Skoči na vsebino

Splošna debata - iRacing


mAxL

Recommended Posts

  • Odgovori 5,2k
  • Created
  • Zadnji odgovor

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Danes odpeljal prvo GrandAM dirko z mixed class. Moram rečt, da sem si naredu celo paniko - preden joinaš session piše, da je 50 min. Potem grem not, nalijem cca 15 litrov več bencina kokr se mi je zd

Pogled znotraj novega bolida

Post of the year

Posted Images

 

Citat

Good day, 

I thought I would make a post in regard to the new or updated content that will be in the build next week. Some of it you might know about and some you may not. 

Two new LMP1 cars: The Porshe 919 Hybrid and the Audi R18 etron Quatrro. These two new cars will run in two new Lemans Series, an individual series and a team series with an LMP2 and a GTE Class. iRacing LeMans Series and iRacing Lemans Endurance Series. The Lemans Series will run every two hours with a 12-week schedule. 60-90 minute races as a regular official series. Then, every other week we will run the iRacing Lemans Endurance Series with 2-time slots. Saturday at 7:00GMT and Saturday at 19:00GMT. These are 6-hour sessions, and they are team events. 

A new Indycar: The Indycar IR-18! We think you will really enjoy this car; our testers definitely are enjoying it. If you purchased the existing DW12 Indy car in the last six months, we would grant you full credit of $11.95. We also will be granting the existing DW12 Indycar free to all members. 

New Dirt Track: Limaland Motorsports Park! This Quarter-Mile track is located in Northwest Ohio, and we also will include a night version. 

New Dirt Track at Charlotte! A 4/10 mile Dirt Track located across the street from the Charlotte Motor Speedway and will include a night version. 

New GRC Circuit: Sonoma 

A rescanned and revised version of Pocono: If you own the existing Pocono track, you will get this for free. The old Pocono will be granted to every member for free. 

FYI, we do have a new road course in the works (and many other content additions/updates) that is nearing completion, but it was not ready for this build, unfortunately. 

We have videos in the works this week for all this content that will be out on the build. 

Good racing! 

Hmm a bi eno endurance prvenstvo odvozil ? :)

 

Uredil - edgeslo
  • Upvote 1
  • Haha 1
Link to post

IR točno ve kaj je narobe z gumami. Tudi sami so že večkrat priznali po forumih. Ni problem, da ne vejo kaj je narobe. Bolj je problem, da tega ne znajo rešit že cca. 1 leto. Ne vem zakaj je tako.  Če bi jaz bil lastnik firme in se nek produkt ne bi premaknil iz mrtve točke za že eno leto bi razvijalnce poklical na razgovor in skušal ugotovit kaj je narobe. Najbrž rabijo pomoč. E, pri IR je to bolj zakomplicirano ker je glavni razvijalec na tem področju tudi CEO. Najbrž rabi pomoč in ne pusti nobenega zraven.

Naj bi v kratkem napisal blogpost in malo razložil v čem je težava, da V7 model gum ne bo v tem buildu temveč zgolj mogoče v naslednjem.

Uredil - markop
Link to post

Se ne spoznam na to programiranje spilov nič, sam a je mozno, da je to to kar premore tist starinski Nascar Racing 2003 engine (če ma sploh še kej veze s tem iRacing) ? Avta se dejansko ne čuti nič pri zdrsu...

Link to post

Tudi to je bilo že neštetokrat predebatirano. IR nima veze z NR2003 enginom.

Avto se čuti pri zdrsu. Sploh tega P911 se da lepo čutit. Samo ne boš se usedel in to takoj začutil. Ko res že nekaj časa voziš začutiš te rahle razlike. Ne vem, jaz lepo čutim kdaj "overdrivam". Kar je narobe v modelu gum je to, da se prehitro pregrejejo in pol je res občutek drsalnice. Pri nekem mrzlem vremenu je vse skupaj kar OK. Tudi, če bi pritisk v gumah povečal bi bil občutek boljši, vendar je pol avto počasnejši. To so pokvarili z neki patch-om pred cca. 1 letom in od tam ni bilo vidih sprememb.

Ta teden je v 911 serije Monza. Ko je track na 41° se avta ne da držat na stezi, če samo malo pretiravaš in pregreješ gume.

Ne vem. Tudi sam nisem strokovnjak, je pa vsakemu jasno, da če 1 leto ni napredka nekaj ne deluje v sistemu.

Link to post

Meni GTE dela pri 40 probleme samo bremzanje, ki je res katastrofalno in bremzam z max 30% na pedal indikatorju. In na bremzanju mi odnese zadek, kot da bi mi sovoznik ročno zategnil :D . Pri zavijanju mi gre na zivce praskanje "gum", pospoševanje je pa NFS, ker imam ravno prav TC naštiman.

10 manj tire pressure je pa -1sec na krog v vsakem primeru... 

Link to post

Kolikor jaz vem je problem v tem da pri iR ne uporabljajo matrike za obnašanje gum ampak se vse računa dinamično. Tako da je po svoje logično da ne moreš dat ven enega popravka in si rešil vse. Tisti ki smo softwera-ši in smo kdaj v življenju probal naredit kaj dosti dinamičnega vemo da ponavadi fix ene zadeve prinese na drugem koncu 100 novih problemov. In potem je pač ponavadi narejen kompromis manjšega zla :D

Po drugi strani pa da v 1+ letu ne morejo fix-a naredit kljub čedalje večji ekipi... si lahko samo mislim da je osnova bila tolk zanič da je potrebno n ur dela, ali pa so se enostavno sprijaznili da bo pač tako kot je, nas pa nategujejo z PR ....

Uredil - edgeslo
Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Odgovori na to temo...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Povezava je bila samodejno vdelana.   Raje prikaži samo povezavo

×   Your previous content has been restored.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Temo prebirajo   0 uporabnikov

    Te strani si ne ogleduje noben registriran uporabnik

×
×
  • Ustvari novo...