Skoči na vsebino

Splošna debata - iRacing


mAxL

Recommended Posts

  • Odgovori 5,2k
  • Created
  • Zadnji odgovor

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Danes odpeljal prvo GrandAM dirko z mixed class. Moram rečt, da sem si naredu celo paniko - preden joinaš session piše, da je 50 min. Potem grem not, nalijem cca 15 litrov več bencina kokr se mi je zd

Pogled znotraj novega bolida

Post of the year

Posted Images

Ma, čas bi že bil za marsikaj ... pa se ne zgodi  :D

Danes sem prebral cel post kaj je napisal.... in spet nov content ,nov content, nov content,.... 

Kaj pa tyre model,tranzicije dneva in noči, bugi .....???? 

In kar me najbolj spravi v smeh so posti, ki jih potem folk piše na njegove objave...samo zahvaljevanje in laskanje, ko pa kdo pove tako kot je pa užgi odmah po njemu...

Narobe svet... čist... pa ne sam na iR :D

 

Link to post

Hitrost ni njihova vrlina to sigurno. Glede gum se vrši kar velik pritisk in bodo po moje zadevo skušali popravit oz. izboljšat. V osnovi ni hudo narobe, v par segmentih pa ni njbole, ne. Upam, da kej naredijo. Spet po drugi strani kar dajo ven je kar na nivoju zadnje 2 leti. Tudi ta pit-stop animation je čisto nekaj drugega v primerjavi z ostalimi.

Cene je premium in tu ni kaj. Del cene gre pač za to, da se tam dirka dosti bolj pogosto, kot drugje in to kar na nivoju.

Netcoda povzroči kakšen dotik ja. Meni sicer bolj redko. Zadnjo kar sem bil obožen, da sem tipa nasadil pa sem mu dokazal, da ga nisem in je pol zvrnil na netcode je bilo to:

Pa ni ne moj dotik ne netcode kriv. Fant je bremzal preveč in je šel zadek :)

@edgeslo: Na take objave so najprej zahvale, nato pridejo neprijetna vprašanja (glej moje) in nato plaz kritik :)

Uredil - markop
Link to post

In komu k.... na čast se zahvaljuje ? :D

Pa ljudje božji to vse plačamo, zastonj na iR ni nič... še forum ne. Poteče članarina nimaš več nič in dostopa nikamor :)

In news flash kar počnejo ne počnejo zaradi vas/nas ampak zaradi cekinov, ki jih bodo izvlekli ... nič drugega... to je edini motiv, vse ostalo pa so navadne marketingške floskule :)

By the way , na iR forumu je nekdo izjavil, da če plačaš preko paymentwall ti ne obračunajo davka, sam pa nisem probal..

 

Citat

 If you pay with some (all?) of the "paymentwall" options during checkout you'll find that the VAT disappears. 

This is of course something you should only do if you are traveling in countries that don't have VAT because otherwise you would break your countries rules. Not to mention that you "steal" from those who would benefit from that tax, for example sick people. 

I tried it with my subscription renewal and it works. 

 

Uredil - edgeslo
Link to post

Zahvaljujejo se, da je sploh napisal in razkril "roadmap". Zahvaljujejo se, da so se rally cross-a sploh lotili. Itak, da se plača vse.

Škoda, da je to na forumu izjavil. Sedaj bodo onemogočili :)

Uredil - markop
Link to post

Mogoče sem pa jaz too old for this shit pa tega enostavno ne kontam.. mislim, razumem iRacing da to počnejo, ne razumem pa da se folk na to pali tako kot se. 

Zame je to vse samo en navaden marketing, s tem da ko bo prišlo ven bo spet po možnosti polno bug-ov, pa jih bo ta isti folk spet zagovarjal :D

V starih dobrih gamerskih časih so naredil špil, popravkov skor da ni bilo (pa tudi potrebni niso bili) in cena je bila 100x manjša. Danes gledaš te "elitne" špile, vsi bi neke konkretne naročnine kasiral, pa kar mal bete pa aplha-e public dajal in jih še mastno mimogrede zaračunal ... vsi kao ma veliko testirajo (folk prime v roke in v 5 minutah najde bug)...in.... folk je kar zadovoljen, brani te razvijalce kot da so jim najožja familija....

Za kriptowall pa ne vem če lahko kaj dost ugasnejo :D Pač zgleda da si kao amerikanc in te pač sistem ne zna upalit za davek. 

Link to post

Danes so špili 17x bolj kompleksni kot včasih. Poleg tega slonijo na 3rd party knjižnicah. To po eni strani pospešuje razvoj, po drugi strani predstavlja neke stroške in tudi izpostavljenost bugom za katere nisi direktno sam kriv.

Model "releasa" se je spremenil zaradi stroškov in težnje po dobičku. Z early in beta release v bistvu delajo dvoje. Dobijo množico testerjev in tudi denar potreben za nadaljni razvoj. Saj veš koliko to stane. Če imaš za nek špil ekipo 40 ljudi po ~80.000USD+/leto pa si izračunaj koliko kopij ali licenc oz. naročnin moraš prodat. In to vsako leto znova. 

V primeru IR dodaj še stroške serverjev, ki po moje niso majhni. Ta kolosalna organizacija prvenstev vse dni v letu terja svoj davek.

Bugov pa roko na srce ni dosti (sploh glede na kompleksnost). So pomnkljivosti v modelih in ja, vsake tolko tudi kakšen bug (recimo draft v MX5 v zadnjem buildu) ampak ni nekaj takega, kar bi uničilo užitek.

V primeru IR se folk zahvali za road map, če jim je všeč. Tisti, ki jim ni pa udrihajo zakaj raje na naredijo to ali ono. Večinoma pa se zahvalijo, ker so jim pač sploh povedali na čemu delajo. 

Pa pridi raje kej P911 furat, kot ta se tle prepucavamo kako reagira folk na forumih. Jaz sem ugotovil, da je moja limita IR3000+ v P911. Ko grem čez zgubljam, ko padem pod pridobivam. Po 4 sezonah še vedno ne "kužim" P911 stila vožnje, da bi se boril za top5 v dirki.

Uredil - markop
Link to post

Žal ne moreš, razen v primeru:

Ti imaš Ferrarija GT3. V neki dirki ali practice so še drugi avti. Te avte nimaš, jih pa moraš downloadad, da bi lahko joinal server. No, ko je IR v najavljenem maintenance odprejo t.i. "test mode". Takrat lahko voziš vse avte (solo practice), ki jih imaš downloadane.

Ta mode odprejo ob vsakem releasu (čež 2 tedna) ali pa, ko kej posodabljajo.

GT3 serija je podvržena BOP, ki se skozi uskaljuje. In pride proga, ko imaš avto, ki je čisto nekonkurenčen. In to se pol meni ne dopade, ker folk kupi vse GT3 avte in pol menjujejo vsak teden.

Dosti bolj všeč mi je single make. Čeprav res, tudi z BMW v GT3 sem se imel fino, dokler nismo v kakšno Monzo prišli oz. kjerkoli z dolgo ravnico.

Link to post
Pred 3 urami , PEK je napisal:

A lah avto zaston potestiraš v iR? Zdaj furam včasih kakšno urco, včer sem se kr lepo mel na practice proti AMGju, čeprav se mi zdi da je tale moj Ferrari GT3 jajc. :P

@PEK , ste pa kar ekipa, sem videl. Sem bil presenečen, da vas v gt3 vidim.

Uredil - mancSLO
Link to post

Bom prišel kaj v Porsche cup pogledat... sam si moram najprej v GTE zbit iR do amena. Še dober da se ne sekiram za statistiko, ker drugače bi že znorel. Pa če ne fašeš vsako dirko vsaj enkrat od nekoga...potem ziher nisi IMSA dirke vozil :D

 

Link to post

Če mene vprašaš je Ferrari GTE daleč najboljši avto kar so jih kdaj naredil.. pa nisem fun Ferrarijev drugače.
Za Forda ne vem ker ga nisem kupil. Je pa problem te serije ker je multiclass .
V večini primerov te pokupi kakšen HPD ali pa zgubiš maso časa. Jaz sem treutno na taktiki, da ko mi je dovolj blizu kakšen HPD enostavno upočasnim tam kjer hočem da me prehiti... tako me vsaj sredi ovinka več ne priletavajo v rit, je pa res da zgubiš tako takoj kakšno sec na krog.

 

Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Odgovori na to temo...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Povezava je bila samodejno vdelana.   Raje prikaži samo povezavo

×   Your previous content has been restored.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Temo prebirajo   0 uporabnikov

    Te strani si ne ogleduje noben registriran uporabnik

×
×
  • Ustvari novo...