Skoči na vsebino

Assetto Corsa


mAxL

Recommended Posts

  • Odgovori 7,1k
  • Created
  • Zadnji odgovor

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Okayama je zrihtana in je vam na voljo tukaj. Povejte svoje mnenje, da vidm kaj mi je uspelo narediti v 9 mesecih.

Lep pozdrav fantje. Imam nekaj novega za pokazat. Nova proga v izdelavi:  

Hehe...moral sem;  

Posted Images

Kot smo že povedali to gibanje je bolj fejk in nima nobene veze z resničnostjo. Samo pogledaš zgornja videa in je takoj jasno da sta to dva različna svetova, ki imata skupno samo to da se avto nagiba in vibrira. Ta slabo izvedena simulacija gibanja naredi več škode kot koristi, zato bi bilo bolje, da je sploh ne bi bilo, dokler ne bo kodirana tako da bo vsaj približno verodostojno vse skupaj. Niti najbolj mehki avtomobili ne dajo vozniku tak občutek gibanja kot je to prikazano v AC in veliko drugih dirkačinah.

Link to post

Točno to. Tega pa oči pred monitorjem ne delajo, ker se ti premika samo tista slika znotraj ekrana, okolica je pa stacionarna.

Če ima kdo dostop do kakšne GoPro kamere, naj si jo naveže na glavo in zašprinta 100 metrov - v tem času naj bo zelo pozoren kaj vidi s svojimi očmi - koliko se kaj okolica trese oz. koliko se mu zdi, da se njegova glava premika. Potem naj pa pogleda posnetek s kamere...

Uredil - Matjaž Murn
Link to post

Fantje, nehajte že enkrat s tem "zibanjem" vozil. Nobeden od vas, oziroma redko redko kateri je mogoče kdaj vozil dirkalni avto, oziroma bolje rečeno vozilo posebej prirejeno za vožnjo po dirkališčih.

To pomeni, da nimate predstave kako se takšna vozila držijo, oz. so prilepljena na tla.

Kar pa bi lahko vsi probali pa je, da se s svojim osebnim vozilom enkrat zapeljete po dirkališču, pa boste videli kako se bo vaša "gajba" zibala, bo hujše kot ladja.

Kaj hočem povedati?

Večina vozil v trenutni verziji AC NISO pravi dirkalniki in niso namenjena za vožnjo po dirkališčih. To pomeni, da se prav tako zibajo, pa naj bo to Ferrari ali BMW sli XBow (ta še najmanj, predvsem zaradt teže),...

Jaz si lastim Hondo Civic VTI, cca 180 konjev, pa "zelo" dobro vzmetenje, pa vam povem, da se ziba kot krava, ko ga začnem gonit po cesti, kaj bi šele bilo, če bi šel na dirkališče. Nevozno, resno.

Če bi radi šli pa še korak dalje, vam za keš damo pravi dirkalnik v obliki gokarta, šifter.

Upam, da ste dobili point.

Čene, pa pridite do mene, vas bomo osebno zapeljali z avtom pa boste videli, lahko vas potem zapeljemo še z dirkalnikom Yugo in Polo - vozila za rally, ampak moja Honda se skrije na celi črti.

Čistokrvni dirkalnik se DRŽI, vse ostalo se NE!

@Gregor, glede posnetkov, eno je vožnja v živo, kjer so tvoja jajca na prodaj, drugo pa je simulsator- upam da veš kaj mislim (poln gas pa to).

Link to post

In točno zaradi tega ker naši možgani in oči in telo to precej armortizirajo, mi skozi naše oči tega nikoli ne vidimo tako kot je prikazano na posnetku skozi kamero kot je prikazano v igrah. Kamera ob tresljajih in silah pogosto spreminja točko pogleda in vsak trenutek prikazuje 100 ostrino v vsem svojem vidnem polju. Naša ostrina vida je pa najboljša ravno na sredini in vse kar pade v oči iz strani ni tako pomembna informacoija za nas. Hec pa je zdaj ta, da mi gledamo ekran. Ekran pa ponavadi prikazuje precejšen del kokpita In ta precejšen del kokpita je zdaj stisnjen na pol metra. Torej tudi precejšen del del tega kar prikazuje ekran pade na naše oči, kjer imamo največjo ostrino. In tako zaznavamo tudi nefokusiran del vidnega polja veliko bolj, kot je to v resničnem življenju. In ker smo mi "pri miru", kokpit se pa ziba sem ter tja in to celotno gibanje pade v del očesa kjer je ostrina največja, dobimo zato zelo čuden občutek ki je vsekakor nenaraven za naša očesa in možgane.

Link to post

Tako je kimikaze. AC očitno poskuša simulirati premikanje glave, kar pa ni najbolje za nas. Saj sami vidite v rFactorju, ko se vse tako trese, da sploh vozno ni, če ne izključiš oz. omiliš HeadMovementa.

Pomaga že to, da izključil lock to horizon, definitivno pa se bo to v prihajajočih tednih še izboljšalo in sem prepričan, da se bo dalo bolj prilagodit osebnemu okusu.

Link to post

Če ima kdo občutek, da se mu igra nekak zatika, naj proba vklopit vertical sync. Meni je pri 120-130 fps delovalo, kot da se grafika malo zaganja, ko pa sem vklopil VS, pa so frami sicer padli na 60 fps (zaklenjenih), vendar je igra postala gladka in brez zatikanja. Grem probat še to s tem lock to horizon, da pri M3 ne bom mel občutka kot da vozim deset let starega passata! :D

PS: dosti boljši občutek z izklopom "lock to horizon"

Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Odgovori na to temo...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Povezava je bila samodejno vdelana.   Raje prikaži samo povezavo

×   Your previous content has been restored.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Temo prebirajo   0 uporabnikov

    Te strani si ne ogleduje noben registriran uporabnik

×
×
  • Ustvari novo...