Skoči na vsebino

Splošna debata - iRacing


mAxL

Recommended Posts

  • Odgovori 5,2k
  • Created
  • Zadnji odgovor

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Danes odpeljal prvo GrandAM dirko z mixed class. Moram rečt, da sem si naredu celo paniko - preden joinaš session piše, da je 50 min. Potem grem not, nalijem cca 15 litrov več bencina kokr se mi je zd

Pogled znotraj novega bolida

Post of the year

Posted Images

Avti so 10$ proge pa 15$ (al ravno obratno nevem), s tem da se boš mogu mal nafurat prej, da boš prišel do Formule. Ki jo boš spet samo puščavsko hotlapal, če ne boš mel proge na kateri se odvijajo dirke teden dni.

Link to post

Ja zadeva je dobra ampak tudi predraga, vsaj zame, ker ne mislim zmetat vsako leto po 200eur ali več za proge, avte in licence zato da bom potem odpeljal 3 dirke na mesec, hotlapiranje me pa ne zanima. Sem pa izkoristil ugodno Murnovo ponudbo da sem končno sprobal ta tako opevani iRacing, in morem rečt, da je zadeva res dobra, vsekakor najboljša po mojem mnenju. Ampak dokler ne mislijo spremenit svojega finančnega sistema se dolgoročno vsekakor ne bom prijavil.

Trošt glede strojnih zahtev je malenkost bolj zahteven kot rfactor, vendar ni problema. Meni dela BP, tko da se zase nimaš kaj bati. FPSje imam nekje med 60 in 100, medtem ko pri rfactorju cca. 30 več.

Link to post

Jah al ni samo teh 12 dolarjev.. Če boš hodu recimo vsaj ene 5 prog pa ene 3 različne avte boš takoj na 100dolarjev kar je cca 75€..

Za tak denar imaš rfactor z nekaj 10x več avti in progami za nedoločen čas.. pa še za gajbo pira ti ostane :D

No.. probat moreš da boš vidu, če je vredno svojega denarja :wink:

Link to post

Kot rookie dobiš mislim da vsaj 4 avte in okoli 8 prog. Tako, da nekaj imaš za trenirat. Je pa tudi prav na teh progah največ dirk, saj je dosti novincev.

Kar se pa finančnega modela tiče je pa tako. Tistih slabih 10 dolarjev (ne EUR), ki jih daš na mesec, da lahko neomejeno voziš z najboljšimi SIM racerji na svetu, na progah, ki so do milimetra lasersko skenirane in z najbolj realističnim voznim modelom, pri katerem imaš dejansko občutek, da pelješ avto, se mi zdi da je to skoraj zastonj. Vsak mesec zihr zmečeš dvakrat tolk dnarja za mobitel, da lahko msgi pošiljaš okol puncam kot retardiran mali zajc.

Proge in avtomobile si pa kupiš po potrebi....vse itak ne moreš naenkrat vozit, ker nimaš potrebne licence. In verjemi mi, če hočeš biti konkurenčen v sezoni, itak ne boš vozil več kot en oziroma max 2 avta. Najbolj se ti splača kupit še dva dodatna avta, ki sta ti najbolj všeč in pa čimveč prog. Pa še to se da sezono zaključit ne da bi moral imeti vse proge. Ponavadi je sezona dolga 12 tednov (vsak teden ena proga), za točke se pa šteje samo najboljših 8 dirk, ko se registriraš jih pa vsaj polovico že dobiš zastonj.

Tko da zaključek je takšen, da ni spet tako grozno drago vse, kot vi pravite. Še posebej zdaj, ko je milijon enih popustov in akcij. Problem je samo v vaši glavi, ker se avtomatično ustrašite naročnine, pa čeprav je ta minimalna. Špil, če si pravi dirkač, ti bo dal v preigranem času veliko več veselja in dobrega občutka, kot katerikoli drug. Tega se zavedajo tako ekipa pri iracingu kot ostali proizvajalci....zato pa imajo tak finančni model.

Aja....pa da ne rečem, da če si resnično dobr, se na koncu PRO sezone poteguješ za velike nagrade (10k USD).

Link to post

Kot rookie dobiš mislim da vsaj 4 avte in okoli 8 prog. Tako, da nekaj imaš za trenirat. Je pa tudi prav na teh progah največ dirk, saj je dosti novincev.

Kar se pa finančnega modela tiče je pa tako. Tistih slabih 10 dolarjev (ne EUR), ki jih daš na mesec, da lahko neomejeno voziš z najboljšimi SIM racerji na svetu, na progah, ki so do milimetra lasersko skenirane in z najbolj realističnim voznim modelom, pri katerem imaš dejansko občutek, da pelješ avto, se mi zdi da je to skoraj zastonj. Vsak mesec zihr zmečeš dvakrat tolk dnarja za mobitel, da lahko msgi pošiljaš okol puncam kot retardiran mali zajc.

Proge in avtomobile si pa kupiš po potrebi....vse itak ne moreš naenkrat vozit, ker nimaš potrebne licence. In verjemi mi, če hočeš biti konkurenčen v sezoni, itak ne boš vozil več kot en oziroma max 2 avta. Najbolj se ti splača kupit še dva dodatna avta, ki sta ti najbolj všeč in pa čimveč prog. Pa še to se da sezono zaključit ne da bi moral imeti vse proge. Ponavadi je sezona dolga 12 tednov (vsak teden ena proga), za točke se pa šteje samo najboljših 8 dirk, ko se registriraš jih pa vsaj polovico že dobiš zastonj.

Tko da zaključek je takšen, da ni spet tako grozno drago vse, kot vi pravite. Še posebej zdaj, ko je milijon enih popustov in akcij. Problem je samo v vaši glavi, ker se avtomatično ustrašite naročnine, pa čeprav je ta minimalna. Špil, če si pravi dirkač, ti bo dal v preigranem času veliko več veselja in dobrega občutka, kot katerikoli drug. Tega se zavedajo tako ekipa pri iracingu kot ostali proizvajalci....zato pa imajo tak finančni model.

Aja....pa da ne rečem, da če si resnično dobr, se na koncu PRO sezone poteguješ za velike nagrade (10k USD).

Sam nebi mogu boljše povedat.

Link to post

Kot rookie dobiš mislim da vsaj 4 avte in okoli 8 prog. Tako, da nekaj imaš za trenirat. Je pa tudi prav na teh progah največ dirk, saj je dosti novincev.

Kar se pa finančnega modela tiče je pa tako. Tistih slabih 10 dolarjev (ne EUR), ki jih daš na mesec, da lahko neomejeno voziš z najboljšimi SIM racerji na svetu, na progah, ki so do milimetra lasersko skenirane in z najbolj realističnim voznim modelom, pri katerem imaš dejansko občutek, da pelješ avto, se mi zdi da je to skoraj zastonj. Vsak mesec zihr zmečeš dvakrat tolk dnarja za mobitel, da lahko msgi pošiljaš okol puncam kot retardiran mali zajc.

Proge in avtomobile si pa kupiš po potrebi....vse itak ne moreš naenkrat vozit, ker nimaš potrebne licence. In verjemi mi, če hočeš biti konkurenčen v sezoni, itak ne boš vozil več kot en oziroma max 2 avta. Najbolj se ti splača kupit še dva dodatna avta, ki sta ti najbolj všeč in pa čimveč prog. Pa še to se da sezono zaključit ne da bi moral imeti vse proge. Ponavadi je sezona dolga 12 tednov (vsak teden ena proga), za točke se pa šteje samo najboljših 8 dirk, ko se registriraš jih pa vsaj polovico že dobiš zastonj.

Tko da zaključek je takšen, da ni spet tako grozno drago vse, kot vi pravite. Še posebej zdaj, ko je milijon enih popustov in akcij. Problem je samo v vaši glavi, ker se avtomatično ustrašite naročnine, pa čeprav je ta minimalna. Špil, če si pravi dirkač, ti bo dal v preigranem času veliko več veselja in dobrega občutka, kot katerikoli drug. Tega se zavedajo tako ekipa pri iracingu kot ostali proizvajalci....zato pa imajo tak finančni model.

Aja....pa da ne rečem, da če si resnično dobr, se na koncu PRO sezone poteguješ za velike nagrade (10k USD).

No ja... bodmo pošteni... dobiš vse za rookie ... čim preskočiš licenco pa zagoniš vsaj 50€ za vse proge :twisted:

Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Odgovori na to temo...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Povezava je bila samodejno vdelana.   Raje prikaži samo povezavo

×   Your previous content has been restored.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Temo prebirajo   0 uporabnikov

    Te strani si ne ogleduje noben registriran uporabnik

×
×
  • Ustvari novo...