Skoči na vsebino

Splošna debata - iRacing


mAxL

Recommended Posts

Volan sem kalibriral na novo, naštimal na 900 stopinj, v iRacingu tut vse nastavitve na novo.. Vse je enako kot je blo prej..

še vedno ne razumem kaj hudiča počne "rit" Mazde. Lime Rock Parka ne morm več odvozit, če pa ga že, je vsaj 1sec počasnej.

Ne da se mi več ubadat s tem s******.

Link to post
  • Odgovori 5,2k
  • Created
  • Zadnji odgovor

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Danes odpeljal prvo GrandAM dirko z mixed class. Moram rečt, da sem si naredu celo paniko - preden joinaš session piše, da je 50 min. Potem grem not, nalijem cca 15 litrov več bencina kokr se mi je zd

Pogled znotraj novega bolida

Post of the year

Posted Images

Tudi jaz sem sprobal Mazdo. Kristus je tole tail happy ratalo. Zadnji konec imaš lih tak občutek, kot da je 200 kil težji. Na polnem bremzanju se mi zdi, da lahko kasneje bremzaš, tudi ko te enkrat začne nest, te ne nese kar v nedogled. Nvem. Čudno mi je za pelat. Understeera je tut dost pa oversteera tut. To je z baseline setupom. Ne vem :S Ni mi všeč, sam se bo treba navadt... Sej na začetku tut nism v prvih 10ih krogih delal dobrih cajtov.

Link to post

Prišel domov, hotel probat ntm z mazdico in zgodilo se je sledeče. Volan se mi v igri obrača samo 270°, v nastavitvah je vse ok, normalno se vrti. Na progi pa lahko motam koliko hočem, volan se obrne samo 270 (oziroma polovico). A moram roke izklopit, ker ta tip ne zna preprijet? :D

Kakšna ideja?

profiler in vse je nastavljeno kot mora bit (df gt)

edit:

se je odločilo samo poštimat, test sledi

Link to post

Roke se obrnejo samo določen kot - tudi pri meni. Sem jih takoj izklopil.

Obupavam nad obema mazdama. Meni je to totalno nevozno. Odpeljal že kakšnih 50 krogov pa še z nobeno nisem prišel pod minuto, da ne govorim o tem kako se vsak drugi krog zavrtim. Trail braking je praktično nemogoč. Paps kakšen nasvet?

Link to post

Še mojih par centov...

MX5 se res pelje čisto drugače kot prej, kar sploh ni slabo. Razlaga:

Mene je kar konkretno motilo, da na tako natančnih progah, ki so polne grbin, en dobesedno stock avto lahko teraŠ do konca. Zdaj je feeling, da voziŠ na meji dosti bolj prisoten.

Sam nisem (vsaj zaenkrat) niti približno hiter in se tudi zasukam skoraj vsak krog, zdi se mi pa da je to dosti bližje temu, kar bi pričakoval pri realni vožnji s takim avtom.

Edino o bremzanju si tudi sam ne vem kaj mislit... mogoče je tu vseeno malo prehudo.

Res pa je, da sem v RL lovil samo mojega Fiata in je bilo relativno nizki hitrosti (70-80kmh) konkretno nevarno in tudi rit mi je zelo hitro pobegnila na bremzanju :)

Dirke bodo vsekakor imele dosti več incidentov, bomo videli kaj bo iz vsega...

p.s. nimam pojma zakaj mi Š izpisuje z veliko :D

Link to post

Evo probal tud jaz tole Mazdo... hehe men je pa fun avto... tisto prej je bilo preveč po tračnicah... pa daleč od tega da sem hiter z tem NTM. Sam bo že... če druzga ne zdej tud tisti ki so bili hitrejši ker so "nadrkal" nimajo več take prednosti .. :D:P

Link to post

Paps dej odpelji en night Sebring s Corvetto da vidim kolk mi manjka do top cajtov.. [iz] Trenutno lahko konstantno letim okoli 1.59.xxx, top čas pa trenutno 1.58.643 kar je po moje najmanj sec prepočas. [wall]

Aja, fixed set vozim :oops:

Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Odgovori na to temo...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Povezava je bila samodejno vdelana.   Raje prikaži samo povezavo

×   Your previous content has been restored.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Temo prebirajo   0 uporabnikov

    Te strani si ne ogleduje noben registriran uporabnik

×
×
  • Ustvari novo...