Skoči na vsebino

Splošna debata - iRacing


mAxL

Recommended Posts

  • Odgovori 5,2k
  • Created
  • Zadnji odgovor

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Danes odpeljal prvo GrandAM dirko z mixed class. Moram rečt, da sem si naredu celo paniko - preden joinaš session piše, da je 50 min. Potem grem not, nalijem cca 15 litrov več bencina kokr se mi je zd

Pogled znotraj novega bolida

Post of the year

Posted Images

TCR ne samo da je popularen v Evropi - popularen je na celem svetu. Tudi WTCC prvenstvo so prešaltali na TCR dirkalnike in se preimenovali v WTCR. To, da je popularno mislim predvsem za ekipe. Dober prize performance pa dost izenačeni dirkalniki za napeto dirkanje. Za gledalce sicer ne vem koliko je zanimivo, glede na to, da vidiš WTCR dirke s praznimi tribunami (razen Hungaroring).

Link to post

Moj comeback se je začel z defektom na bremzi. Zgleda, da je potenciometer fuč. Ko stisnem kvazi random skače vrednost. Ko spustim, se čez par sekund postavi na 0. Bom malo popihaljutri, če pomaga.

Uredil - markop
Link to post

Napiš to na iRacing forum če upaš... te pridejo iz kože dat :D

Men je vseeno tud če ta update ne pride nikol. Nič kaj omembe vrednega razen surface model. Vse ostalo je content, pa ntm na čist zgrešenih avtih :P  :D 

 

Link to post
On 9/1/2019 at 9:55 PM, markop said:

Moj comeback se je začel z defektom na bremzi. Zgleda, da je potenciometer fuč. Ko stisnem kvazi random skače vrednost. Ko spustim, se čez par sekund postavi na 0. Bom malo popihaljutri, če pomaga.

Sem vse skupaj razmontiral in je začelo delat samo od sebe. Sproti sem natlačil še eno "spužvasto gumo" noter v vzemt za bremzo in kar dobro deluje. Kot nek progresivni damper je izpadlo. Pol sem videl, da ima bremza in tudi plin precej dead zone in sem si še potenciometer nastavil tako, da sta bremza in plin vedno malo aktivna. Nato z kalibracijo v IR to skompenziraš. Končni rezultat je, kot bi kupil nov kit :) Ni slabo proti stock T3PA-Pro.

 

Nato sem jasno nabavil Barcelono in TCR Audija. Audi mi je sprva razočaral. Čuden zvok in handling. Sem bil verjetno še malo rjast, saj nisem vozil že ulala mesecev. Pa sem nabiral kroge počasi in Audi mi je malo zlezel pod kožo. P911 je še vedno P911, je pa tale TCR definitivno zanimiv. 1,2,3 prestava iz počasnih ovinkov deluje kot tisti VW Beetle GRC - prednje gume v prazno vrtijo. Zadek zna v ovinke kdaj odnest in je po lzanimivo kako se da z FWD rešit zadevo.

NTMv7 - promoted 100% !!! Malo sem se igral. Končno ima camber nek smisel se mi zdi in ima temperatura gum (ter obraba) od notranjosti proti zunanjosti nek smisel. Dosti bolj, jah, "gumasto" deluje.

Link to post

Moji iR creditsi so tudi šli v Barcelon, imam pa še nekaj iR dolarsov🤑in je bil TCR že v košarici, pa sem se premislil, ko sem bral komentarje aka "Its fun, but very understeer". Spomnil sem se Clio cup-a, kako sem se matral z FWD🤤.

Proga je izvrstna:

Spoiler

iracingmotorsport-simula.png

Pa še za prihajajočo sezono mi manjkata Philips Island in Belle Isle, tako da je TCR odšel nazaj na prodajno polico.

Calendar GTE season 8:

Spoiler

aor-gte-calendar-png.94260

 

Link to post

Je res. Je understerry ja. Samo še nisem uspel ugotovit točno pod katerimi pogoji - ali v coastingu ali pod plinom. Z bremzo se ga da lepo rotirat, vendar je hitro preveč. V glavnem prehitro za zaključke iz moje strani. Imam pa občutek ja, da bo navdušenje v uradni IR ligi hitro izzvenelo.

Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Odgovori na to temo...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Povezava je bila samodejno vdelana.   Raje prikaži samo povezavo

×   Your previous content has been restored.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Temo prebirajo   0 uporabnikov

    Te strani si ne ogleduje noben registriran uporabnik

×
×
  • Ustvari novo...