Skoči na vsebino

Splošna debata - iRacing


mAxL

Recommended Posts

  • Odgovori 5,2k
  • Created
  • Zadnji odgovor

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Danes odpeljal prvo GrandAM dirko z mixed class. Moram rečt, da sem si naredu celo paniko - preden joinaš session piše, da je 50 min. Potem grem not, nalijem cca 15 litrov več bencina kokr se mi je zd

Pogled znotraj novega bolida

Post of the year

Posted Images

Nima veze kakšen imaš iR. Za samo dirko je važno samo kdo iz team-a prijavi moštvo na dirko. Naprimer če bi na Daytoni prijavil moštvo jaz bi padli v zgornjo polovico splitov, ker nas je Marjan smo v spodnjo. 

Če spraskamo 2 team-a za dirko nas bosta pač prijavila tista dva voznika iz team-a, ki imata zelo blizu iR pa bomo skupaj na enem serverju .Razen če tega ne popravijo do takrat ker se folk full buni. :D

Baje so eni naredil kontra kot mi ... prijavil jih je voznik, ki je imel 7k iR , potem pa so iz moštva vozili samo vozniki, ki so imeli pol manjši iR ... 

Sem pa prepričan da si hitrejši od tistega kar ti iR kaže :)

 

Link to post
  • 2 weeks later...

Ne razumem. Danes odpeljem dirko v IMSA. Kvalificiram se na 9. mesto. Dirko končam na 8. mestu in ker se mi je en voznik malce zaletel v zadek sem bil na koncu dirke deleže odbitek 1 SR. Torej, čeprav nisem nič kriv, nikoli zapeljal z cestišča ali kakor koli drugače oviral dirke in dirko končal na boljšem mestu, kot pa začel sem bil na koncu še oškodovan. Bravo iRacing logika.

Link to post

Jaz ne razumem kaj te preseneča. Ista logika je že od 2009. Če dobiš x, nima veze kdo je kriv. Lahko malo zapelješ na travo - se nisi nikogar dotaknil - pa ti bo ravno tako šel SR dol. 

Mogoče pa tisti z najboljšim SR znajo predvideti, da jih bo nekdo nasadil od zadaj in se jim znajo umaknit?

Link to post

Ni najboljši sistem podeljevanja kazni, je pa boljš kot nič. Tako je u bistvu vsem v interesu se izogibat incidentom. Pa dvomim da si za en dotik dobil -1 SR, mogoče 0.1 ?

Link to post

iRating se računa glede na SOF tistga sessiona v katerem voziš. Če so vsi, ki imajo slabši iRating, pred tabo - potem ne boš dobil pik. Lahko iz 15 napreduješ na 10. mesto pa bo minus. Če pa je povprečje veliko višje od tvojega pa lahko iz 10. padeš na 15. pa boš še vedno dobil pike.

Vse je relativno od povprečnega iRatinga v sessinou. Splača se tist racing regulations kdaj prebrat ...

Link to post

@silicijeva dolina: prilepi link na session.

Sem sam posikal:

V 16. in 24-krogu si imel car contact. Skupaj 6x incident točk. Zgleda, da si enkrat fanj počil 4x, drugič pa malo manj 2x. Iz tle odbitek SR. 

Na gridu si bil po tvojem IR 9. avto po jakosti in to je tvoja pričakovana uvrstitev. Na koncu si bil 8., vendar te je prehitel avto z 1335 IR, ki je dobil +24IR, Za tabo je bil avto z IR okoli 1000 in je dobil +2IR. Ti si bil glih tam vmes in ti je odbilo -1 IR. Z eno pozicijo gor bi pridobil z eno pozicijo dol pa bi kar izgubil po moje. 

To je to. Be fast or go home je v IR :) Pa ne se sekirat. IR skozi fluktuira. Meni zleze nekaj nad 3000 pa sped padem dol na 2800. To je moja dejanska limita v P911 zgleda.

Quote

IR is the numerical proof everyone rises up to his level of incompetence.

http://members.iracing.com/membersite/member/EventResult.do?&subsessionid=22132397&custid=216653

 

Uredil - markop
Link to post

A samo jaz to tako razumem da so prav naredili sedaj audi, vse ostale avte pa samo prilagodili na njega ?

 

Citat


CHANGE LOG: 

Simulation 

- Fixed a bug that could very rarely cause the Simulation to crash, while loading data at the beginning of a session. 


Race Servers 

- Optimized several operations within the race server code. Some of the optimizations reduce the CPU load on the race servers throughout the session. Some of the optimizations have their greatest impact at the start of the event (when people are first connecting), and during session transitions (For example: when a Qualify Session transitions to the Race Session). While the troubles with the recent 24 Hours of Daytona event were not due to the race servers being overloaded, there have been other events where some splits have experienced issues (lots of Skew and cars blinking) at the start of the event. That Skew and blinking was caused by excessive CPU usage within the race servers from handling so many new connections in such a short period of time. 


GT3 Cars 

- This Patch includes some preliminary 2018 Season 2 GT3 balance updates. 
- - There is bound to be some additional adjustments prior to the start of the next GT3 seasons, but this is a new starting space in advance of the 2018 Season 1. 

- All GT3 cars have had their baseline setups adjusted. 


CARS: 

Audi R8 LMS GT3 

- Physics re-tool using additional, extensive, and extremely detailed information. Used to re-set the performance baseline for the GT3 class of cars. 

- Reduced the brightness intensity of the digital display background. 


BMW Z4 GT3 

- Updates to engine torque, aero performance, drivetrain, and fuel consumption to re-balance against the Audi R8 LMS GT3. 


Ferrari 488 GT3 

- Updates to masses and inertias, aero performance, drivetrain, and fuel consumption to re-balance against the Audi R8 LMS GT3. 


Ford GT GT3 

- Updates to allowable ride heights, aero performance, drivetrain, and fuel consumption to re-balance against the Audi R8 LMS GT3. 


McLaren MP4-12C GT3 

- Updates to engine torque, aero performance, and drivetrain to re-balance against the Audi R8 LMS GT3. 


Mercedes-AMG GT3 

- Updates to masses and inertias, aero performance, drivetrain, and fuel consumption to re-balance against the Audi R8 LMS GT3. 

- Fixed an issue with crackles in external engine sounds for this vehicle. 

 

 

Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Odgovori na to temo...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Povezava je bila samodejno vdelana.   Raje prikaži samo povezavo

×   Your previous content has been restored.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Temo prebirajo   0 uporabnikov

    Te strani si ne ogleduje noben registriran uporabnik

×
×
  • Ustvari novo...