JeZn 120 Napisano July 30, 2008 Share Napisano July 30, 2008 Delta je imela leta 2006 600cv in 1020 Nm navora, nato so jo lansko leto spravili na 720cv a se ni obneslo (kot je Mitja pravilno napisal, so tudi oni ugotovili da ti moč ne pomaga če imaš slabo podvozje) in so naredili downgrade na 600. Sedaj se bolj posvečajo podvozju. In v Bistrici so se uglavnem posvečali podvozju, zato jo je tudi vozil Danny Zardo. On jo je nastavljal za Fulvia Giulianita, ki je tudi njen lastnik. Citiraj Link to post
play 502 Napisano July 31, 2008 Avtor Share Napisano July 31, 2008 Hvala obema za dobre info: -recimo lanca ki ima cca od 400 do 600cv hp, a kdo ve, je blok original 2litrski, ali je kaj povečan, kaj se pa še menja poleg turbine, batov, ojnic in ostalega, še kdo ve kaj je recimo največji povdarek za te konje , pri Lančah ali je to turbina ali kej drugega, hvala fino!! Citiraj Link to post
JeZn 120 Napisano July 31, 2008 Share Napisano July 31, 2008 Blok more bit original, ostalo je pa čirule čarule :mrgreen: http://www.fluidocorse.com/deltagialla/deltagialla.html Citiraj Link to post
play 502 Napisano August 1, 2008 Avtor Share Napisano August 1, 2008 2.1 do 100kmh pa fak no, hvala za info hudi podatki, sosed mi LANCO EVO prodaja, pa me...., ne mika ker ni dnarja, sm drgač da bi mel en avto normaln, bi jo mel prec...ahh sanje, počasi pa bo kej.. Citiraj Link to post
Killer_B 87 Napisano August 2, 2008 Share Napisano August 2, 2008 Lep video. Vidt je kot da je lahko vsak ki ima 5 minut cajta prišel in dirkal. Škoda, da nimam več sovjga Renault 5. Bi ga mal sfriziral pr prišel probat. Zadnji definitivno ne bi bil....še v svoji klasi ne (glede na to da se je tist z leonom totalno raztreščil) Citiraj Link to post
play 502 Napisano August 3, 2008 Avtor Share Napisano August 3, 2008 ma jst pa neb reku da je tako lahko vozit, če filmček pogledamo, pa tm ko je desni ovink, ko se vrtijo in odletijo,tm je blo olje ,pa lepo se vidi je tudi Valanta mal odneslo, enako F3000 itd, jaz sm bil na šikani, pa se lepo vidi ,da eni res pridejo s spoštovanjem čez, eni na muč, eni pa čist odpaleno, kar bo pa bo, pa še morete se zavedat, da je le GHD ni izletnih con, če se mimo peljšeš cca 150kmh+ pa da bi mal zjebčkal, si v smrtni nevarnosti, tako da jaz rečem za vse en velik rešpekt, pa naj bo najpočasnejši ali pa nahijtrejši voznik! Za moje pojme je drugo pista, ker so izletne, se lahko mal preseravaš itd, tukaj pa res ne sme biti , niti ena mala napaka, ko pa je, se vidi kakšna škoda lahko doleti voznika, al pa še kej hujšega! Citiraj Link to post
play 502 Napisano August 3, 2008 Avtor Share Napisano August 3, 2008 na tem videu od lani 07, se lepo vidi, da je kr poštena brzina, pa je le alfa 145 pomoje cca 300hp, pa še zadno šikano si oglejte kako prleti mimo, ima kdo in dor film avta ki ima 500hp+ Citiraj Link to post
A. Golja 1 Napisano August 3, 2008 Share Napisano August 3, 2008 verjetno večina že vidla... Georg Plasa Illirska Bistrica 2003 - Inboard Cam!, BMW 320, 895kg, Judd V8, 3378ccm, 550hp at 10200rpm, max. 340km/h http://www.youtube.com/watch?v=OH765I6XCqs Citiraj Link to post
Mitja Bonča 583 Napisano August 4, 2008 Share Napisano August 4, 2008 To pa so hudi posnetki! Škoda, ker letos ni bilo Plase v Ilirski! Citiraj Link to post
play 502 Napisano August 4, 2008 Avtor Share Napisano August 4, 2008 verjetno večina že vidla... Georg Plasa Illirska Bistrica 2003 - Inboard Cam!, BMW 320, 895kg, Judd V8, 3378ccm, 550hp at 10200rpm, max. 340km/h http://www.youtube.com/watch?v=OH765I6XCqs brutalno, sm ko gledam kako Lanco 600hp+ s emi zdi,da je še dost bolj brutalno,težje voziti, voznik je non stop na meji, recimo tale filmčk: kuk ma model dela in dela, da obvlada te konje, res svaka čast, morš bit strgan v amen! Citiraj Link to post
logistika 0 Napisano August 4, 2008 Share Napisano August 4, 2008 Plasa je v Ilirski B. bil, vendar v "civilu". Vozi druga prvenstva, tako da je bil le pri Gabatu kot "tehnična pomoč" Citiraj Link to post
JeZn 120 Napisano August 5, 2008 Share Napisano August 5, 2008 Dirka za evropsko prvenstvo v Il. Bistrici je štela tudi za pokal ClioCUP. Dirka je postregla z razburljivim razpletom, saj je Luka Bravec, vodilni po prvi vožnji, končal šele na tretjem mestu; samo 1 stotinko za drugouvrščenim Deklevo. Zopet je zmagal specialist pokalnih tekmovanj, hrvat Dan Lipoščak. Da je to pravo tekmovanje nam pove že rezultat da so bili prvi trije v 37 stotinkah Rezultati - GHD Ferrari Il. Bistrica: 1. Lipoščak (cro) 2. Dekleva (slo) 3. Bravec (slo) - lukinjo 4. Baran (cro) 5. Fabijan (slo) Kdo je ta maneken :mrgreen: ? Skor tko kot v ClioCUP modu... Citiraj Link to post
play 502 Napisano August 5, 2008 Avtor Share Napisano August 5, 2008 Lepe fotke! sm so ga pa res zelo lepo peljali, dobesedno vsi! Citiraj Link to post
A. Golja 1 Napisano August 10, 2008 Share Napisano August 10, 2008 a ni uštimal še bmwja še močnejšga, sam mu neki j... nism 100% EDIT: še moje slike: Citiraj Link to post
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.