Skoči na vsebino

Splošna debata - iRacing


mAxL

Recommended Posts

  • Odgovori 5,2k
  • Created
  • Zadnji odgovor

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Danes odpeljal prvo GrandAM dirko z mixed class. Moram rečt, da sem si naredu celo paniko - preden joinaš session piše, da je 50 min. Potem grem not, nalijem cca 15 litrov več bencina kokr se mi je zd

Pogled znotraj novega bolida

Post of the year

Posted Images

http://members.iracing.com/membersite/member/EventResult.do?&subsessionid=19173845&custid=216653

Dokaj dobra dirka ampak sem se zafrknil v taktiki (dolil premalo goriva) in iz 3.mesta padel na 5. 

PS: Zanima me zakaj oz kako to,da sem dobil samo +1 iR ko pa sem zaključil dirko na boljšem mestu kot pa sem se kvalificiral? 

Link to post

Aha torej za to. Hvala za pojasnilo. Grem še kar eno in upam,da bo kaj bolje. Cel teden treniram na vročem asfaltu potem pa me da na dirki temperaturo asfalta 25°C. Sem se kar malce lovil in v postanku dvignil tlak v pnevmatikah,da je bil dirkalnik kolikor toliko vozen. Potem pa še premalo goriva in je to to. 

Link to post
1 minute ago, mancSLO said:

Za kaj je stanje gum do prvega postanka vedno 100%, ne glede na št.odpeljanih krogov? Po prvem postanku pa precenti gredo dol...

Zato ker stanje gum mozje v boksu lahko preverijo sele, ko prides v bokse. Ni hec resno mislim.

Link to post

Evo sedaj odpeljal še eno dirko. Kvalificiral sem se na 3.mesto. Dirko sem začel super,saj sem takoj prišel na drugo mesto. Sledilo je veliko prehitevanj, ki so bili zares na nivoju oz fer. Naštudiram super taktiko in pridem po drugih postankih na 3.mesto. Nekje 8 minut pred koncem pa šok. Voznika Porsche-ja pred menoj je zavrtelo in bedak namesto, da bi se ustavil je še nekaj manevriral sredi ceste in seveda se mu nisem mogel izogniti. Na polno v njega. Na to pa mi je še preko chat-a pisal nespametne besede oz kletvice. Mislim svašta. Nasmihale so se mi stopničke potem pa hladen tuš.

No sedaj sem pa še replay pozabil shraniti....... 

Uredil - silicijeva dolina
Link to post
Pred 1 uro , mancSLO je napisal:

Hmm, bi držalo, če po prvem postanku nebi % padal s številom odpeljanih krogov in še česa morda?

To se najlepše vidi, ko voziš več kot 1h skupaj. Potem ti po postankih lepo kaže koliko so bile temperature in kolikšna obraba.

Link to post

Po kakšnih dveh mesecih sem spet zagnal Iracing simulator.
V tem času sem vozil samo AC zato ne vem ali je vmes prišel kakšen update ampak FFB je porazen.

V AC se preko volana točno čuti, kdaj je avto na limitu oprijema (ffb postaja progresivno težji) oz. kdaj spusti (lahek volan).
V iracingu se mi pa zdi, da so sile čez celotno območje enake in ko pride do under/oversteera pa zadeva le minimalno popusti.
Tako se delno zanašam na sliko na zaslonu, da ugotovim kdaj je avto zdrsnil, kar pa je že prepozno za uspešno krmiljenje avtomobila.

Zgoraj opisano ni posledica FFB clippinga saj spremljam tisti F bar in le redko postane rumen. 

Ima kdo kakšen tip kako spremeniti FFB nastavitve, da bi se FFB obnašal saj približno tako kot se v AC?

Link to post

Lahko objaviš tvoje FFB nastavitve iz IR ? Kaj imaš vklopljenega na fanatecu od specifičnih nastavitev za fanatec ? Obstaja sicer forum, kjer se ukvarjajo z nastavitvami, če se ti da brat.

Kateri avto si vozil ? Če ima močan power stering je lahko to že kar vzrok.

Ja, v osnovi pa imata (precej) različne FFBje. V IR ni tako izrazit, je bolj subtilen in saj veš, ko nekaj časa voziš enega se navadiš in pol sprememba povzroča težve.

Nikoli nisem tako na limitu vozil avto s slick gumami, da bi pa vedel kaj je prav. Si pa izpostavil zanimivo vprašanje. Ali naj FFB popusti pri oversteru ? Takrat prednje gume imjo grip, zadnje so ga izgubile. Po neki logiki tega naj ne bi čutil na volanu preveč. Boh...

Ne vem, jaz imam g27 in 911 lovim skozi ovinke kar dobro. Zadnji ovinek na brands indy je recimo dober test. Skozi na limitu oversteera tako kot v vhodu (bremzanje v ovinku), kot na izhodi iz ovinka. Ne vem pa, če se mogoče podzavestno zanašam na vizualizacijo. Pa racimo poglej tole na koncu. Če tega ne bi čutil nekako bi avto izgubil.

Tu je pa še mojster vseh mojstrov z G27:

 

Uredil - markop
Link to post

Same nastavitve na volanu so take kot pri večini CSW v2 uporabnikov, tako da mislim da je bolj problem v SW nastavitvah v igri.

Mogoče veš kako se obese tisti linear mode v praksi?
Kakor sem bral naj bi se v nelinearnem načinu povečala moč bumpov in ostalih zadev?

Našel sem še nekaj nastavitev, ki jih je potrebno spremeniti v sami app.ini datoteki, tako da se bom še malce tam poigral.
Kombinacija, ki sem jo vozil pa je Holden V8 @ Bathurst

Sam v AC vozim z opcijo enhanced understeer.
Zadeva je res super saj takoj ko avto izgubi grip volan pade v "luknjo".

Glede občutka na volanu pri oversteeru pa se mi zdi pravilno, da se zmanjša sila saj zadaj avto izgubi oprijem.

 

Uredil - alkoro
Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Odgovori na to temo...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Povezava je bila samodejno vdelana.   Raje prikaži samo povezavo

×   Your previous content has been restored.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Temo prebirajo   0 uporabnikov

    Te strani si ne ogleduje noben registriran uporabnik

×
×
  • Ustvari novo...