Skoči na vsebino

Splošna debata - iRacing


mAxL

Recommended Posts

Jaz imam ABS na cca 2/3 in TC na 1/4. Tako iz glave, če kej pomaga.

EDIT: Če prav razumem Blancpain pravila določajo samo 1 gume : 2015 Pirelli Endurance tyres. Naj me kdo popravi.

Uredil - MarkoP
Link to post
  • Odgovori 5,2k
  • Created
  • Zadnji odgovor

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Danes odpeljal prvo GrandAM dirko z mixed class. Moram rečt, da sem si naredu celo paniko - preden joinaš session piše, da je 50 min. Potem grem not, nalijem cca 15 litrov več bencina kokr se mi je zd

Pogled znotraj novega bolida

Post of the year

Posted Images

Hmm najbrž je odvisno od voznika do voznika... nekdo ki ima dober brake control ga po moje ABS prej upočasnjuje kot pa kaj drugega,enako je najbrž z TC...

Kar nekaj jih poznam ki u bistvu z zaviranjem ali pa z pospeševanjem brez elektronika fine tune-ajo linijo.... vsaj pravijo tako. Jaz sem za kaj takega premalo "nadrkan" :D

 

Link to post

Jaz v vsakem zavoju korigiram linijo apexa z zavoro ter plinom in če bi imel vklopljen ABS bi me to samo oviralo. Enako je z TC. Preveč ga je slabše so izhodne hitrosti iz zavoja in bi me ful motilo,če bi pripeljal ven iz zavoja in pohodil gas in bi mi elektronika to dodajanje gasa onemogočala.

Link to post

Vse to lahko delaš tudi z vključenim ABS in TC, saj ti ta dva pripomočka ne preprečujeta zaviranja v ovinku (ABS ti npr. pomaga, da ti kolo ne zablokira pri zaviranju) oz. pospeševanja iz ovinka (TC samo do določene mere preprečuje zdrs pogonskih koles pri pospeševanju) ampak ti pri obojem poskušata pomagat, ko greš preko meje. 

Torej lahko še vedno sredi ovinka korigiraš in prilagajaš linijo s pomočjo zavore in plina, tudi če je elektronika vključena...

 

Link to post

ABS je malo odvisen tudi od break biasa. Če imaš precej naprej bo ABS prej zgrabil. ABS pa pomaga pri "treshold" brezmanju. Za trail braking ali kakšrno koli drugo korekcijo se aplicira zelo malo bremze. Takrat je prej problem, da gre teža naprej, zadnje gume zgubijo grip in sledi izguba IR in SR :) ABS niti ne vpliva tukaj, ker si daleč od meje, da bi prijel.

Odvisno je tudi od načina bremzanja. Smooth is fast :) Če boš zgolj pohodil bremzo bo avto takoj blokiral in ABS skušal zadevo poravit. Če boš pa bolj "počasi" vse skupaj naredil pa bodo gume bolje reagirale. Podobno ko greš v ovinek. Če prehitro zaviješ v ovinek gume začnejo drset in psoledično understeer. Če pa si "smooth" pa gume lepo zagrabijo. 

Tudi RL avti imajo ABS, ker pomaga. 

Link to post

Moj nasvet glede TC in ABS:

TC: Na najnižjo možno pomoč (V Audiju je to 1). Res je da si brez TC hitrejši, ko pa enkrat pregreješ gume se potem pol kroga loviš.

ABS: Maximalna pomoč (V Audiju je to 10) v navezi z low friction ploščicami [ok]

Link to post
On 22. 6. 2016 at 2:56, mancSLO je napisal:

Sem šel Road Ameriko z Mclarnom malo na en server. Probal nekaj setupsync nastavitev. Pod 2:10 ni šlo. Ostali 2:05.

 

Malo so mi vaši nasveti že prav prišli. 2:08:00 po 4 krogih.

Link to post
1 hour ago, Paps said:

Jaz ABS nikoli nebi vozil na 10. Preveč se vmešava. Sam najbolje zaviram na 5-7

Odvisno je od ploščic, tudi sam sem na high in medium vozil na 5-7.
Z low friction, ABS manj močno vskoči noter zato lahko lažje trail brake v ovinek, kar pomeni da lažje zadaneš apex in hitreje pospešuješ ven.

Od interlagosa naprej vozim low friction in max ABS in nimam nobenih problemov, ravno tako tak kombo ustreza našemu Audi teamu [it]

 

 

Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Odgovori na to temo...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Povezava je bila samodejno vdelana.   Raje prikaži samo povezavo

×   Your previous content has been restored.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Temo prebirajo   0 uporabnikov

    Te strani si ne ogleduje noben registriran uporabnik

×
×
  • Ustvari novo...