Skoči na vsebino

Assetto Corsa


mAxL

Recommended Posts

Ja itak. Ni to bil moj point. Sem zgolj delil nekaj iz ozadja :), kar bi utegnilo biti zanimivo branje. SPloh, ker sem se spomnil na tisto moddano brutalko, ki ima 1000 Kunosivih konjev.

 

Uredil - MarkoP
Link to post
  • Odgovori 7,1k
  • Created
  • Zadnji odgovor

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Okayama je zrihtana in je vam na voljo tukaj. Povejte svoje mnenje, da vidm kaj mi je uspelo narediti v 9 mesecih.

Lep pozdrav fantje. Imam nekaj novega za pokazat. Nova proga v izdelavi:  

Hehe...moral sem;  

Posted Images

3 hours ago, MarkoP said:

Ja itak. Ni to bil moj point. Sem zgolj delil nekaj iz ozadja :), kar bi utegnilo biti zanimivo branje. SPloh, ker sem se spomnil na tisto moddano brutalko, ki ima 1000 Kunosivih konjev.

 

Delil si nekaj iz najbolj neverodostojne strani, k jo lahko dobiš o AC. Tip sliši kar hoče slišat in nič več.

tole je Aris napisal:

Regarding some other “copy&paste” reports. We copy paste where we have to copy paste. We don’t take shortcuts. In AC there are now, dreampacks and upgrade cars included, 93 cars. Each one of them has been created with as much love and accuracy as we can, data permitting. If on all of those cars you’ve found a couple of cases of “suspected copy&paste” maybe first you should ask if maybe that is the case in reality too, if we’ve been forced to wait from the manufacturer because “reasons” we cannot talk about (like homologation still in progress), or if finding some identical numbers on a 3D coordinate suspension system gives also the same suspension geometry, bump steer, kinematics, and behavior, or not. Hint, it does not.

Lol, zdej se je še na EmptyBoxa in VR spravu :D ja... tip je toksičen za popizdit...

Link to post

Kakor razumem je nek 3ji tip shekal parametre. Ni to iz njegove strani prislo. Sicer je pa odgovor Arisa pričakovan. Nisem pričakoval kakršnokoli priznanje, da se uporabljajo bližnjice pri razvoju in modeliranju.

Sem pa link dobil na IR forumu. Tam imajo močno sekcijo o AC. NE pljuva se po AC, temveč se (dokaj) kultivirano diskutira tudi o AC in jo predvsem hvali. IR to mirno dovoli. Link pa je prilepil en Italijan. No vse skupaj je štartalo iz FFB debate v istem kontekstu.

V letu 2016 napovedujejo nekje okoli 40+ avtov. To je skoraj 1 avto na teden.

Link to post

Isto kot ta ki to piše.15 člankov o AC na mesec, vsi se kopirajo, pa vsi zelo proti vsemu v AC. 
Če mata dva avta isto platformo, motor.., so valda eni parametri isti.
Kar ne dobijo od proizvajalca, se morjo zmisliit po filingu.
Sej ne rečem, Štefan je smešen tipček, neke nastavitve so čist fkd, pa itak kar piše je res...
Preveč se obremenjuješ s tem kar drugi jamrajo, probi avte pa boš vidu razliko. Probi ffb pa povej kaj se teb zdi nerealno.

Link to post
7 hours ago, MarkoP said:

Kakor razumem je nek 3ji tip shekal parametre. Ni to iz njegove strani prislo. Sicer je pa odgovor Arisa pričakovan. Nisem pričakoval kakršnokoli priznanje, da se uporabljajo bližnjice pri razvoju in modeliranju.

Sem pa link dobil na IR forumu. Tam imajo močno sekcijo o AC. NE pljuva se po AC, temveč se (dokaj) kultivirano diskutira tudi o AC in jo predvsem hvali. IR to mirno dovoli. Link pa je prilepil en Italijan. No vse skupaj je štartalo iz FFB debate v istem kontekstu.

V letu 2016 napovedujejo nekje okoli 40+ avtov. To je skoraj 1 avto na teden.

Aris je napisu, da kopirajo, kar morjo, ker al nimajo podatkov, al pa jim proizvajalec noče dat podatkov iz enega ali drugega razloga. Ta link je bil na AC forumu takoj po izidu članka in je bil enostavno ovržen... Sori, ma bolj zaupam developerju, kot pa nekomu, ki nima pojma glede kode in kako funkcionira (čeprav so določeni parametri prekopirani, to ne pomeni enakega avta).

Tudi za 2015 je blo napovedanih 50+ avtov, ma jih je pršlo "samo" 32. Če si zadajo en cilj, še ne pomeni, da ga bojo dosegli.

Pa preber si malo članke gor na tej strani... Sej sm ti povedu, tanou je glede OR in kar od nekje je dau nek random fact, da je reddit "raztrgal" nekega ful znanega youtuberja in pol nafliku screen 4ih najbolj negativnih komentarjev... tega enostavno ne delaš če maš kolkor ki pameti... Kar on piše je neko scanje v zobe vsem. Nikoli se ne potrudi dobit še druge plati zgodbe. Napiše ko se drama začne in ne počaka na uraden odgovor developerjev, al pa jih enostavno noče objavit...

Enostavno: dramo dela, kjer je ni :)

Link to post

Blaž, smo skoraj mi večjo dramo naredili kot oni :) Pač novica kot kopica drugih. Vsak pobere kar se mu zdi relevantno in zanj verodostojno. Ne pa tudi Arisu vsega verjet. Kot bi našemu politiku verjel, da si je vikend zgradil s prihranki od babice :) 

Link to post
1 hour ago, MarkoP said:

Blaž, smo skoraj mi večjo dramo naredili kot oni :) Pač novica kot kopica drugih. Vsak pobere kar se mu zdi relevantno in zanj verodostojno. Ne pa tudi Arisu vsega verjet. Kot bi našemu politiku verjel, da si je vikend zgradil s prihranki od babice :) 

Ok dej, dejmo ne verjet človeku, k je napisu engine za AC, ima več let izkušenj z modeliranjem avtov in mu je to služba

image.jpg?w=400&c=1

Link to post
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

The development of Assetto Corsa began in 2011. Since then, we have vastly improved our modelling techniques – today we have more resources (budget and manpower) and expertise, and the latest laser-scanning technology also allows us to obtain a better and wider scan, offering an opportunity to grab a higher number of objects surrounding the track. Moreover, during the development of Assetto Corsa, we have changed our approach to texturing and track modelling, creating more secondary details and trackside objects and also featuring 3D trees and camera-facing objects and crowds, something that resulted in nicer scenarios and better immersion. However, as a result there is now a visible gap in terms of graphics and details if you compare some of the first and the latest circuits created for Assetto Corsa.
Last year we made some tests with a new laser-scanning device, testing it at our HQ at Vallelunga race track, where we made our preliminary tests in early 2010 in preparation for the Ferrari Virtual Academy videogame. Since our aim is to offer our fans the best of our skills, know-how and quality, we are glad to tell you that we have started the process of optimizing and improving all our existing circuits, including Vallelunga, Nurburgring GP, Mugello, Magione, Imola, Silverstone, Monza, Spa Francorchamps, as well as the Nordschleife. The upgraded versions of these tracks will be available as a free update with build 1.5, currently in development.

Thank you very much for your great support!

12621945_1323632407663074_52368747104777

12657335_1323632404329741_53297931637289

12671936_1323632344329747_7344512222940411257960_1323632514329730_19383168578384

Evo za vse k nimate facebooka, da vidite da niso leni :P

Uredil - sarabwt
Link to post

Če so našli način kako kej izboljšat naj kar izboljšajo. Za to je zadolžen tisti, ki se ukvaraja z grafiko. Kaj pa drugi del teama ? Menda ni štefko one-man-band.

Robert je zgoraj omenil zvok. Mene še največ moti cviljenju gum, ki je enako, če bremzam pred ovinkom, če understeeram skozi ovinek in ko pospešujem. Isti zvok, isti pitch. Tu bi si želel, da naredijo korak naprej.

Je pa res. Grafika je del AC, ki ji trenutno ni kej preveč očitat in raje bi energijo usmerjali drugam.

Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Odgovori na to temo...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Povezava je bila samodejno vdelana.   Raje prikaži samo povezavo

×   Your previous content has been restored.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Temo prebirajo   0 uporabnikov

    Te strani si ne ogleduje noben registriran uporabnik

×
×
  • Ustvari novo...