McBajs 8 Napisano March 22, 2010 Share Napisano March 22, 2010 Meni osebno je bilo vse skupaj spet malo smešno: - 7 EUR za še ne halo in pol... Sicer je verjetno res da je to realnost slovenskega motošporta, žal. - Kakšne motoristične sekcije praktično ni bilo - Formula ok, Focus WRC (skoraj isto kot Fabia WRC pred časom) - Vožnja s seicentom te je stala 16 EUR za zgolj slabo minuto, vožnja s pokalnim Cliom (pa čeprav se je sedelo zgolj na sovoznikovem sedežu) pa 6 EUR za skoraj 5min, ob čemer vemo da Clio dosti več požre, zavore, gume in sploh vsi ostali deli ki se obrabljajo so tudi dražji. Kje je tu logika? Aja, sej res, to bo zaradi rokavic ki si jih dobil zraven pri seicentu No ja, moram reči da je bilo vseeno vsaj nekoliko boljše kot lani. Če drugega ne smo se dodobra nasmejali ob takozvanih "manekenkah" ki so bile v izboru za miss motošporta... Če bi vse ostale obiskovalke sejma šle na oder bi bilo dosti bolje Ampak, to je zgolj moje mnenje, mogoče sem prezahteven... 1 Citiraj Link to post
mm46 11 Napisano March 22, 2010 Share Napisano March 22, 2010 Bi mogu videt une "manekenke" vozit rally school Še vsak 5 letni otrok je bolš vozu, k ni niti čez volan vidu Citiraj Link to post
jaka95 11 Napisano March 22, 2010 Share Napisano March 22, 2010 Nekaj fotk: foto Jaka Fidel 1 Citiraj Link to post
gregor vodicar 476 Napisano March 23, 2010 Share Napisano March 23, 2010 Bi mogu videt une "manekenke" vozit rally school Še vsak 5 letni otrok je bolš vozu, k ni niti čez volan vidu Dejta za drug let raj kšne formulce zrihtat al pa kj podobnga, use samo rally ne Citiraj Link to post
gregor vodicar 476 Napisano March 23, 2010 Share Napisano March 23, 2010 http://www.youtube.com/watch?v=FgMGhwKFEsY Če pa to ni huda dirka a ne.. Tut mi bi lahko kdaj tole pelal Citiraj Link to post
Khorne 4 Napisano March 23, 2010 Share Napisano March 23, 2010 Nene tist Hill climb je pa preveč usekan. Sem bil lani na Impulci na eni dirki in je eden tip raztreščil DTM verzijo Audija. Mu je bilo tudi žal pomoje hehe. Sploh ne vem kaj ga je takrat zmotilo samo vem, da je zapeljal v prepad med drevesa. Od avta seveda ni kaj dosti uporabnih delov ostalo. Citiraj Link to post
Ale 472 Napisano March 24, 2010 Share Napisano March 24, 2010 Gregor, se strinjam, da so hudi ampak po mojem mnenju samo za gledat. Sem odpeljal eno dirko z V8 modom za rFactor...no, sej ti lahko že to, da sem odpeljal samo eno dirko pove več kot dovolj. To je samo moje mnenje...če pa že bo kkšna dirka se bom pa verjetno vseeno pojavil na štartu. Citiraj Link to post
PEK 2 291 Napisano March 24, 2010 Share Napisano March 24, 2010 V8 rfactor ownz. Citiraj Link to post
gregor vodicar 476 Napisano March 24, 2010 Share Napisano March 24, 2010 Ja sm probu učer mal pelat, pa je res bolj za gledat, kot za peljat So mi še zmer kakšni megani boljši kot tole. Če pa bi bla kakšna dirka bi biu tut jest najbrž na štartu. Citiraj Link to post
Ale 472 Napisano March 24, 2010 Share Napisano March 24, 2010 Ta bo pa težka. Ta štant, kjer smo vozil rally je bil od ene trgovine (vem katere sam ne vem, če lahko reklamo delam) katere eden od lastnikov vozi RBR prvenstvo. SloRacing nima veze s tem. Res pa je, da sta Mejaka bila tam, sam oba vozita tut RBR prvenstvo. Citiraj Link to post
PEK 2 291 Napisano March 24, 2010 Share Napisano March 24, 2010 megan je pa največ jajc!!! (mod in avto) 1 1 Citiraj Link to post
FBR18 112 Napisano March 24, 2010 Share Napisano March 24, 2010 megan je pa največ jajc!!! (mod in avto) ...pol nisi mel ne enga ne druzga 1 Citiraj Link to post
gregor vodicar 476 Napisano March 24, 2010 Share Napisano March 24, 2010 megan je pa največ jajc!!! (mod in avto) Citiraj Link to post
UrosL 8 Napisano April 4, 2010 Share Napisano April 4, 2010 Ingolstadt, 15. marec, 2010 - Audi se bo boril za zmago na letošnji 24-urni dirki v Le Mansu (12 - 13 junij) z najnovejšo evolucijo R15 TDI dizelsko gnanega dirkalnika. »S perspektive Audija je LMP1 boljša alternativa kot Formula 1, ker ta kategorija vsebuje razvojne tehnologije, ki so relevantne za produkcijska vozila,« razlaga vodja Audi Sport oddelka Dr. Wolfgang Ulrich. »V Le Mansu je učinkovitost bistvenega pomena - in dandanes, bolj kot kdajkoli, je le-ta ključni rezultat proizvodnje kot tudi eden izmed Audijevih adutov.« Potemtakem je bila učinkovitost poudarjena točka med R15 TDI evolucijskim projektom - predvsem v kompleksnem območju aerodinamike. »Najnovejša Le Mans pravila narekujejo zračne restriktorje z manjšim premerom in znižan tlak turbinskih polnilnikov pri dizelsko gnanih vozilih,« pravi Dr. Martin Mühlmeier, vodja tehnološke veje pri Audi Sport oddelku. »Zaradi zmanjšanja moči motorja, kot posledice novih pravil, smo skušali narediti aerodinamiko avtomobila še boljšo kot prej.« Poznejša sprememba v pravilniku, ki je bila naznanjena v Novembru, je delo inženirjev še bolj otežila in prisilila Audi, da popolnoma modificira prednjo sekcijo R15 TDI dirkalnika. Posledično ima sedaj dizelski športni dirkalnik, ki je interno označen kot "R15 plus", nov prepoznaven obraz z razdeljenim nosom. Celotna oblika dirkalnika je bila popravljena v imenu maksimalne učinkovitosti. Enako velja tudi za hladilni sistem in sistem posode za gorivo, ki sta bila modificirana. Tudi V10 TDI agregat je bil optimiziran za manjši zračni restriktor in zmanjšan tlak turbopuhala. »Naš cilj je bil, da bi izgubo moči zmanjšali na minimum, ne glede na limitacije uvedene z novimi pravili,« razlaga Ulrich Baretzky, vodja tehnologije motorjev pri Audi Sport oddelku. »To nam je uspelo s pomočjo nemalo natančnega dela.« 5.5 litrski agregat še vedno dostavlja nad 440 kW (590 hp) moči. »Po Le Mansu 2009 so naše specifikacije za R15 plus navajale 20 ključnih elementov,« pravi Dr. Martin Mühlmeier. »Učinkovitost in zanesljivost sta bili na vrhu seznama, a smo spremenili še recimo tudi svetilna telesa za nočno razsvetljavo dirkališča. Tej želji voznikov smo lahko ustregli s pomočjo novega koncepta prednjih luči.« Evolucijska verzija Audi R15 TDI dirkalnika je 3. marca končala svojo prvo vožnjo na Audijevi testni stezi v Neustadtu (Nemčija). Nato so vozilo poslali v ZDA na dvotedensko intenzivno testiranje. Pred samo dirko v Le Mansu (junija) bo Audi Sport Team Joest končal obsežen preizkusni program na različnih evropskih dirkališčih in testnih dirkah kot sta 8 ur Le Castelleta (Francija), 11. aprila in 1000 kilometrov Spa-Francorchampsa (Belgija), 9. maja. Samemu projektu se je pridružil tudi nov partner: logo priznanega izdelovalca ur TAG Heuer se bo pojavil na R15 TDI dirkalniku. Nekaj znamkine slave izvira iz filma »Le Mans«, kjer je igralec Steve McQueen nosil uro znamke TAG Heuer. Citiraj Link to post
mAxL 1 106 Napisano April 5, 2010 Share Napisano April 5, 2010 Junija se bo z dirko v Brnu pričela nova Alpe Adria Clio CUP sezona, katere organizatorji so slovenci. Gre za pokal, kjer vsi tekmujejo z istimi dirkalniki, tako da pride do izraza predvsem vožnja dirkača ter nastavitve dirkalnika. Sezona bo štela 12 dirk na šestih dirkališčih (Brno, Hungaroring, Slovakiaring, Pannoniaring, Salzburgring in SPA). Tudi v letošnji sezoni bo šlo za pestro udeležbo, saj bodo na štartu italjani, nemci, švicarji,... V kolikor si želite ogledati kakšno od dirk, priporočamo Brno, kjer bo karta brezplačna. 04.06.2010 - 06.06.2010 Race 1 and 2 [WSR Brno, CZ] 02.07.2010 - 04.07.2010 Race 3 and 4 [WSR Hungaroring, H] 31.07.2010 - 01.08.2010 Race 5 and 6 [slovakiaring, SK] 04.09.2010 - 05.09.2010 Race 7 and 8 [Pannoniaring, H] 24.09.2010 - 26.09.2010 Race 9 and 10 [FIA CEZ Salzburgring, A] 01.10.2010 - 03.10.2010 Race 11 and 12 [Race Festival SPA, B] Slike vir: Alpe Adria Clio CUP (fotograf: NeRo) Citiraj Link to post
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.