Skoči na vsebino

Ostalo


play

Recommended Posts

Ta vikend se bo na hrvaškem Grobniku odvijala dirka za Slovensko državno prvenstvo, dirka za Clio Pokal, CEZ dirka, in še hrvaški pokali (Fabia dizel in Polo).

Na listi prijavljenih so avtomobili: Audi TT DTM, Audi A4 ST, Honda Accord ST, Alfa 147 SP, Renault Megane Trophy, Saleen S7, Porsche 911 GT3 RSR, Seat Leon Supercopa, Renault Clio RS, K1 Attack, ....

Pomoje je vredno ogleda. No jst bom tko al tko dol [ok]

Link to post
  • Odgovori 1,4k
  • Created
  • Zadnji odgovor

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Dolgoletna želja se je končno izpolnila. 5 prjatlov s Hondami smo se zmenili za trip na Nordschleife. V treh dneh sem odvozil 7 krogov, potem pa so me nažalost ustavile ponucane ploščice. Ob prihodu s

WRC Monte Carlo 2016     Celotna galerija: http://www.mihafabijan.si/portfolio

Ta vikend, avti iz 90ih... lepooo   http://youtu.be/Aa-xwuWqH70

Posted Images

Ta vikend se bo na hrvaškem Grobniku odvijala dirka za Slovensko državno prvenstvo, dirka za Clio Pokal, CEZ dirka, in še hrvaški pokali (Fabia dizel in Polo).

Na listi prijavljenih so avtomobili: Audi TT DTM, Audi A4 ST, Honda Accord ST, Alfa 147 SP, Renault Megane Trophy, Saleen S7, Porsche 911 GT3 RSR, Seat Leon Supercopa, Renault Clio RS, K1 Attack, ....

Pomoje je vredno ogleda. No jst bom tko al tko dol [ok]

What the fuck is K1 Attack :?:

Link to post
  • 1 month later...

Jst sem tudi poleti v Il. Bistrci (ko je bla dirka), naredu par km z Mini Cooperjem S. Pa je res zlo huda mašinca. Morem pa rečt da za mojo višino 172 je kr uredi :mrgreen: Glede na to da ima lastnik čez 190 :wink:

Link to post
  • 1 month later...

Kaj kej menite o tem avtu, mislim da bo to moj nov drug avto..

http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?id=2377285

1.jpg

TEHNIČNI PODATKI

Motor: 5-valjni - 4-taktni - vrstni - dizelski z neposrednim vbrizgom - gibna prostornina 2387 cm3 - največja moč 129 kW (176 KM) pri 4000/min - največji navor 385 Nm pri 2000/min. Prenos moči: motor poganja prednji kolesi - 6-stopenjski ročni menjalnik - gume 215/45 ZR 17 W (Pirelli P7000). Mase: prazno vozilo 1435 kg - dovoljena skupna masa 1935 kg. Zmogljivosti (tovarna): največja hitrost 225 km/h - pospešek 0-100 km/h 8,6 s - poraba goriva (ECE) 8,9/5,5/6,7 l/100 km.

Turbina se zbudi pri približno 1700 vrtljajih ročične gredi v minuti, motor pa polno diha od 2000 do 4000 vrtljajev. Zavrti se sicer do 4500, morda še nekaj čez, in čeprav se rdeče polje prične (šele) pri številki 5000 na merilniku vrtljajev, je vsako priganjanje prek 3500 vrtljajev v minuti brez smisla. ž

Ti vrtljaji v zadnji, šesti prestavi pomenijo okrog 180 kilometrov na uro, in dokler se vozite s pol plina v območju med 2500 in 3500 vrtljaji, boste približno sodili v en odstotek najhitrejših na cesti. Se pravi, da jih bo 99 odstotkov počasnejših, vi pa že zelo zelo globoko v rdečem polju hitrostnih omejitev.

Šesta prestava in 3000 motornih vrtljajev pomeni potovalnih 160 kilometrov na uro, obenem pa tudi zmerno porabo goriva: potovalni računalnik obljublja 9,2 litra na 100 kilometrov in tudi naša skupna poraba je kljub priganjanju znašala le približno tri četrt litra več. Vozniki iz prvega odstavka tega zapisa pa bi lahko dosegli tudi za četrtino in več manjšo porabo plinskega olja. Glede na zmogljivosti in občutke v vožnji zelo ugodno.

vaše mnenje pa je?

Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Odgovori na to temo...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Povezava je bila samodejno vdelana.   Raje prikaži samo povezavo

×   Your previous content has been restored.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Temo prebirajo   0 uporabnikov

    Te strani si ne ogleduje noben registriran uporabnik

×
×
  • Ustvari novo...