Skoči na vsebino

Assetto Corsa


mAxL

Recommended Posts

  • Odgovori 7,1k
  • Created
  • Zadnji odgovor

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Okayama je zrihtana in je vam na voljo tukaj. Povejte svoje mnenje, da vidm kaj mi je uspelo narediti v 9 mesecih.

Lep pozdrav fantje. Imam nekaj novega za pokazat. Nova proga v izdelavi:  

Hehe...moral sem;  

Posted Images

Men pri zvoku na dirki z AI nekaj poka. Pa skin katerikoli izberem imam na dirki default! :(

Če ti nekaj poka je to verjetno avspuh če pa imaš nerazumljiv zvok pa mal prešaltej iz 5.1 v4.1 ali manjše oz obratno...

Skine se ne da spreminjat pri eventih :)

Link to post

Meni se AI niti ne zdi tako slab (sploh pa za prvi poizkus v Early Acces igri). Proti Alien na Mugellu z E30 je kar fajn pelat. Z malo truda prideš na podium, prva dva pa furata pol sekunde na krog prehitro zame, da bi osvojil najvišje stopničke.

Za 3. mesto se je potrebno kar borit, AI lepo zapira, se ti lepo umika, ko greš preveč wide, rad napade po notranji ali pa se pelje vštric skozi ovinek in ne popusti. Moti me le to, da ko je enkrat za tabo, malo popusti in se hitro zgubi v daljavi...

Collision boxi še niso OK, vidi se, da manjka damage model. AI se preveč rad zaletava in te velikokrat pošlje offtrack, če nisi previden. Ampak, to se dogaja tudi na pravih dirkah, malo moraš pazit tudi na tistega za tabo in se mu malo umaknit, če naredi napako (prepozno zavira)...

Uredil - Matjaž Murn
Link to post

Ne vem kak majo to narjen..men zgleda da bol ko so AI-ji na koncu manjši procent težavnosti so..prva dva sta tut za mene pretežka na mugellu..4. ti ma malo slabši tempo ostali pa sploh niso iste lige.

Link to post

Sem spobal AC po kakšnem mesecu.

AI je pač bl švoh narjen, sam za to se niti ne sekiram, ker mi AI ne pomen prav veliko v SIM igri. Malo bolj me moti, da je sama reakcija ob dotiku tako "burna". To je bil problem že v netkar. Upam, da ne bojo še kakšnih zadev (damidge in multiplayer) skopiral iz netkar, ker se ne bo dobr končal.

Sem bil pa dokaj pozitivno presenečen, da je sam performance še vedno dober glede na to, da je sedaj na stezi 12 avtomobilov. Sem testiral v Monzi sam in z AI pa so se mi FPS iz cca 70 zmanjšali na cca 55-60, kar je še vedno zelo dobro v tej igri, brez da bi manjšal kakšne detajle. Je pa res da 12 še vedno ni 20+ :D

Ne vem ali se samo meni zdi, al so pa res mal FFB spreminjal? Sedaj imam veliko boljši občutek, tudi med samo vožnjo se mi zdi, da je feeling sedaj bolj podoben npr rFactor2.

Če potegnem črto.. Igra zaenkrat obeta, več pa nebi govoril dokler ne sprobam MultiPlayerja. Bom pa skrajno razočaran, če ne bojo dal v igro še noči, realroad funkcije, dežja in podobnih zadev, čeprav se mi zdi, da bomo te zadeve čakal še več let. Jih pa nekatere konkurenčne igre že imajo in sem se jih že tako navadil (razvadil), da brez njih ne bo šlo več...

Link to post

@Vodičar, to bi bilo res super ja, včeraj sem odpeljal(skor) 3 urno gtr2 dirko na Spa. Na začetku je bil čas 17:00 potem pa je sonce počasi zašlo, se prižgali reflektorji na progi. Hudo res, glede tega je GTR2 kralj.

Zadnjič sem vozil 1M BMW in FFB je res(še) boljši, kot da bi bila frekvenca hitrejša, še dost bolj natančno je vse skup tako da thumbs up.

Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Odgovori na to temo...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Povezava je bila samodejno vdelana.   Raje prikaži samo povezavo

×   Your previous content has been restored.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Temo prebirajo   0 uporabnikov

    Te strani si ne ogleduje noben registriran uporabnik

×
×
  • Ustvari novo...