markop 702 Napisano June 22, 2016 Share Napisano June 22, 2016 (urejeno) Jaz imam ABS na cca 2/3 in TC na 1/4. Tako iz glave, če kej pomaga. EDIT: Če prav razumem Blancpain pravila določajo samo 1 gume : 2015 Pirelli Endurance tyres. Naj me kdo popravi. Uredil June 22, 2016 - MarkoP Citiraj Link to post
mancSLO 1 945 Napisano June 22, 2016 Share Napisano June 22, 2016 Sor. Marko. A 1/4 je malo elektronike ali veliko? Citiraj Link to post
markop 702 Napisano June 22, 2016 Share Napisano June 22, 2016 Malo. Mislim, da imam TC na 2/8 in ABS na 7/12. Iz glave. Citiraj Link to post
mancSLO 1 945 Napisano June 22, 2016 Share Napisano June 22, 2016 Za kaj nebi pustil, da ABS v celoti opravi svoje. A je počasneje? Citiraj Link to post
edgeslo 1 162 Napisano June 22, 2016 Share Napisano June 22, 2016 Hmm najbrž je odvisno od voznika do voznika... nekdo ki ima dober brake control ga po moje ABS prej upočasnjuje kot pa kaj drugega,enako je najbrž z TC... Kar nekaj jih poznam ki u bistvu z zaviranjem ali pa z pospeševanjem brez elektronika fine tune-ajo linijo.... vsaj pravijo tako. Jaz sem za kaj takega premalo "nadrkan" Citiraj Link to post
silicijeva dolina 1 254 Napisano June 22, 2016 Share Napisano June 22, 2016 Jaz v vsakem zavoju korigiram linijo apexa z zavoro ter plinom in če bi imel vklopljen ABS bi me to samo oviralo. Enako je z TC. Preveč ga je slabše so izhodne hitrosti iz zavoja in bi me ful motilo,če bi pripeljal ven iz zavoja in pohodil gas in bi mi elektronika to dodajanje gasa onemogočala. Citiraj Link to post
B_U_R_I 3 290 Napisano June 22, 2016 Share Napisano June 22, 2016 Vse to lahko delaš tudi z vključenim ABS in TC, saj ti ta dva pripomočka ne preprečujeta zaviranja v ovinku (ABS ti npr. pomaga, da ti kolo ne zablokira pri zaviranju) oz. pospeševanja iz ovinka (TC samo do določene mere preprečuje zdrs pogonskih koles pri pospeševanju) ampak ti pri obojem poskušata pomagat, ko greš preko meje. Torej lahko še vedno sredi ovinka korigiraš in prilagajaš linijo s pomočjo zavore in plina, tudi če je elektronika vključena... 2 Citiraj Link to post
silicijeva dolina 1 254 Napisano June 22, 2016 Share Napisano June 22, 2016 Pred eno uro, mancSLO je napisal: Za kaj nebi pustil, da ABS v celoti opravi svoje. A je počasneje? Poskusi z Mclarnom z ABS Off in ON in enako potem z TC pa boš videl kaj se dogaja.Pa ne v AC ampak v iR. Citiraj Link to post
markop 702 Napisano June 23, 2016 Share Napisano June 23, 2016 ABS je malo odvisen tudi od break biasa. Če imaš precej naprej bo ABS prej zgrabil. ABS pa pomaga pri "treshold" brezmanju. Za trail braking ali kakšrno koli drugo korekcijo se aplicira zelo malo bremze. Takrat je prej problem, da gre teža naprej, zadnje gume zgubijo grip in sledi izguba IR in SR ABS niti ne vpliva tukaj, ker si daleč od meje, da bi prijel. Odvisno je tudi od načina bremzanja. Smooth is fast Če boš zgolj pohodil bremzo bo avto takoj blokiral in ABS skušal zadevo poravit. Če boš pa bolj "počasi" vse skupaj naredil pa bodo gume bolje reagirale. Podobno ko greš v ovinek. Če prehitro zaviješ v ovinek gume začnejo drset in psoledično understeer. Če pa si "smooth" pa gume lepo zagrabijo. Tudi RL avti imajo ABS, ker pomaga. Citiraj Link to post
alkoro 676 Napisano June 23, 2016 Share Napisano June 23, 2016 Moj nasvet glede TC in ABS: TC: Na najnižjo možno pomoč (V Audiju je to 1). Res je da si brez TC hitrejši, ko pa enkrat pregreješ gume se potem pol kroga loviš. ABS: Maximalna pomoč (V Audiju je to 10) v navezi z low friction ploščicami 2 Citiraj Link to post
Paps 597 Napisano June 23, 2016 Share Napisano June 23, 2016 Jaz ABS nikoli nebi vozil na 10. Preveč se vmešava. Sam najbolje zaviram na 5-7 Citiraj Link to post
mancSLO 1 945 Napisano June 23, 2016 Share Napisano June 23, 2016 On 22. 6. 2016 at 2:56, mancSLO je napisal: Sem šel Road Ameriko z Mclarnom malo na en server. Probal nekaj setupsync nastavitev. Pod 2:10 ni šlo. Ostali 2:05. Malo so mi vaši nasveti že prav prišli. 2:08:00 po 4 krogih. 1 Citiraj Link to post
silicijeva dolina 1 254 Napisano June 23, 2016 Share Napisano June 23, 2016 No,nekako se slika bistri in sedaj se vidi,da ima vsak svoj stil vožnje in seveda enemu paše ABS na ful enemu spet ne itd.... Citiraj Link to post
alkoro 676 Napisano June 23, 2016 Share Napisano June 23, 2016 1 hour ago, Paps said: Jaz ABS nikoli nebi vozil na 10. Preveč se vmešava. Sam najbolje zaviram na 5-7 Odvisno je od ploščic, tudi sam sem na high in medium vozil na 5-7. Z low friction, ABS manj močno vskoči noter zato lahko lažje trail brake v ovinek, kar pomeni da lažje zadaneš apex in hitreje pospešuješ ven. Od interlagosa naprej vozim low friction in max ABS in nimam nobenih problemov, ravno tako tak kombo ustreza našemu Audi teamu 3 Citiraj Link to post
markop 702 Napisano June 23, 2016 Share Napisano June 23, 2016 To bom pa probal, ker tudi sam vozim high friction in ABS na 7 mislim. Thx. Citiraj Link to post
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.