spremeniti setup: https://mega.co.nz/#!GMxhmJIZ!3eJJYa9mO6nV7PLKgMnnE08gC4bZmHjXvhAZ9ta2Ki4

 

 

pa dajte si to sedaj nekam shraniti, oz. admin naj da nekam na to stran, da bo vsem dostopno. Mogoče vodič še malce dodelam, ker vidim določene pomanjkljivosti (ampak nič bistvene, če boste to znali, greste lih tako 1.41 v Imoli z gt3 avti ;) ).

Link to post

slo-racing.com VINTAGE 

 

Server ima lotusa 49 in Donington 1.06 verzijo. Vabljeni :D Sploh če je kdo prostovoljc da sprobam BAN! :D

 

Če bo še server UP pridem kaj pogledati danes po kosilu ;) 

Kar pa se tiče verzije 1.0 je igra postala zares furabilna tudi za treninge z Ai,čeprav sem bil vedno mnenja,da to ne bo nikoli možno. Ai sedaj vozi lepo,tudi agresivno in čakajo tudi po več krogov,da dobijo priložnost za prehitevanje. Tudi njihovo zaviranje je sedaj dosti boljše in ne trzajo več kot listje v vetru. Všeč mi je foto mode v replay-u,kjer lahko takoj posnameš lepo fotko in ovekovečiš trenutek. FFB je sedaj fantastičen in volan ne trese več pri majhnih hitrostih,kar je bilo prej zelo moteče. Prav tako mi je všeč,da sedaj veš kaj se dogaja z kolesi,saj je povratna informacija super poštimana. Morda bo kdo še kaj našel,ker eni radi iščejo dlake v jajcu,ampak meni osebno je igra ful dobra. Kako je z online izkušnjo z tem novim popravkom še ne vem,bom pa danes poskusil postaviti server,da vidim kakšen je admin tool.

Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Odgovori na to temo...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Povezava je bila samodejno vdelana.   Raje prikaži samo povezavo

×   Your previous content has been restored.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Temo prebirajo   0 uporabnikov

    Te strani si ne ogleduje noben registriran uporabnik

×
×
  • Ustvari novo...