Skoči na vsebino

Splošna debata - iRacing


mAxL

Recommended Posts

  • Odgovori 5,2k
  • Created
  • Zadnji odgovor

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Danes odpeljal prvo GrandAM dirko z mixed class. Moram rečt, da sem si naredu celo paniko - preden joinaš session piše, da je 50 min. Potem grem not, nalijem cca 15 litrov več bencina kokr se mi je zd

Pogled znotraj novega bolida

Post of the year

Posted Images

Janko, veš kako je ta "no no". Pred 30 leti so bili pojem žara čevapi in smo se 2 meseca staranemu "stejku" na žaru smejali. Danes se tudi to obrača in kar je bilo včeraj "no no" je lahko kmalu "yes yes". In isto se pri njih dogaja. Ne morem verjet koliko VW golf-ov sem videl po Floridi prješji vikend. Še pred 8 leti nisem videl "nemca" tam pol pa vsako leto več.

Jaz bom probal iz firbca tale dirt. Trenutno sem pa isto navdušen kot ti trenutno ;) Sploh, ko primerjaš 911 lepotca s to "karjolo" :) na sliki zgoraj. Pa naj ima 600 konjev če hoče.

Link to post

Hehe, tud jaz se nekako strinjam z PEK-om :) Te škatle lahko zaradi mene delajo prevale, talajo pir gledalcem med vožnjo pa me še vedno ne zanimajo.

Že turn left all the time po asfaltu me ni pritegnil, tole pa še toliko manj. Če bom kaj od te Dirt serije kaj več kot probal je mogoče avto cross, ki pride tud mal kasneje soon kot pa te škatle :D

 

Link to post

Wow, včeraj sva se z @edgeslo malce podila po hostanih 911 serverjih. Serverji polni. @edgeslo in 911 sta si ze kar na "ti", midva pa se z 911 še "onikavava". Avto je super, vendar stisnit z njega ven je pa težko, sploh zato ker je potrebno stil vožnje prilgodit.

Jaz sem probal ker nekaj setupov. Našel celo nekaj z ekstremnim rake. @edgeslo-jev setup je kar zanimiv. Morem malo skozi telemetrijo, da naštudiram optimum za gume. TOE me še malo muči. Baseline predvideva velik TOE. Ne vem zakaj je tako in čemu služi.

Še to. Nekaj statistike preteklih 2 tednov. Noro. Skupno 14.000 voznikov na dirkah.

participation_2017s1_porsche_iracing_cup

Uredil - markop
Link to post

Ja, številke v iRacingu so ogromne. Lani v eni od Nascar serij nas je bilo 3000 po grupah razdeljenih. Še sreča, da mi je road iRacing scena mimo, pa kljub temu je za iRacing 600€ šlo v teh letih. To je pa treba vedeti. Tudi vsi, ki se na novo odločajo za ta sim, je fino, da to vedo. 

Link to post

Ne spomnim se kateri avto je  tako napolnil vse serverje.. Ne samo hosted, tudi ko je uradni practice se dostikrat zgodi da so vsi razen tistega, ki se je pravkar pojavil totalno polni :)  

Kar se tiče mene in 911... sva mal na ti, potem skočiva na vi, vmes se še malo pošiljava v 3pm.... :)

Avto je res dosti specifičen, sploh pa za avte, ki jih ima iR. Večina ko te spravi v slide je takoj zatem death trap... no Porsche zaenkrat  ne (upam da tako tudi ostane in ostale popravijo na tak način) . 

Kar sem do sedaj pogruntal :

- Linija je zakon ! Ajde, to je za vse avte... :)
- Več kot polovico časa dobiš ali izgubiš na zaviranju, sploh je pomemben začetek zaviranja. Tranzicija iz tiščanja gasa na zaviranje ne more biti on-off. Jaz u bistvu še tiščim gas in že istočasno zaviram. Bolj kot zaviram manj tiščim gas. S tem načinom imam lahko break bias malo bolj nazaj pa mi zadnja kolesa ne blokirajo (to se kar dosti ljudi pritužuje da jih spin-a na zaviranju)
- Optimalno zaviranje je skoraj do apex-a (ne toliko zaradi zaviranja, ampak da teža ostane na prvem koncu in omogoča rotacijo)
- V večini ovinkov po apex-u ko pritisneš na gas , je to vedno do konca...
- Optimal hot tyre pressure je okoli 150kpa
- avto ljubi relativno velik camber
- en klik več na toe in spredaj poveča rotacijo v vstopu v ovinek, samo na zaviranju nedaj bože da so grbine,zadaneš robnik, ali se zgodi karkoli kar poruši ravnotežje avta
- zadnje krilce nima nekega hudega učinka (logično ker nima gurney flap), sam ga uporabim čisto na koncu za fine tuning..
- brake bias mora vsaj zame bit okoli 45-47

Tole je na brzake vse kar se spomnim, da mi je tako ali drugače pomagalo, da sem začel vozit solidne čase :)


 

 

Link to post
11 minutes ago, mancSLO said:

Ja, številke v iRacingu so ogromne. Lani v eni od Nascar serij nas je bilo 3000 po grupah razdeljenih. Še sreča, da mi je road iRacing scena mimo, pa kljub temu je za iRacing 600€ šlo v teh letih. To je pa treba vedeti. Tudi vsi, ki se na novo odločajo za ta sim, je fino, da to vedo. 

No jaz sem do danes porabil približno 1k€ (s tem da imam v tem znesku že plačano naročnino do 2019 ) v 7,5 letih Večino je šlo prvi dve leti  in sicer da sem nabavil content (avte in piste) in takrat akcij ala black friday še niso poznal :D

Imam skoraj 100% road content , bolj natačno, imam vse road steze, nimam pa avtov skippy,formula renault, jetta in kia in tudi ne čutim nobene potrebe da bi jih imel. Zdaj praktično na sezono mogoče pride en avto in ena steza + naročnina. To je letni strošek, s tem, da vedno pokurim take in drugačne akcije ki jih imajo :)

Strošek je pač relativen pojem... če presedim za iR skoraj vsak večer 3 ure in imam to kot neke vrste hobi , potem je zastonj.

Če se vsedem enkrat na teden za urco ali dve potem je odločitev ali je drag ali poceni vredno razmisleka...

Če pa sem navajen da vse "raste" na Partisu.... potem je pregrešno in oderuško drag :)

 

Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Odgovori na to temo...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Povezava je bila samodejno vdelana.   Raje prikaži samo povezavo

×   Your previous content has been restored.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Temo prebirajo   0 uporabnikov

    Te strani si ne ogleduje noben registriran uporabnik

×
×
  • Ustvari novo...