Skoči na vsebino

Assetto Corsa


mAxL

Recommended Posts

Samo po startno ciljni? To nima smisla. Mogoče misliš na koncu ciljne.ko zaviraš ali ko pospešuješ na začetku, iz zadnjega desnega ovinka?

Možnosti je veliko, ampak mi moreš bolj točno povedati kaj je narobe.Kaj pa vmes.

Za začetek najprej znižaj diff. power in zvišaj diff. coast. Znižaj sprednji arb.

Link to post
  • Odgovori 7,1k
  • Created
  • Zadnji odgovor

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Okayama je zrihtana in je vam na voljo tukaj. Povejte svoje mnenje, da vidm kaj mi je uspelo narediti v 9 mesecih.

Lep pozdrav fantje. Imam nekaj novega za pokazat. Nova proga v izdelavi:  

Hehe...moral sem;  

Posted Images

Zvoki so izboljšani, ffb ti da več filing kaj se dogaja z avtom. Multiplayer je še vedno v beti in kot ponavadi imam probleme s port forwarding :D

 

update: optimizacija super, vsaj za mene, višal sem tudi grafične nastavitve z robovi in sencami, pa imam na štartu s 24 ljudmi online boljše frejme kot prej. Tudi ko skače igra med 60-50 ne opaziš lamanja slike tako kot prej...super, treba sam testirat 40 krogov če začne škripat

Link to post

Samo po startno ciljni? To nima smisla. Mogoče misliš na koncu ciljne.ko zaviraš ali ko pospešuješ na začetku, iz zadnjega desnega ovinka?

Možnosti je veliko, ampak mi moreš bolj točno povedati kaj je narobe.Kaj pa vmes.

Za začetek najprej znižaj diff. power in zvišaj diff. coast. Znižaj sprednji arb.

Ja. Mislim na koncu, ko zaviram v prvi desni ovinek ki gre po klancu dol.

 

Matjaž. Za začetek bi potreboval kaj lažjega. OK. Gorivo, gume, prestavna razmerja, naklon sprednjega in zadnjega spojlerja ter brake bias. Ostalo je pre več kompleksno...

Link to post

To so v bistvu osnove.

 

Goriva nastaviš toliko oz. malo več, kot ga rabiš, da dokončaš dirko oz. da prideš še v bokse in dotankaš, če je taka tvoja strategija. Tukaj ni kaj veliko za razlagat, ker se razlikuje od avta do avta in od proge do proge.

 

Prestavna razmerja nastaviš tako, da je šesta brzina skoraj do blokade po najhitrejši ravnini (malo rezerve mora biti npr. zaradi zavetrja). Ostale brzine razporediš približno enakomerno. Potem pa vidiš, če moraš kje na sredini kakšnega ovinka prestavljati, tisto prestavo malo podaljšaš.

 

Brake bias preveriš tako, da na polno zaviraš in potem v replayu pogledaš katera kolesa blokirajo prva. Če so to prednja, brake bias prestaviš malo nazaj ali obratno. Nato vajo ponavljaš dokler kolesa ne blokirajo ob približno istem času.

 

Zakrilca prilagodiš glede na progo. Če ima proga veliko hitrih ovinkov, je fajn, da je malo več downforca. Če ima proga veliko ravnin in zelo počasnih ovinkov, downforce ne pride v upoštev, saj v počasnih ovinkih nima efekta, na ravnini pa zaradi zračnega upora zavira dirkalnik.

 

Gume. No to je že bolj kompleksno, saj na temperaturo gum vpliva ogromno dejavnikov - Camber, Caster, Toe, ARB, pritisk, itd. Idealno bi bilo, da nastaviš tako, da so temperature gum sledeče ZR / S / NR = +5°C / 0°C / -5°C:

ZR: Zunanji rob naj bi imel 5°C višjo temperaturo kot sredina gume

S: Sredina gume je povprečje zunanjega in notranjega roba
NR: Notranji rob gume naj bi imel cca. 5°C nižjo temperaturo kot sredina gume

 

Gume. No to je že bolj kompleksno, saj na temperaturo gum vpliva ogromno dejavnikov - Camber, Caster, Toe, ARB, pritisk, itd. Idealno bi bilo, da nastaviš tako, da so temperature gum sledeče NR / S / ZR = +5°C / 0°C / -5°C:

NR: Notranji rob naj bi imel 5°C višjo temperaturo kot sredina gume

S: Sredina gume je povprečje zunanjega in notranjega roba
ZR: Zunanji rob gume naj bi imel cca. 5°C nižjo temperaturo kot sredina gume

 

Idealno bi seveda bilo, če bi imel enakomerno porazdeljeno temperaturo na celi površini gume, samo to žal ni možno.

 

Za kaj več pa predlagam, da najdeš tisti vodič od Mitje.

Uredil - Matjaž Murn
Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Odgovori na to temo...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Povezava je bila samodejno vdelana.   Raje prikaži samo povezavo

×   Your previous content has been restored.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Temo prebirajo   0 uporabnikov

    Te strani si ne ogleduje noben registriran uporabnik

×
×
  • Ustvari novo...