urhpi 5 Napisano January 30, 2016 Share Napisano January 30, 2016 On 29. 1. 2016 at 19:11, mancSLO je napisal: Uff sem danes prejel čestitke za C oval klaso . Čestitke in se vidimo na Daytona 500 Citiraj Link to post
mancSLO 1 945 Napisano January 30, 2016 Share Napisano January 30, 2016 pred 1 minuto, urhpi je napisal: Čestitke in se vidimo na Daytona 500 Hmm, to se pa še nebi upal po mojem. Ammm. Kdaj pa je? Citiraj Link to post
mancSLO 1 945 Napisano January 31, 2016 Share Napisano January 31, 2016 A ja. Pa v pit zapeljat se bo treba navadit. V D seriji so bili samo fix. seti pa brez pitstopa. V Daytoni je oni pit liniter kar precej pred črto. Sem takoj kazen fasal... Citiraj Link to post
Paps 597 Napisano January 31, 2016 Share Napisano January 31, 2016 Treba na vsaki progi potrenirat pitstop ko ste v practice. Citiraj Link to post
mancSLO 1 945 Napisano January 31, 2016 Share Napisano January 31, 2016 Ja itak. A tiste kljukice za gorivo in menjavo gum moraš dat še preden si v boksu ali velja nastavitev tudi ko si že notri? Citiraj Link to post
Paps 597 Napisano January 31, 2016 Share Napisano January 31, 2016 Fajn je če daš prej. Da se med vožnjo v boksih. Ne spomnem se pa, če lahko kaj spremeniš, ko že stojiš v boksih. Citiraj Link to post
Danjel T. 280 Napisano January 31, 2016 Share Napisano January 31, 2016 Pred 2 urama , mancSLO je napisal: Ja itak. A tiste kljukice za gorivo in menjavo gum moraš dat še preden si v boksu ali velja nastavitev tudi ko si že notri? Najbolje da si nastaviš, ko si na štartu, oz. ko čakaš na začetek dirke.... pol ti drži skozi to nastavitev in ti v boksih ni treba nič nastavljat. Lahko pa nastavljaš tudi v boksih, če imaš normalno dostopnost do funkcij. Itak ti najprej začne gorivo točit in šele po tem dvigne avto za menjavo gum. Je pa tudi res, da včasih vidiš šele ko se bližajo boksi, če se ti gume splača menjat, ker lahko zdržijo tudi celo dirko. Dobro je, da imaš kak I-speed vklopljen, saj ti da koristne informacije..... Citiraj Link to post
markop 702 Napisano January 31, 2016 Share Napisano January 31, 2016 Bom opisal še mojo strategijo okoli pit-stopov. 0) Najprej določim koliko krogov bo potrebnih. Če dirka traja 40min to delim z mojim povprečnim krogom in dobim število krogov. Seveda za vsak slučaj pregledam še rezultate za tekoči teden, saj tam pipe koliko krogov je odpeljal zmagovalec neke dirke. Temu dodam 1 krog za ogrevanje. Tako imam skupno število krogov. 1) Najprej določim koliko bo potrebnega goriva, da končam dirko. To naredim tako, da odvozim 10 krogv in opazujem porabo preko tipke F4. Poleg tega še merim razlo v porabljenem goriv v teh 10 krogih. Torej natočim 52l, naredim 10 krogov in pogledam koliko mi je ostalo. Izračunam povprečje in dobim koliko litrov porabim v 1 krogu. 2) Iz zgornjih podatkov, torej ročno izmerjene porabe in tiste predvidene preko F4 izberem večjo porabo. To množim z število krogov in imam skupno količino goriva, ki je potrebna za končat dirko. Temu dodam še 10% rezerve. 3) Vedno štartam s polnim tankom goriva. Recimo da je to 52l in vem, da skupno potrebujem 70l koriva. Kot je opisano tukaj nastavim makro, da mi doda 18l goriva. Pred začetkom ogrevalnega kroga stisnem najprej makro, ki pobroše vse pit-stop akcije in nato makro, ki doda 18l goriva. Tako vem, da ko bom šel v bokse bom dobil saom goriva, menjav gum ne bo in šie od čelade ne bodo čistili. 4) Kdaj v bokse ? Po zgornjem opisu greš lahko v bokse takoj, ko lahko natočiš dodatnih 18l goriva. 18l + 52l = 70l, kajne ? Zdaj je pa taktika. Če ima msredaj koga, ki me ovira grem takoj ko je možno v boke, sicer pa potegnem, da rezervoar ni skoraj prazen. 5) Gum načeloma ni potrebno menajvat na naših dirkah. Tudi čelade ni potrebnoo čistit. Jaz sem jo samo 1x, ko je pred mano nekomu zaribala mašina in je bilo po dosti olja v zraku in nisem več nič videl. 6) Pazite na omejitev v boksih. 2 Citiraj Link to post
markop 702 Napisano February 3, 2016 Share Napisano February 3, 2016 Na IR forumu so odprli podtemo "Formula 2.0". Je to easter egg s strani iRacinga ali kaj ? FR2.0 in 3.5 sta sicer bili najvaljeni, vendar, da bi odprli temo še preden je avto zunaj ?! Kdo kej ve o temu ? Citiraj Link to post
markop 702 Napisano February 3, 2016 Share Napisano February 3, 2016 (urejeno) Kaizen time ! https://twitter.com/iracing Uredil February 3, 2016 - MarkoP Citiraj Link to post
markop 702 Napisano February 5, 2016 Share Napisano February 5, 2016 (urejeno) Ok, forum očitno ni bil "Easter-egg". IR je odprl temo, da se začne debatirat o želajh bodočih uporabnikov, kar je res presenetljivo. Kakor razumem puščajo odprte roke za dolžino dirke, izbiro stez in število dovoljenih "fast-repairov". Serija kot taka bi znala biti zelo zanimiva. Nek naraven preskok in Skip-a proti F1. Upam, da so zadeli avto in zvok z standardi kot so jih pokazali pri "šlajfi". Uredil February 5, 2016 - MarkoP 1 Citiraj Link to post
skopusnik 1 374 Napisano February 5, 2016 Share Napisano February 5, 2016 Hja, za Reno bi pa še jst probal iR Citiraj Link to post
markop 702 Napisano February 5, 2016 Share Napisano February 5, 2016 1 minute ago, skopusnik said: Hja, za Reno bi pa še jst probal iR Ti bom posodil account za par dni, ko bo zunaj. Pingni me, če bom pozabil. Samo, brez pizdarij na uradnih eventih Citiraj Link to post
Danjel T. 280 Napisano February 5, 2016 Share Napisano February 5, 2016 Pred 1 uro , MarkoP je napisal: Ti bom posodil account za par dni, ko bo zunaj. Pingni me, če bom pozabil. Samo, brez pizdarij na uradnih eventih Pri Mihi bi trpel SR, glede na to, da je zadnjič omenil, da se moraš mal prerivat... Tako da jaz nebi bil preveč zaupen Mal heca 1 Citiraj Link to post
mancSLO 1 945 Napisano February 5, 2016 Share Napisano February 5, 2016 A se to sme? Citiraj Link to post
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.