Skoči na vsebino

Splošna debata - iRacing


mAxL

Recommended Posts

  • Odgovori 5,2k
  • Created
  • Zadnji odgovor

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Danes odpeljal prvo GrandAM dirko z mixed class. Moram rečt, da sem si naredu celo paniko - preden joinaš session piše, da je 50 min. Potem grem not, nalijem cca 15 litrov več bencina kokr se mi je zd

Pogled znotraj novega bolida

Post of the year

Posted Images

Pred 16 urami , markop je napisal:

@mancSLO: HPD dirkači so po večini "wannabe-ji", ki gredo vozit avto, ki mu niso kos in niti niso kos dirki sami. Se mi je že zgodilo, da sem jih z GTE gladko držal in celo prehiteval.

Saj v bistvu sem bil nad Blancpain Monzo presenečen, ko sem imel po en dotik ali pa nobenega. Če bodo c7r fliknil v content se bom težko zadržal....

 

Link to post

Karting so rekli, da so imeli v alpha testingu, vendar so rekli, da niso bili zadovoljni. Menda je tam dosti prenosa teže in niso uspeli zadovoljivosimulirat in so opustili. Je kej novega na tem področju ?

GTE....Aston Martin (Nicki Thiim naveza) ali pa Porsche kot ze obljubljeno... :) M8 se ne bi branil :)

Škoda za FR3.5. Zgleda, da bo projekt dokoncno padel v vodo:

https://www.motorsport.com/f3.5/news/formula-v8-3-5-cancels-2018-season-due-to-lack-of-entries-979551/

Uredil - markop
Link to post

Sem snel setup od VRS :) Je boljš samo še vedno proti Ferrariju dost understera. Mal me j... tud ker je Ferrari dost bolj downforce avto kot pa Porsche. Je pa fun... pridem sigurno na kakšen practice in mogoče celo dirko...

Link to post

Pripet je setup.

Je pa tako, da je ena izmed glavnih karakteristik tega avta lahek sprednji del. Posledično understeera. Glavni recpt za odpravo tega je uspešen trail braking. Najbolje, da si Motec ali kej podobnega usposobiš in opazuješ bremzanje skozi ovinek. Po začetnem brmezanju moraš bremzo popuščat vse do apex-a. Na apexu naj ti Motec kaže cca 10%, raje še malo manj.

Drugo kar je je break-bias. Proti koncu dirke lahko BB premakneš nazaj, ker je rezervoar spredaj in postaja prednji del lahek in zato prednje gume blokirajo. Klik na polovici dirke in še klik proti koncu.

Na mojem setupu lahko še povečaš prednji TOE (bolj negativen) in še malo zvišaš zadek.

P911 nikoli ne bo GTE :) Tisto je čisto drugi stil vožnje.

Monza 2017-S3 v1.sto

Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Odgovori na to temo...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Povezava je bila samodejno vdelana.   Raje prikaži samo povezavo

×   Your previous content has been restored.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Temo prebirajo   0 uporabnikov

    Te strani si ne ogleduje noben registriran uporabnik

×
×
  • Ustvari novo...