Skoči na vsebino

Splošna debata - iRacing


mAxL

Recommended Posts

RaceSpot TV to run 'Support Series' races to GP WCS Events 

RaceSpot TV Are pleased to announce that we will be running two 'Support Series' alongside the iRacing World Championship Series in 2017, providing a more 'race weekend' feel to our coverage. 
 

Our coverage on Saturdays will start with the RaceSpot TV Renault SimCup, a 25 minute sprint race in the Formula Renault 2.0 machine. This will be followed by the RaceSpot TV Porsche Supercup, a 30 minute race in the Porsche 911 GT3 machine. Both races will take place at the same track as the iRacing World Championship Grand Prix Series, taking place later the same day. 

Vec info in prijave Tukaj

Link to post
  • Odgovori 5,2k
  • Created
  • Zadnji odgovor

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Danes odpeljal prvo GrandAM dirko z mixed class. Moram rečt, da sem si naredu celo paniko - preden joinaš session piše, da je 50 min. Potem grem not, nalijem cca 15 litrov več bencina kokr se mi je zd

Pogled znotraj novega bolida

Post of the year

Posted Images

Z base setupom je avto sicer res stabilen vendar kralj understeera in skoraj malce dolgočasen. Povečaj rake, zmanjšaj toe in camber, zmanjšaj krilce. Avto bo postal bolj "pointy" in hiter, vendar bo zadek začel po svoje razmišljat. Try at your own risk :)

 

Link to post

Ne vem kaj delajo, kaj in kako testirajo. Vem le, da raje kot 42 poršov in "mystery track" imam 1 ali 2 ta prava porša in dobre lige z njimi. V IR se napoveduje poslastica od lige. V AC je 42 poršov prišlo in potem vse potihnilo več ali manj. Če greš pogledat IR je danes štartala 911 liga. Trenutno je vsako drugo uro od 60~80 voznikov na štartu. Not bad, not bad.

Še zanimivost:

AC naj bi tudi bil 991.2 tako, da ne vem kaj je tu Steve ustrelil. Po drugi strani me čudi, da si privošči tako izjavo, če ni res. Po tretji strani AC, recimo, dovoli neodvisno "front in rear TOE" nastavitev. V IR pa je samo "rear TOE" mogoče neodvisno nastavljat. Who knows...

Na IR so zelo zanimive debate okoli tega avta in kako ga vozit. Človek se marsičesa nauči.

Link to post
Pred 3 urami , markop je napisal:

Ne vem kaj delajo, kaj in kako testirajo. Vem le, da raje kot 42 poršov in "mystery track" imam 1 ali 2 ta prava porša in dobre lige z njimi. V IR se napoveduje poslastica od lige. V AC je 42 poršov prišlo in potem vse potihnilo več ali manj. Če greš pogledat IR je danes štartala 911 liga. Trenutno je vsako drugo uro od 60~80 voznikov na štartu. Not bad, not bad.

Še zanimivost:

AC naj bi tudi bil 991.2 tako, da ne vem kaj je tu Steve ustrelil. Po drugi strani me čudi, da si privošči tako izjavo, če ni res. Po tretji strani AC, recimo, dovoli neodvisno "front in rear TOE" nastavitev. V IR pa je samo "rear TOE" mogoče neodvisno nastavljat. Who knows...

Na IR so zelo zanimive debate okoli tega avta in kako ga vozit. Človek se marsičesa nauči.

Glede nastavitev dirkalnikov je tako,da iRacing ni zakupil le dirkalnika oz. znamke ampak prav tako prvenstvo,ki bo in mora biti po pravilih,ki jih predpiše FIA. Torej,če pravilnik pravi,da se ne sme v tej Porsche Cup prvenstvu spreminjati prestavnega razmerja se potem tudi v tej iRacing prvenstvu ne sme in enako je z TOE in prav tako z ABS in TC. Assetto Corsa pa je zakupila samo licenco za znamko ne pa uradno prvenstvo. 

Link to post
8 hours ago, markop said:

AC naj bi tudi bil 991.2 tako, da ne vem kaj je tu Steve ustrelil.

Sam hotel je povedat da AC pač ni sim :twisted:

Evo, sad če Kunos da mu j.... m.... :D

 

 

Link to post

Samo resno. 42 poršov pa ne zasledim neke hude analize o optimalnih točkah (RPM) za prestavljanje, analize trail-breakinga in če pomaga, ali je boljše zgolj coastat, kaj se dogaja s camberjem, dokazi s telemetrijo o G silah na ovinku, profil bremzanja, pritisk v gumah,... Ravno to je razlika med 42 in 1 poršem. Na IR trenutno dobesedno secirajo avto in to je to. Tam se dirka, čeprav je 42x manj poršev ;) Upam, da navdušenje nad avtom ne usahne (tako kot Audi GTO).

Link to post

Ziher se bo folk razkadil :)

Dejstvo je da je avto relativno enostavno peljat, zahebano pa je bit z njim hiter. Nekako me spominja na V8. Če pač nisi olupljen na avto in se pripravljen naučit vozit na drugačen način, mu slej ko prej obrneš hrbet . Bo pa sigurno dlje časa popularen kot je bil cSpec.

 

Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Odgovori na to temo...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Povezava je bila samodejno vdelana.   Raje prikaži samo povezavo

×   Your previous content has been restored.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Temo prebirajo   0 uporabnikov

    Te strani si ne ogleduje noben registriran uporabnik

×
×
  • Ustvari novo...