markop 702 Napisano May 6, 2015 Share Napisano May 6, 2015 Monza, ki so jo dali pred kratkim ven je tudi super. Citiraj Link to post
markop 702 Napisano June 19, 2015 Share Napisano June 19, 2015 Iracing, je v sezoni, ki se je pravkar začela uvedel t.i "dynamic weather". Z drugimi besedami, dogajajo se sunki vetra, spreminja se temperatura ozračja in s tem posledično asfalta, kar rezultira v dinamični grip. Pri AC grip linearno narašča, tukaj pa je dinamičen. Po odzivih sodeč je akr tricky vse skupaj. Posebej se pritužujejo tisti, ki setup "fine tunajo" v nulo in so pol na dirki recimo razmere spremenjene. Imajo tudi nov torzijski model šasije in nov model gum. 2 Citiraj Link to post
B_U_R_I 3 290 Napisano July 1, 2015 Share Napisano July 1, 2015 https://www.youtube.com/watch?v=WGF4iOSRt8I rF2 naj bi to že simuliral. Ima kdo kaj več informacij na kakšen način? Je primerljivo s tem kar pripravlja iRacing ali so se pri ISI tega lotili bolj pavšalno? Citiraj Link to post
markop 702 Napisano July 1, 2015 Share Napisano July 1, 2015 Kar na visokem nivoju so to zastavili. Napoved je prima. Citiraj Link to post
Gapi 111 Napisano July 1, 2015 Share Napisano July 1, 2015 (urejeno) Vse to rF2 že zna + dinamično sušeča se linija po dežju. Edina stvar ki jo rF2 nima je dinamično spreminjanje temperature podlage glede na obsijanost s soncem. (ta del prihaja) Lepo da so se to lotili tako kot je treba in ne nekaj na hitro in fake (kot to počnejo pri AC, za pCars nevem kako je). Uredil July 1, 2015 - Gapi Citiraj Link to post
B_U_R_I 3 290 Napisano July 1, 2015 Share Napisano July 1, 2015 Gapi, a ves slucajno, ce majo to kje bolj podrobno razlozeno? Citiraj Link to post
Gapi 111 Napisano July 1, 2015 Share Napisano July 1, 2015 http://rfactor.net/web/rf2/rf2features/ Citiraj Link to post
markop 702 Napisano July 2, 2015 Share Napisano July 2, 2015 Gapi, samo to so zgolj našteti "featurji". Je to zgolj samo marketing fluf ali je dejnsko to podkrepljeno z neko fiziko odzadaj, kot to prikazuje video, ki ga je prilepil Matjaž ? Kakšnega videa, ki to pri rF2 demonstrira najbrž ni, ali pač ? Citiraj Link to post
Tomaž Eržen 1 083 Napisano July 2, 2015 Share Napisano July 2, 2015 Sicer že dolgo nisem probal rf2, ampak vseeno mislim, da obstajajo posnetki, ki kažejo, kako se s krogi nabira guma na idealni liniji (in ne po celi progi kot v AC). Če Kimikaze odpira tudi druge teme in ne samo rf2, potem bodo hitro sledili dokazi Koliko se spomnim, je tudi Sennas enkrat razlagal, kako zna bit problem, če greš iz idealne linije... baje se zelo dobro občuti pomanjkanje gripa. Citiraj Link to post
markop 702 Napisano July 2, 2015 Share Napisano July 2, 2015 Tukaj se malo vidi nanos gume na idelni liniji (malo smetimo iRacing thread z rF2): Citiraj Link to post
Tomaž Eržen 1 083 Napisano July 2, 2015 Share Napisano July 2, 2015 V namene strokovnih raziskav na forumu je seveda dovoljeno (do določene mere) Citiraj Link to post
B_U_R_I 3 290 Napisano July 2, 2015 Share Napisano July 2, 2015 No, mene zanima kako bi izgledalo v rF2, če bi se vsi furali izven idealne linije. A bi bil rubber buildup potem tam? Ali rF2 simulira samo na idealni liniji.. Citiraj Link to post
markop 702 Napisano July 2, 2015 Share Napisano July 2, 2015 S tehničnega stališča to ne zveni težko simulirat. V bistvu je že vse na voljo. Trajektorije avtomobilov, hitrost, koti gum, model gum, temperatura,... S tega stališča se mi zdi skoraj naravno, da bo gip dejansko večji tam, kjer so avtomobili dejasnko vozili, ne pa kar tako po "neki" idealni liniji. Citiraj Link to post
B_U_R_I 3 290 Napisano July 2, 2015 Share Napisano July 2, 2015 Jah, povej to Kunosu Citiraj Link to post
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.