edgeslo 1 162 Napisano June 21, 2016 Share Napisano June 21, 2016 Hmm res ne vem, čeprav to kar praviš bi se zgodilo samo če bi šli vsi na enkrat v boxe, kar pa skoraj ni šans da se zgodi na dirki Citiraj Link to post
markop 702 Napisano June 21, 2016 Share Napisano June 21, 2016 Meni se še ni zgodilo kej takega. Mogoče ima kakšna proga malo pit-boxov, recimo 20 in pol spustijo 40 voznikov gor. Release note ni čisto jasen okoli tega. Nisem niti niča zasledil na forumuh, da bi kdo opazil kakšen problem. Mogoče so sami opazili možnost za to pa so popravili brez, da bi kdo sploh naletel na to. Najvecja izboljsava pa se mi zdi, da je stanje steze zdaj bolj odvisno od ure v dnevu, Citiraj Link to post
mancSLO 1 945 Napisano June 22, 2016 Share Napisano June 22, 2016 Sem šel Road Ameriko z Mclarnom malo na en server. Probal nekaj setupsync nastavitev. Pod 2:10 ni šlo. Ostali 2:05. Pred mano 25 audijev, 3 mečke pa 2 bmw-ja. A bo res treba Audija probat? Pa ga ja niso hitrejšega naredili od prejšnhih GT3? OK. 2-3 sec prebavim, ampak 5....agrrrrr. Citiraj Link to post
markop 702 Napisano June 22, 2016 Share Napisano June 22, 2016 Avti so zelo izenačeni izenačeni. Malo niha od proge, vendar so precej izenačeni. Če malo pogledaš split 1 in 2 v dirkah je precej izenačeno. McLaren ni glih najlazji avto za iz njega stisnit ven dober čas. Mogoče bi ti res Audi prav prišel. Trenutno pa mislim, da imaš težave z prilagoditvijo na IR. Naredi si video, kjer so prikazani tudi inputi (bremza, gas,...) in to primerjaj z nekim demo lapom iz foruma. Če seveda obstaja. Gume same po sebi pomenijo 1s~2s kaj hitro, če niso prav nastavljene. Četudi si imel pravi setup so lahko bile gume prilagojene za drugačne razmere. Gume nastavi na nekje okoli 165 kPa in naredi 10 krogov. Pojdi v garažo in poglej kje je pritisk. Nekej okoli 182 kPa naj se giblje. Kaj vec raje kot manj. 1 Citiraj Link to post
mancSLO 1 945 Napisano June 22, 2016 Share Napisano June 22, 2016 Je šlo takoj 1 sec hitreje. Za kaj potem dajo na sync pod večjim tlakom. 177kPa, se mi zdi? Citiraj Link to post
B_U_R_I 3 290 Napisano June 22, 2016 Share Napisano June 22, 2016 Marjan - preden downloadaš kakšen setup, poglej na iR strani profil od tega, ki ga je naredu. Jaz sploh ne downloadam setupa, če avtorjev iRating ni večji od 3000... Citiraj Link to post
markop 702 Napisano June 22, 2016 Share Napisano June 22, 2016 Jaz sem nekako presekal s tem iskanjem setupov in ga sam naredim. Lahko ima tip IR3000 in ima drugačen stil vožnje in ti setup ne bo sedel. Recimo, nekateri preferirajo bolj understeer setupe meni pa absolutno ne lezijo. Pol so se damperji. Tisti ki je naredil setup stiska in spusca bremzo povsem drugace kot ti in to se (lahko) pozna. Isto za plin. Setup se ne spreminja veliko od proge do proge. Kaksen klik kor ali dol na ARB in trdoti vzmeti. Krilce hitro vidis kje si in kaj ti ustreza. Kar se lahko kar spremeni so dmaperji, vendra so to zadnje desetinke, ki jih lovis. Začneš pa z gumami in sicer tako, da vse sprednje in zadnje spraviš na pravi pritisk. Vsako gumo posebaj. Razlike so kar precejšnje. Pozna se pa po cca 10 krogih. Na zadnji dirki (video v drugi temi) sem po 10. krogih začel imeti hude težave, ker gume nisem imel prav nastavljene. Jaz si pomagam z motecom, kejr se pritisk gum lepo vidi. Tudi vzmeti se da lepo nastavit. Višino avta pa sploh, da kje ne nasedaš. Kar še ne vem nastavit so camberji. Napačna nastavitev se takoj pozna na degradaciji gum in zelo vpliva na sposobnost bremzanja. Ja, je kar kompleksno. Vsaj meni. Za GT3 potrebujem cel teden priprav za 1 dirko cez vikend. Malo je ze preveč in studiram, če bi šel nazaj v fixed serijo. Je pa gušt, ko je avto prav nastavljen in si konkurenčen skozi celotno dirko. Citiraj Link to post
mancSLO 1 945 Napisano June 22, 2016 Share Napisano June 22, 2016 Marko, nič fix. Sedaj, ko stvari obvladaš, je škoda, da bi šel nazaj. Če prav razumem, dobro nastavljen dirkalnik za S1 npr., ni več konkurenčen v S3. Pri istih pogojih. A to namenoma delajo? Citiraj Link to post
markop 702 Napisano June 22, 2016 Share Napisano June 22, 2016 Mislim, da se iz S1 v S3 spremeni le pritisk gum nekaj malega. Še to nisem siguren. Setup iz S1 bi moral delovat. Gume izvzete. Citiraj Link to post
B_U_R_I 3 290 Napisano June 22, 2016 Share Napisano June 22, 2016 Jaz tudi ne morem z McLarnom dosegati takih časov. Z Audijem sem po parih krogih prišel pod 2:07, z McLarnom sem pa sekundo in pol počasnejši - oboje default setup... Citiraj Link to post
markop 702 Napisano June 22, 2016 Share Napisano June 22, 2016 @mancSLO: Sem pogledal zdaj release note iz S1 do S3. Pri Mclarnu so dodajali/odvzemali kile, da so bolje izravnali avte. Kar se to spremni pri setupu je višina avta in mogoče je potrebna korekcija sploh, če ne zadosti pravilom (failed tech). Druga sprememba so grelni plašči za gume, ki sedaj ogrevajo le površino gume in ne celotno gumo. To vpliva na nastavitev pritiska saj so bili pritiski iz S1 že praktično pritiski po 10 krogih. V S3 se to spremni. V Motecu se lepo vidi da se potrebuje nekej 5~10 krogov, da se stabilizira. Nekaj so tikali še ABS in TC vendar to ne vpliva na setup. Torej, setup iz S1 je dober, le gume spremeni. Citiraj Link to post
mancSLO 1 945 Napisano June 22, 2016 Share Napisano June 22, 2016 Pred eno uro, Matjaž Murn je napisal: Jaz tudi ne morem z McLarnom dosegati takih časov. Z Audijem sem po parih krogih prišel pod 2:07, z McLarnom sem pa sekundo in pol počasnejši - oboje default setup... S3 bom malo Lotusa 49 šibal, pa Nascar itak default. Ko bom tile IR šumenje osvojil, pa mogoče še kaj več. Samo se mi zdi, da bom road kar AC-ju prepustil. Citiraj Link to post
markop 702 Napisano June 22, 2016 Share Napisano June 22, 2016 Šumenje je že prepozno FFB ti govori, samo je subtilno. Dosti bolj kot AC. Je pa odvisno od gum. Super mehke gume drsijo gladko. Ampak tudi to je prepozno. Takrat že drsiš. Ne smeš drseti. Ko drsiš s prednjim delom lahko več ali manj samo čakaš, da se boš ustavil. Z gasom ga lahko malo koregiraš sicer v oversteer je pa težko. Moreš imet tudi tak setup. Bistvo hitrosti v IR je natančnost pri liniji, gas na apexu in nič kasneje in kot pravijo "smooth" vožnja. Rabi pa čas. Ko sem šaltal iz AC na IR in obratno sem imel ful težave. Vsakič je šla sekunda ali dve dol. Sej sem ti pravil o temu, ko sva trenirala AC. Enostvno je malce drugače vse skupaj. Na IR si lahko zdaj po 2 intenzivnih sezonah privoščim veliko več v ovinku kot prej. Samo na začetku je pa bilo točno tako, kot je zdaj tebi. Nisem razumel kaj mi FFB govori, ko sem šaltal med AC in IR. Citiraj Link to post
mancSLO 1 945 Napisano June 22, 2016 Share Napisano June 22, 2016 - Ali ir nima za izbirati gume (soft, medium, hard) - Šumenje pa to pri gt3: ali imajo/imate tahitri ABS kaj na manj in sami iščete meje, ali imate pa na full sensytive in pač zavirate na polno. - TC: pri AC smo zadevo kar po def. izklapljali, da si pridobil kako sec. A se motim, če rečem, da te v ir prej zavrti in da brez tc ne gre... Citiraj Link to post
edgeslo 1 162 Napisano June 22, 2016 Share Napisano June 22, 2016 Za enkrat zmesi še ne moreš izbirati, naj pa bi to prišlo... soon Šumenje ? Jaz osebno pri določenih avtomobilih dam ABS na off ali pa na najmanj ... TC imam praviloma vedno na OFF, ne vem če kaj zaradi tega pridobim na času. Mi je pa boljše za peljat brez. Citiraj Link to post
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.