Mitja Bonča 583 Napisano December 19, 2014 Share Napisano December 19, 2014 Samo po startno ciljni? To nima smisla. Mogoče misliš na koncu ciljne.ko zaviraš ali ko pospešuješ na začetku, iz zadnjega desnega ovinka? Možnosti je veliko, ampak mi moreš bolj točno povedati kaj je narobe.Kaj pa vmes. Za začetek najprej znižaj diff. power in zvišaj diff. coast. Znižaj sprednji arb. Citiraj Link to post
Skyman 19 Napisano December 19, 2014 Share Napisano December 19, 2014 1.0 FInal verzija zunaj 1gb http://www.assettocorsa.net/assetto-corsa-1-0-is-out-now/ 2 Citiraj Link to post
T7ank 16 Napisano December 19, 2014 Share Napisano December 19, 2014 haha, točno v času ko sem vprašal, če je kaj novega =D Citiraj Link to post
JocoG23 416 Napisano December 19, 2014 Share Napisano December 19, 2014 Me zanima kak je novi FFB in tire model. Baje je F40 veliko lažji za vozit zdaj Citiraj Link to post
B_U_R_I 3 290 Napisano December 19, 2014 Share Napisano December 19, 2014 Added simple admin commands using the chat window. It is important to set the "ADMIN_PASSWORD" in the server_cfg.ini file, an empty ADMIN_PASSOWORD will disable admin commands. Ale-fakin-luja 5 Citiraj Link to post
Mitja Bonča 583 Napisano December 19, 2014 Share Napisano December 19, 2014 Zakon. To smo čakali! Citiraj Link to post
zamex23 1 242 Napisano December 19, 2014 Share Napisano December 19, 2014 Zvoki so izboljšani, ffb ti da več filing kaj se dogaja z avtom. Multiplayer je še vedno v beti in kot ponavadi imam probleme s port forwarding update: optimizacija super, vsaj za mene, višal sem tudi grafične nastavitve z robovi in sencami, pa imam na štartu s 24 ljudmi online boljše frejme kot prej. Tudi ko skače igra med 60-50 ne opaziš lamanja slike tako kot prej...super, treba sam testirat 40 krogov če začne škripat Citiraj Link to post
skopusnik 1 374 Napisano December 19, 2014 Share Napisano December 19, 2014 A je kaj novih avtov? Je kakšen AWD al jih treba za jajca obest? Citiraj Link to post
mancSLO 1 945 Napisano December 19, 2014 Share Napisano December 19, 2014 Samo po startno ciljni? To nima smisla. Mogoče misliš na koncu ciljne.ko zaviraš ali ko pospešuješ na začetku, iz zadnjega desnega ovinka? Možnosti je veliko, ampak mi moreš bolj točno povedati kaj je narobe.Kaj pa vmes. Za začetek najprej znižaj diff. power in zvišaj diff. coast. Znižaj sprednji arb. Ja. Mislim na koncu, ko zaviram v prvi desni ovinek ki gre po klancu dol. Matjaž. Za začetek bi potreboval kaj lažjega. OK. Gorivo, gume, prestavna razmerja, naklon sprednjega in zadnjega spojlerja ter brake bias. Ostalo je pre več kompleksno... Citiraj Link to post
B_U_R_I 3 290 Napisano December 19, 2014 Share Napisano December 19, 2014 (urejeno) To so v bistvu osnove. Goriva nastaviš toliko oz. malo več, kot ga rabiš, da dokončaš dirko oz. da prideš še v bokse in dotankaš, če je taka tvoja strategija. Tukaj ni kaj veliko za razlagat, ker se razlikuje od avta do avta in od proge do proge. Prestavna razmerja nastaviš tako, da je šesta brzina skoraj do blokade po najhitrejši ravnini (malo rezerve mora biti npr. zaradi zavetrja). Ostale brzine razporediš približno enakomerno. Potem pa vidiš, če moraš kje na sredini kakšnega ovinka prestavljati, tisto prestavo malo podaljšaš. Brake bias preveriš tako, da na polno zaviraš in potem v replayu pogledaš katera kolesa blokirajo prva. Če so to prednja, brake bias prestaviš malo nazaj ali obratno. Nato vajo ponavljaš dokler kolesa ne blokirajo ob približno istem času. Zakrilca prilagodiš glede na progo. Če ima proga veliko hitrih ovinkov, je fajn, da je malo več downforca. Če ima proga veliko ravnin in zelo počasnih ovinkov, downforce ne pride v upoštev, saj v počasnih ovinkih nima efekta, na ravnini pa zaradi zračnega upora zavira dirkalnik. Gume. No to je že bolj kompleksno, saj na temperaturo gum vpliva ogromno dejavnikov - Camber, Caster, Toe, ARB, pritisk, itd. Idealno bi bilo, da nastaviš tako, da so temperature gum sledeče ZR / S / NR = +5°C / 0°C / -5°C: ZR: Zunanji rob naj bi imel 5°C višjo temperaturo kot sredina gume S: Sredina gume je povprečje zunanjega in notranjega roba NR: Notranji rob gume naj bi imel cca. 5°C nižjo temperaturo kot sredina gume Gume. No to je že bolj kompleksno, saj na temperaturo gum vpliva ogromno dejavnikov - Camber, Caster, Toe, ARB, pritisk, itd. Idealno bi bilo, da nastaviš tako, da so temperature gum sledeče NR / S / ZR = +5°C / 0°C / -5°C: NR: Notranji rob naj bi imel 5°C višjo temperaturo kot sredina gume S: Sredina gume je povprečje zunanjega in notranjega roba ZR: Zunanji rob gume naj bi imel cca. 5°C nižjo temperaturo kot sredina gume Idealno bi seveda bilo, če bi imel enakomerno porazdeljeno temperaturo na celi površini gume, samo to žal ni možno. Za kaj več pa predlagam, da najdeš tisti vodič od Mitje. Uredil December 19, 2014 - Matjaž Murn 1 Citiraj Link to post
mancSLO 1 945 Napisano December 19, 2014 Share Napisano December 19, 2014 Hvala. Citiraj Link to post
daks 193 Napisano December 19, 2014 Share Napisano December 19, 2014 Matjaž pri temperaturi gum si se zatipkal - notranja stran +5c, zunanja -5c glede na sredino. Da ne bo Manc kakšne čudne nastavitve štimal 1 Citiraj Link to post
B_U_R_I 3 290 Napisano December 19, 2014 Share Napisano December 19, 2014 Ne vem, če bo držalo ... Citiraj Link to post
JocoG23 416 Napisano December 19, 2014 Share Napisano December 19, 2014 Nisem ravno navdušen nad popravkom ker tole ni za 1.0 verzijo... Citiraj Link to post
B_U_R_I 3 290 Napisano December 19, 2014 Share Napisano December 19, 2014 Tole bo še nekaj časa beta... Pa lahko stokrat napišejo, da je v1.0 ali pa v10.0 Citiraj Link to post
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.