Skoči na vsebino

Splošna debata - iRacing


mAxL

Recommended Posts

Pri obeh, torej IR ali SR je kalkulacija zakomplicirana in je nekako nima smisla razumet 100%.

Poljudno:

IR:

Vsak grid ima nek povprečen IR glede na voznike na gridu. Glede na tvoj IR ti v dirki dodelijo številko avta (to ni tvoja pozicija na gridu). To je tvoja pričakovna uvrstitev. Če se uvrstiš nad pričakovanje pridobiš IR, sicer zgubiš. Kruto :)

SR:

Če ne delaš napak dobiš SR. Če delaš napake izgubljaš SR. Ko greš z licenco navzgor pridobivaš manj SR in zgubljaš več. Pri izračunu se računa tekoče povprečje. Se pravi če narediš napako na začetku dirke napaka skoraj izzveni. Upošteva se tudi število ovinkov. Izlet iz proge je 1x incident, dotik 4x izguba kontrole nad avtom 2x. Blagi dotik z avtom je 0x, kar pomeni nisi kaznovan, poškodba avta pa je lahko.

Če ti SR pade pod 1.0 ti takoj vzamejo licenco. ČE ti pade pod 2.0 ob koncu sezone ti tudi vzamejo licenco. Če imaš SR nad 4.0 med sezono napreduješ v višjo licenco. Če imaš SR nad 3.0 ob koncu sezone tudi napreduješ.

Torej. Vozi hitro in varno. Ne prepočasi ker boš izgubil IR. IR je relevanten pri:

1) Če je več voznikov kot jih prinese grid pride do dveh dirk in razvrščen si tako da ustrezaš povprečnemu IR od razdeljenega grida

2) Večji kot je povprečen IR grida več točk dobiš za uvrstitev za prvenstvo. Torej 6. mesto ni vedno isto število točk. Zato je govora o t.i SOF (strength-of-field) dirkah. Takrat se nauradno zberejo vozniki z visokim IR z namenom, da bi pridobili kar se da največ točk. Za vsako serijo imaš v forumu statistiko o partecipaciji in SOF dirkah. Tako vidiš za cel teden kdaj se kej dogaja, ob katerih urah.

 

Uredil - MarkoP
Link to post
  • Odgovori 5,2k
  • Created
  • Zadnji odgovor

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Danes odpeljal prvo GrandAM dirko z mixed class. Moram rečt, da sem si naredu celo paniko - preden joinaš session piše, da je 50 min. Potem grem not, nalijem cca 15 litrov več bencina kokr se mi je zd

Pogled znotraj novega bolida

Post of the year

Posted Images

pred 28 minutami, MarkoP je napisal:

Pri obeh, torej IR ali SR je kalkulacija zakomplicirana in je nekako nima smisla razumet 100%.

Poljudno:

IR:

Vsak grid ima nek povprečen IR glede na voznike na gridu. Glede na tvoj IR ti v dirki dodelijo številko avta (to ni tvoja pozicija na gridu). To je tvoja pričakovna uvrstitev. Če se uvrstiš nad pričakovanje pridobiš IR, sicer zgubiš. Kruto :)

SR:

Če ne delaš napak dobiš SR. Če delaš napake izgubljaš SR. Ko greš z licenco navzgor pridobivaš manj SR in zgubljaš več. Pri izračunu se računa tekoče povprečje. Se pravi če narediš napako na začetku dirke napaka skoraj izzveni. Upošteva se tudi število ovinkov. Izlet iz proge je 1x incident, dotik 4x izguba kontrole nad avtom 2x. Blagi dotik z avtom je 0x, kar pomeni nisi kaznovan, poškodba avta pa je lahko.

Če ti SR pade pod 1.0 ti takoj vzamejo licenco. ČE ti pade pod 2.0 ob koncu sezone ti tudi vzamejo licenco. Če imaš SR nad 4.0 med sezono napreduješ v višjo licenco. Če imaš SR nad 3.0 ob koncu sezone tudi napreduješ.

Torej. Vozi hitro in varno. Ne prepočasi ker boš izgubil IR. IR je relevanten pri:

1) Če je več voznikov kot jih prinese grid pride do dveh dirk in razvrščen si tako da ustrezaš povprečnemu IR od razdeljenega grida

2) Večji kot je povprečen IR grida več točk dobiš za uvrstitev za prvenstvo. Torej 6. mesto ni vedno isto število točk. Zato je govora o t.i SOF (strength-of-field) dirkah. Takrat se nauradno zberejo vozniki z visokim IR z namenom, da bi pridobili kar se da največ točk. Za vsako serijo imaš v forumu statistiko o partecipaciji in SOF dirkah. Tako vidiš za cel teden kdaj se kej dogaja, ob katerih urah.

 

Evo. Da bi bilo bolj pregledno, bi v "vodiči" odprli temo iRacing vodiči in zbirali takšne vodiče.

Link to post

Čisti krogi in napake se na koncu seštejejo.

Recimo da narediš 10 kazenskih točk čisto na začetku in odklopiš, izgubiš veliko SR in IR.
Če pa odvoziš celo dirko do konca brez napak, boš pa izgubil bistveno manj SR, pa še IR se ti ne bo toliko zmanjšal ker ne boš dead last :) 

Uredil - alkoro
Link to post
Pred 15 urami , mancSLO je napisal:

Jaz sem se ravno zaradii kompleksnosti do sedaj upiral. Pa še angleščina pa to... AC sem nekako osvojil, tole bo šlo pa počasi. 

1. Prijatelje dodaš kako. A se kje napišemo ali kako?

Prijatelje lahko najdeš, tako da vtipkaš ime in priimek v iskalniku.... ali pa naprimer izbereš world records....izbereš določen avto in progo, filtriraš Slovenijo in ti vrže ven vse slovence,ki so to progo vozili v open practice, time trial, qual ali race...skratka je par opcij, kako prideš do voznikov. Je pa najbolj enostavna prva opcija. 

 

Link to post

Osebno mi je Iracing top. Ima veliko prednosti, se pa najdejo tudi slabosti. Mene najbolj motijo offtrack-i... ker so pretirani. Res je da stem nekako nadzirajo neko vrsto čiste vožnje, sam po moje ti jih dodeli tudi po nepotrebnem. Druga nevšečnost je ta, da ko pride do car kontact-a, kric ali ne, vedno kasiraš 4ince. To te precej zmoti, ko te nekdo nabaše v rit ali kamorkoli drugje in pokasirat kazen.

Precej razvoja namenjajo NTM-ju. (NEW TYRE MODE) in zaradi tega se pri vsakem updejtu zna avto drugače obnašat.... 

Tudi nastavitve vozila so lahko zoprne. V prvi sezoni so lahko top, v drugi pa so že potrebni popravki ali je celo potrebno začet nastavljat avto od začetka.

Neglede na to, je kar dovršena simulacija in jo je užitek vozit. Najbolj pomembno je da se prebiješ čimprej do A klase in se tako izogneš raznim kamikaze, kar jih ogromno tudi v IR. :)

Link to post

Jaz pa sem se malo prej spomnil,da iR podpira tudi VR. Jutri obvezno sprobam,ker zna biti eksotično :D Vsi iR dirkači,ki si lastijo Oculus rift pravijo,da brez njega sploh nočejo več dirkati,tako kot sem jaz pravil za AC,potem pa so ukinili podporo(še vedno sem zelo jezen na Kunos). Če ne bo velikih težav z direct mode nastavitvami OR, bom po mojem kar podaljšal naročnino za eno leto ;) 

 

Uredil - silicijeva dolina
Link to post

Kar se tiče I-Ratinga je bolj po domače povedano,...cca prva polovica dobi pozitiven I-rating, druga pa negativen. Torej, če jih štarta 30 voznikov, jih bo privih 15 dobilo pozitiven IR drugih 15 pa negativen. Vsaj tako sem jaz do sedaj zasledil. V določenih primeri mogoče bi dobila pozitiven IR še 16 in 17 uvrščeni. Za lažjo predstavo pa dejte nekje  na pol in boste vedeli kje ste :)

Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Odgovori na to temo...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Povezava je bila samodejno vdelana.   Raje prikaži samo povezavo

×   Your previous content has been restored.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Temo prebirajo   0 uporabnikov

    Te strani si ne ogleduje noben registriran uporabnik

×
×
  • Ustvari novo...