markop 702 Napisano December 11, 2015 Share Napisano December 11, 2015 (urejeno) Pri obeh, torej IR ali SR je kalkulacija zakomplicirana in je nekako nima smisla razumet 100%. Poljudno: IR: Vsak grid ima nek povprečen IR glede na voznike na gridu. Glede na tvoj IR ti v dirki dodelijo številko avta (to ni tvoja pozicija na gridu). To je tvoja pričakovna uvrstitev. Če se uvrstiš nad pričakovanje pridobiš IR, sicer zgubiš. Kruto SR: Če ne delaš napak dobiš SR. Če delaš napake izgubljaš SR. Ko greš z licenco navzgor pridobivaš manj SR in zgubljaš več. Pri izračunu se računa tekoče povprečje. Se pravi če narediš napako na začetku dirke napaka skoraj izzveni. Upošteva se tudi število ovinkov. Izlet iz proge je 1x incident, dotik 4x izguba kontrole nad avtom 2x. Blagi dotik z avtom je 0x, kar pomeni nisi kaznovan, poškodba avta pa je lahko. Če ti SR pade pod 1.0 ti takoj vzamejo licenco. ČE ti pade pod 2.0 ob koncu sezone ti tudi vzamejo licenco. Če imaš SR nad 4.0 med sezono napreduješ v višjo licenco. Če imaš SR nad 3.0 ob koncu sezone tudi napreduješ. Torej. Vozi hitro in varno. Ne prepočasi ker boš izgubil IR. IR je relevanten pri: 1) Če je več voznikov kot jih prinese grid pride do dveh dirk in razvrščen si tako da ustrezaš povprečnemu IR od razdeljenega grida 2) Večji kot je povprečen IR grida več točk dobiš za uvrstitev za prvenstvo. Torej 6. mesto ni vedno isto število točk. Zato je govora o t.i SOF (strength-of-field) dirkah. Takrat se nauradno zberejo vozniki z visokim IR z namenom, da bi pridobili kar se da največ točk. Za vsako serijo imaš v forumu statistiko o partecipaciji in SOF dirkah. Tako vidiš za cel teden kdaj se kej dogaja, ob katerih urah. Uredil December 11, 2015 - MarkoP 3 Citiraj Link to post
zamex23 1 242 Napisano December 11, 2015 Share Napisano December 11, 2015 Zakaj bi na privat dirkah mel vključen SR..sploh s tabo Marko, ko se me rad dotikaš.. btw: dobil mail od iracinga, so mi v zameno dal 15 creditsov na moj account, ker se mi je prvič to zgodil. Citiraj Link to post
mancSLO 1 945 Napisano December 11, 2015 Share Napisano December 11, 2015 pred 28 minutami, MarkoP je napisal: Pri obeh, torej IR ali SR je kalkulacija zakomplicirana in je nekako nima smisla razumet 100%. Poljudno: IR: Vsak grid ima nek povprečen IR glede na voznike na gridu. Glede na tvoj IR ti v dirki dodelijo številko avta (to ni tvoja pozicija na gridu). To je tvoja pričakovna uvrstitev. Če se uvrstiš nad pričakovanje pridobiš IR, sicer zgubiš. Kruto SR: Če ne delaš napak dobiš SR. Če delaš napake izgubljaš SR. Ko greš z licenco navzgor pridobivaš manj SR in zgubljaš več. Pri izračunu se računa tekoče povprečje. Se pravi če narediš napako na začetku dirke napaka skoraj izzveni. Upošteva se tudi število ovinkov. Izlet iz proge je 1x incident, dotik 4x izguba kontrole nad avtom 2x. Blagi dotik z avtom je 0x, kar pomeni nisi kaznovan, poškodba avta pa je lahko. Če ti SR pade pod 1.0 ti takoj vzamejo licenco. ČE ti pade pod 2.0 ob koncu sezone ti tudi vzamejo licenco. Če imaš SR nad 4.0 med sezono napreduješ v višjo licenco. Če imaš SR nad 3.0 ob koncu sezone tudi napreduješ. Torej. Vozi hitro in varno. Ne prepočasi ker boš izgubil IR. IR je relevanten pri: 1) Če je več voznikov kot jih prinese grid pride do dveh dirk in razvrščen si tako da ustrezaš povprečnemu IR od razdeljenega grida 2) Večji kot je povprečen IR grida več točk dobiš za uvrstitev za prvenstvo. Torej 6. mesto ni vedno isto število točk. Zato je govora o t.i SOF (strength-of-field) dirkah. Takrat se nauradno zberejo vozniki z visokim IR z namenom, da bi pridobili kar se da največ točk. Za vsako serijo imaš v forumu statistiko o partecipaciji in SOF dirkah. Tako vidiš za cel teden kdaj se kej dogaja, ob katerih urah. Evo. Da bi bilo bolj pregledno, bi v "vodiči" odprli temo iRacing vodiči in zbirali takšne vodiče. 1 Citiraj Link to post
mancSLO 1 945 Napisano December 11, 2015 Share Napisano December 11, 2015 Ali se kaj šteje, da dirko odpelješ do konca. Nekateri namreč uletijo, pocrashajo in lepo disconnect from server in se imajo fino... Citiraj Link to post
alkoro 676 Napisano December 11, 2015 Share Napisano December 11, 2015 (urejeno) Čisti krogi in napake se na koncu seštejejo. Recimo da narediš 10 kazenskih točk čisto na začetku in odklopiš, izgubiš veliko SR in IR. Če pa odvoziš celo dirko do konca brez napak, boš pa izgubil bistveno manj SR, pa še IR se ti ne bo toliko zmanjšal ker ne boš dead last Uredil December 11, 2015 - alkoro Citiraj Link to post
Paps 597 Napisano December 11, 2015 Share Napisano December 11, 2015 (urejeno) Pa še nekaj. Limit incidentov na dirko je 17. Ko dosežeš 17 si avtomatsko diskvalificiran. Uredil December 11, 2015 - Paps Citiraj Link to post
PEK 2 291 Napisano December 11, 2015 Share Napisano December 11, 2015 Pol bo Selčan sam do 2. kroga vozu Citiraj Link to post
zamex23 1 242 Napisano December 11, 2015 Share Napisano December 11, 2015 Pa promili se tut zmerijo Željko, tak da ti si diskvalificiran že pred začetkom. Citiraj Link to post
PEK 2 291 Napisano December 11, 2015 Share Napisano December 11, 2015 jebeš pol tak špil 1 Citiraj Link to post
Danjel T. 280 Napisano December 11, 2015 Share Napisano December 11, 2015 Pred 15 urami , mancSLO je napisal: Jaz sem se ravno zaradii kompleksnosti do sedaj upiral. Pa še angleščina pa to... AC sem nekako osvojil, tole bo šlo pa počasi. 1. Prijatelje dodaš kako. A se kje napišemo ali kako? Prijatelje lahko najdeš, tako da vtipkaš ime in priimek v iskalniku.... ali pa naprimer izbereš world records....izbereš določen avto in progo, filtriraš Slovenijo in ti vrže ven vse slovence,ki so to progo vozili v open practice, time trial, qual ali race...skratka je par opcij, kako prideš do voznikov. Je pa najbolj enostavna prva opcija. 1 Citiraj Link to post
Danjel T. 280 Napisano December 11, 2015 Share Napisano December 11, 2015 Osebno mi je Iracing top. Ima veliko prednosti, se pa najdejo tudi slabosti. Mene najbolj motijo offtrack-i... ker so pretirani. Res je da stem nekako nadzirajo neko vrsto čiste vožnje, sam po moje ti jih dodeli tudi po nepotrebnem. Druga nevšečnost je ta, da ko pride do car kontact-a, kric ali ne, vedno kasiraš 4ince. To te precej zmoti, ko te nekdo nabaše v rit ali kamorkoli drugje in pokasirat kazen. Precej razvoja namenjajo NTM-ju. (NEW TYRE MODE) in zaradi tega se pri vsakem updejtu zna avto drugače obnašat.... Tudi nastavitve vozila so lahko zoprne. V prvi sezoni so lahko top, v drugi pa so že potrebni popravki ali je celo potrebno začet nastavljat avto od začetka. Neglede na to, je kar dovršena simulacija in jo je užitek vozit. Najbolj pomembno je da se prebiješ čimprej do A klase in se tako izogneš raznim kamikaze, kar jih ogromno tudi v IR. Citiraj Link to post
silicijeva dolina 1 254 Napisano December 11, 2015 Share Napisano December 11, 2015 (urejeno) Jaz pa sem se malo prej spomnil,da iR podpira tudi VR. Jutri obvezno sprobam,ker zna biti eksotično Vsi iR dirkači,ki si lastijo Oculus rift pravijo,da brez njega sploh nočejo več dirkati,tako kot sem jaz pravil za AC,potem pa so ukinili podporo(še vedno sem zelo jezen na Kunos). Če ne bo velikih težav z direct mode nastavitvami OR, bom po mojem kar podaljšal naročnino za eno leto Uredil December 11, 2015 - silicijeva dolina 1 Citiraj Link to post
Danjel T. 280 Napisano December 12, 2015 Share Napisano December 12, 2015 Kar se tiče I-Ratinga je bolj po domače povedano,...cca prva polovica dobi pozitiven I-rating, druga pa negativen. Torej, če jih štarta 30 voznikov, jih bo privih 15 dobilo pozitiven IR drugih 15 pa negativen. Vsaj tako sem jaz do sedaj zasledil. V določenih primeri mogoče bi dobila pozitiven IR še 16 in 17 uvrščeni. Za lažjo predstavo pa dejte nekje na pol in boste vedeli kje ste Citiraj Link to post
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.