Skoči na vsebino

Splošna debata - iRacing


mAxL

Recommended Posts

  • Odgovori 5,2k
  • Created
  • Zadnji odgovor

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Danes odpeljal prvo GrandAM dirko z mixed class. Moram rečt, da sem si naredu celo paniko - preden joinaš session piše, da je 50 min. Potem grem not, nalijem cca 15 litrov več bencina kokr se mi je zd

Pogled znotraj novega bolida

Post of the year

Posted Images

Tony Gardner wrote:

Oulton Park is planned to be in for next build, doing a lot of different track configurations, at least 5 or 6 including some historic configurations like knicker brook which I guess they don't run any more because too dangerous.

Also, good progress being made on adding NTM to more cars and generally advancing the model itself (along with cars that already have the NTM) in the areas Dave K discussed in his forum post at the start of this season.

Link to post

A mi lahko nekdo par stvari razloži, verjetno si ti Paps še največ Radicala odpeljal.

A) Kako lahko to voziš konstatno 45/60 min kolkr je ena dirka?!?? Ali pač na ziher voziš 2sec počasnej od svojega PB-ja? Popraviš kaj setup za race? Pač prva dirka in nimam pojma tam... :(

B) Kolk bencina/gum to porabiš? Pit 1x?

C) Verjetno še kakšen detalj, ki se ga ne spomnim/ne vem...

Link to post

Radicala sicer ne vozim sam po moje je dost podobno kot pri V8..

1.Ja,zajebano je bit konstanten, jaz si ponavadi za dirko naredim malo manj nervozen setup in probam čim bolj konstatne in dokaj hitre kroge peljat. Moraš računat da tud gume pali če tiščiš in pri V8 ko padejo na 50% že čutiš da nimajo več dost gripa. Recimo najboljši v V8 imajo na daljših dirkah včasih tudi po 2 in več sec v povprečju počasnejše kroge od PB.

2.Poglej na forumu tam kjer je tema za pisto ki jo vozite ta teden. Če je endurance potem ti pit ne gine, razen če res paziš na gume in reskiraš več kot sec na krog, samo meni se taka taktika ponavadi ni obrestovala :S:D

3.Tud jaz se ne spomnim da bi bil kakšen detalj pomemben , razen da naštudiraš avto+pisto in da ostaneš skoncentriran celo dirko..

Je pa pametno tud na forumu tam vprašat. Do danes vse kar sem vprašal povejo brez panike,če mas srečo te še kdo gleda ko voziš in ti mal pove kje delaš napake. Men je to v začetku ko se privajaš na avto kar nucal :D

Link to post

Kolkr sm zdej gledal baje da pridejo čez z enim tankom in gumam tud če je 60min... ta je 45min.

Ma avto je zakon za pelat, ampak če bom takole vozil kot zdaj a) ne bom vidu niti pol dirke, b) nabral incidentov za mesec lepe vožnje. [fbi]

EDIT: Ja ok... očitno pogruntal keč... setup je bil sicer ubijalski Q setup, za dirko pa zame za ven odletel v 1. krogu... samo pomehčal zadnji konc in dost konstantnejše za peljat, čeprav me še moti ker sem se navadil oversteera. Setup je bil sicer snet s foruma in baje si mel tud ti Paps prste vmes pri njemu, tako da se ne čudim da je bolj "on the wild side", kot ga je nekdo komentiral na iR forumu :P

Link to post

1) ponavad tišov kokr je dal z več bencina :P Konstantnost ni bla problem, ker sem bil avta navajen

2) Jst sm ponavad naredu sebi kul Q setup. Pol sm pa samo še dal benz not pa gasa, Večinoma je blo kul, če pa ne pa pač po občutku kako stvar popravu. Zmer delam setape po filingu.

3) Nč posebnga. Samo ostan na stezi :) Pa glej forum od Radicala ker folk deli setape.

Aja za postanke večinoma ni treba. Mogoče kaka izjema kje.

Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Odgovori na to temo...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Povezava je bila samodejno vdelana.   Raje prikaži samo povezavo

×   Your previous content has been restored.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Temo prebirajo   0 uporabnikov

    Te strani si ne ogleduje noben registriran uporabnik

×
×
  • Ustvari novo...